1. kapott lahti ja pilk sinna alla
2. paar pilti ja pane siia kuhugi üles
3. oota, mida vastatakse (kui 164 põlema läheb siis võib juhtuda, et Sul on vaja KOGU kapotialune kaabeldus uuesti teha-> seda tööd "nokitsemiseks" nimetada ei julgeks)
4. Kui põlema läks ainult juhtmestiku üks osa (eelduslikult mootori mass), siis esmalt tuleb selgeks teha, mis põhjusel, see likvideerida ja siis hakata tükkhaaval edasi aretama.
5. KINDLASTI pead arvestama sellega, et kuluosadtuleb kõik vahetada jne.
P.S. kuskandis auto asub (ma tean vähemalt ühte inimest, kes oleks nõus masina üle vaatama ja hinnangu andma sellele, mis summast jutt võiks käia

)
EDIT: kapoti all ei ole FL 164 korrosioonikaitsega koonerdatud

Tegelikult ma olen normaalne....