Küll on hea et foorumirahvas nagu alati ikka maaslamajat natuke jalaga togib muidu ei oleks nagu päris eesti värk. :icon_thumbup:
Aga nagu ennem mainitud siis nende kolme juhtumiga mis suhteliselt sarnaselt läinud on siis just väike läbisõit pika aja jooksul ja hooldusele sülitamine sellise jamani lõppkokkuvõttes viib. Lisada siis juurde veel väikesed otsad ja ilmselgelt õnnestunud õlivalik siis oleksin õnnelikum kui kellal seisaks 130K.
Aga see mootor selleks. Saksa härrad on juba sättinud Tallinna poole teele 12 kuu pikkuse garantiiga väga väga heas korras mootori ja nad saavad ka imestada austraalaste suurepärast pärandit.
Tõmban mõni päev oma Breral ka pealmise kaane maha ja puht võrdluse mõttes vaatan üle.
Kui viitsid & raatsid ,saada äkki paar pildikest. Oleks päris põnev võrdlust näha.
Aga selle läbsõiduga on nii et praeguseks hetkeks mul täiesti ükstapuha mis ta on. Kuna põhimõtteliselt saab see auto täitsa uue elu ja eelnev orjapõlv saksa vägistajate käes võib unustusse minna.
Sellepärast olen päris rahul oma TB'le uue elu andmisga ja ta saab endale selle brera näol mõnusa talli kaaslase.
159 ongi sitaks igav auto olnud siiani ja rohkem pole neid igavaid alfasid mulle vaja

Siis võiks juba Lexuse osta ju.
Mis leedu seltsimeeste imeviguritesse aja tagasikeeramisse puutub siis lasku aga käia kui see nendele midagi annab. Kena oleks muidugi üleeuroopaline andmebaas jne aga. Selles suhtes olen väga rahul olnud koostööga Pilot Motorsiga. Viimased 4 või 5 aastat on nad olnud väga usaldusväärne partner ja kogu meeskond on alati olnud väga abivalmis ja kõik on olnud väga sujuv. Nii sai seegi auto soetadu Piloti meeskonna toega ja ei plaani selles vallas mingeid muutusi ka tulevaste ostude puhul.