Abi vaja veidi

#1
Ühesõnaga...



Minu 164 siis hommikul enam ei käivitunud...



Sümptomid: starter käib ringi kõrva järgi 2x kiiremini, kui enne; mootor silma järgi 2x aeglasemalt :shock: ja pump ei urise :?



On kellelgi mingitki mõtet selle peale :?:



Ükskõik milliste teise sümptomitega saaks hakkama, kuid see on kuidagi väga ebaloogiline :?
Tegelikult ma olen normaalne....

Abi vaja veidi

#2
:? :? natuke oma mõtteid veel... suunamiseks :roll:



oleksid hambad valesti, või oleks hoorattaga mingi jama, seisaks mootor paigal, oleks mootor kinni kiunuks starter rohkem; oleks voolu liiga vähe (või ei tõmbaks või mis iganes) liiguks ta kah aeglasemalt



Ehk siis mis kuradi moodi saab olla, et kiiremini ringi käiv starter ajab mootorit aeglasemalt ringi :roll:



Seda, et hambad on poolviltu kah nagu ei usu (mingit kõrinat kuskil pole...kui igal pöördel pool ajast tühja käiks, siis oleks kõrin kah olemas ju..)



Igasuguste mõtteavalduse eest juba ette tänades :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Abi vaja veidi

#5
Oot-oot, hakkame nüüd otsast peale....



Starter käib ringi, kolinaid, kriginaid, muid võõraid hääli pole.... ei taha uskuda, et starter käiks kiiremini ja moto aeglasemini, st puudub ju loogika. Hammasrattaid pole ju keski öösel ära vahetanud? :D

Kas muidu on benapumba surin kuulda? aga kui lükkasid autot?, kas siis ka käima ei läinud? Teise autoga tõmbamine oleks liiga ekstreem vist.



St selles starteri ja moto omavahelises 2x siia ja 2x sinna asjas pole nagu loogikat.



OT! kas testid teisi alfiste?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Abi vaja veidi

#6
No kui mootor käib aeglasemalt ja starter kiiremini, siis on ainus võimalus et kuskilt midagi libiseb, aga kunama nüüd täpselt ei tea kuidas sellel alfa 164 need asjad seal on siis ei oska hetkel rohkem kommenteerida.

Abi vaja veidi

#7
bnd wrote:Teise autoga tõmbamine oleks liiga ekstreem vist.
St selles starteri ja moto omavahelises 2x siia ja 2x sinna asjas pole nagu loogikat.
OT! kas testid teisi alfiste?


Veidi nügides ei juhtunud ussigi... teise autoga põhimõtteliselt ei tõmba (kuna juhul, kui kütust ei ole siis ei ole ja kui on siis pika tõmbamise peale saab :lol: võibolla kõvasti nalja-ja tükke koristada... kuna kui kütus ei sütti siis liigub ta lihtsalt edasi-tagasi sisse ja väljalaskekollesse ning kui siis peaks süttima :roll: :twisted: )



See starteri ja mootori asi on küll ülemõistuse kahtlane-> sellepärast siia kirjutasingi (kuna kõik ülejäänud käivitusprobleemisest käin ilusti üle) :lol: (esimesel võimalusel proovin hambumise üle kontrollida :roll: )



Eniveis-> kuna eila oli väga tatine ilm, siis sügavamalt enam asjasse ei süüvinud... (vast on ilm täna ilusam) :wink: ja isegi pumba kaitset ei jõudnud kontrollida (teoreetiliselt on õhkõrn võimalus, et pumba kaitse läbi ning seetõttu käib starter kiiremini -> kuid see ei seletaks kohe teps mitte mootori enda väiksemat liikumiskiirust)



OT-> ei testi teisi :wink: lihtsalt endal on kuulid koos juba :oops: ja närvid kah läbi :roll: (ts@ teist päeva 320-ga mööda linna töristab :oops: ja lausa uskumatu aga meeletu hulk juhte tunneb pidevat vajadust bemmile ära teha - eriti veel, kui viisakalt liigelda :evil: )



EDIT: praegu meenus veel üks seik, miks auto jonnida võiks... Solvunud :lol: laupäeval kulgesin oma 164-st mööda "oooopel vectra kupee kaks-null supersport edisioon"-iga :lol: peaks vist natuke ettevatlikum olema :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Abi vaja veidi

#8
starter veab väntvõlli ringi ja väntvõll kõike ülejäänut.

seega EI SAA starter käia kiiremini kui mootor, juhul kui midagi puruks pole.

siiski tundub, et starter teeb küll kiiremat häält, kuid ei käi kiiremini ringi vaid hoopis aeglasemalt.

Abi vaja veidi

#9
mags wrote:siiski tundub, et starter teeb küll kiiremat häält, kuid ei käi kiiremini ringi vaid hoopis aeglasemalt.


:roll: ka selle peale juba mõtlesin...



Kuid põhjust, miks starter teeb kiiremat häält ja käib aeglasemalt ringi ei suuda teps mitte lahti mõtestada (kõik mootorid teevad kiiremini käimise häält vaid siis, kui puudub koormus või kui nad käivadki kiiremini :roll: )



koormus ei saa puududa, kuna mootor käib ringi (ja aeglasemalt)

seega ainus võimalus oleks see, et starter ei hambu korralikult... siis aga oleks raginat kah kuulda -> hammaste lihvimine ikkagi...

Teine teoreetiline variant oleks vigane starteri võll (starteri hammakas võllil lahti nt.), siis aga ei käiks mootor üldse ringi...

:?
Tegelikult ma olen normaalne....

Abi vaja veidi

#10
teema lahenes-> :shock: surkimise/torkimise tulemusena siis starter ja mootor jälle sünkroonis...



aga ikka veel ei käivitu :( vist siiski ei saa kütet :?



igatahes tänud arvamuste eest 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Abi vaja veidi

#12
veiks wrote:Kuidas siis asi lahenes?


pole õrna aimugi :lol:



laupäeval pump maha ja siis paistab :roll: Aga ilmselt läheb ka starter vahetusse (ning vana parandusse :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Abi vaja veidi

#13
:lol:



Massirahutused :lol:



ehk siis releeplokil oli mass vigane :oops: (muidugi ega ju kohe selle peale ei tule-> esmalt vaja ju igast jubedaid mõtteid heietada jne...)



sama ka starteri kohta (alles peale seda, kui vigase massi leidsin meenus, et palju kära/vähe villa on massi puhul tavaline-> seda siis ka mootorite puhul :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....
cron