...asi lihtne... vähesõitnud sz/rz eest tuleb välja kühveldada vähemalt 7-8 sotti eesti paberit... ja montreali eest poole vähem, kui on ok korras... sz on ikkagi veel "kaasaegne auto" monte ikkagi historic juba, ja selge, et montega läheb kindlasti rohkem seibi kohe sisse (ära arva, et ma ei ole seda plaanind ja uurind

) sz tahab kerget hooldust aegajalt, kusjuures see ju raibe ei roosteta

...korraliku, e.perfektse monte puhul peab arvestama, et see tuleks restaureerida ja konserveerida igati moodsate moosidega jne ja vana spica pirtsutab jne, tegemist kindlalt rohkem... sz-tiga ainult vajuta kui julged... kujuta ette kui kusagil linnas keegi scorpaga tagnt sisse lajatab, niiet plasti lendab, mis teeksid?????
...aga 33 daytona ja stradale on muuseumis nuusutamiseks, nendega pole midagi teha, samahästi võiks unistada, et egiptuse vaarao topisega hokit taguda jäähallis, tundub ju võimatu onju...
...vabandan isalikult kirjutatud teksti pärast

...elu ilma unistusteta pole mingi elu