M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#18
Kui ma ei tegeleks varuosadega siis ei tuleks pähegi selline mõte, aga meil on kahjuks võimalik tervet alfat ainult kahjumiga müüa. Esialgu oli soov see auto Eestisse saada ja anda kellegile võimalus see auto omandada. Kuna tahtjaid pole siis puudub ka võimalus tervelt müüa. Hind võib hea olla, aga Eestis see ei toimi.

M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#19
Jan1 wrote:Kui ma ei tegeleks varuosadega siis ei tuleks pähegi selline mõte, aga meil on kahjuks võimalik tervet alfat ainult kahjumiga müüa. Esialgu oli soov see auto Eestisse saada ja anda kellegile võimalus see auto omandada. Kuna tahtjaid pole siis puudub ka võimalus tervelt müüa. Hind võib hea olla, aga Eestis see ei toimi.
No aga räägi lähemalt autost ja lisadest. Saksast pärit, kas hooldusraamat on ja täidetud? Mis ta Leedus tegi? Praegune hind sellises seisukorras ja registreerimata kujul? Kas Saksa kehtivat ülevaatust on võimalik üle kanda Eestisse?

Terv, teager
Image

M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#20
Looda sa, et leedukas mõne hooldusraamatu kaasa annab. Arvan, et teine hammasrihma vahetus on tegemata, aga kindlalt ei tea. Ls. saab kontrollida kuna mootori aju talletab selle sõltumata spidost. Ülevaatuse ülekandmist pole veel keegi kunagi küsinud, aga uue omaniku huvides oleks mõtekas raisata mõnikümmend euri et sõiduki seisukorda kindlaks teha. Hinnale lisandub Eestis reg. Nagu kirja panin siis esinevad mõned iluvead. Kunagi on halvast kohast tõstetud ja küljekarbi plastikud tahavad parandamist. Taga logaritel on mõrad, kas rehvid on vastu puutunud või midagi muud.Kaunasest sõitis Eestisse korralikult, aga Lätis pidin kiirust maha võtma kuna teeolud ei võimaldanud nii madala sõidukiga korralikult kulgeda. Kütet läks 35 l. kogu sõidu peale, mis on päris vähe.

M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#25
Tahmased on kõik JTS mootorid, aga rohkem peaks seda õlist tahmakihti kartma mis sisselaskekanalid ummistab. Parem olgu kerge tahm kui karmi valuga ära põletatud kolvid ja klapid. Eks see selgub kui küünlad maha võtta, igatahes õli selle sõiduga ei kulunud. Mis puutub lilleõitesse, siis vaevalt terve mõistusega sakslane müüks paari tuhandega ideaalses korras sellise pilli ja leedukad ehitavad mitmest autost kokku vähemalt kolm korda kallimaid sõidukeid. Küsimust võib tõlgendada nagu ma oleks juures seisnud kui autot mitmest kokku ehitati. See auto on oma iluvigadega täiesti originaal. Praeguseks aga terve auto müük peatub kuna tulid esimesed tellimused varuosadele. Tänan kes jagasid mõtteid.

M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#27
Vaevalt keegi Eestis selle margi vastu erilist huvi tunneb. Foorumis ei hakkanud enam pakkuma, sest siin oli teema juba ammendatud. Üks inimene mõtleb praegu mootori ostu peale ja kui see tehing teoks saab siis on selle auto saatus otsustatud. Praegu on veel tegemist peaaegu komplektse autoga ja peale tulede ei puudu midagi. Mis puutub velgedesse siis mulle isiklikult meeldivad praegused rohkem. Hind on kukkunud 600 euri, aga tuled saab kätte 250-ga. Veljed on ikka 17 ja norm. suverehvidega. Peaks ju olema motivatsiooni, aga võta näpust. Eks ta läheb tõenäoliselt läheb Soome nagu viimastel aegadel.