164 3,0 v6 karteripõhi

#2
eks vastan siis ise :lol: üks paras ..................(tsenseeritud text) on see karteripõhja kättesaamine... aga mootorit maha ei pea just võtma 8) siiski see mis ma sealt avastasin tegi meele kurvaks :cry: raamsaaled p..s ja väntvõll suure tõenäosusega õhtal... kuid kuna mul mootor olemas siis läeb kõvaks mootorivahetuseks... :twisted: ja varsti lendab üks automaatkastiga must nool mööda eestit ringi :wink:

164 3,0 v6 karteripõhi

#5
nüüd sain ka teada mis on automaat kastiga ja tavalise kastiga auto mootori vahe, nimelt väntvõlli sisse on hooratta kinnitus poltidel erineva sammuga keere lastud, ning ühel kinnituspoldid pikemad kui teisel seega ei kannata neid ka omavahel vahetada :evil: ehk siis ootab ees ekskursioon metalli poodi polte ostma... samas pole need poldid tavalised, et on kellelgi kogemusi selles vallas, et on metallipoest nii tugevaid polte ültse saada... :?:

164 3,0 v6 karteripõhi

#6
VML wrote:... metallipoest nii tugevaid polte ültse saada... :?:


poldi pea peal on terase tähistus kirjas-> enimlevinud siis 8.8, eeldatavasti peaks seal miskit pealt 10. olema (võtad selle numbri lähed korralikku poldipoodi ja ütled, et sul vaja VÄHEMALT xx.x polti)



kui huvi on võin oma targa kinnitusvahendite tugevustabeli välja otsida :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

164 3,0 v6 karteripõhi

#8
no...sai nati nii üht kui teist tehtud... veidi mootorit kergitatud ja sillatala poldid ka järgi lastud... sul ka v6? siis on veel ka üks polt mis sind peedistama hakkab-asudes veovõlli vahepuki all... :roll: