mootor?

#1
Selline mure nüüd :( ...ostsin omale uue 33 me mootori 1.7 bokser /2*40 dellorto karpad!

Aga nüüd on mure selles palju sellisel mootoril on kw ? On seda kuidagi kindlaks võimalik teha mootori pealt vaadates?Kuna mootori ostsin lahti võetuna aga tahaks mõningaid uusi juppe osta, aga ei taha päris ehku peale ka osta. :(

Kuna paljud jupid tulevad ebay-st ja tagasi saatmis võimalust pole.



Kui ma nüüd ei eksi peaks 1,7 kahekarpalisi isendeid olema 3 varianti

1,7/79kw , 1,7/84kw ja 1,7/87 kw. :idea:



Äkki oskab keegi aidata :!:

Ettetänades rizto.

mootor?

#6
Veel mõni mure mis vajaks lahata .



Mõte järgmine et lihvida mootori plokikaaned.Aga kui palju oleks mõistlik maha lihvida :?: .....või on hoopis mõistlik lihvida mootori plokki :?:

Või äkki ei ole üldse mõtet lihvida.



Teine mure on mul kolvidega, kas osta uued :?: või vahetan lihtsalt kolvirõngad :?: (Ps :!: kolvid iseenesest on normaalsed ei ole täkkeid ega rante)

Ise mõtlesin et noh ok et ostan siis uued kolvid aga oh häda ... tuli külla sõber ütles et osta uued remont kolvid ,teine vennike jälle kostis et ei ole vaja piisab tavalistes kolvidest ei pea olema remondid :!:

Minul on igatahes juhe koos ja ei oska enam midagi peale hakata :(



Igasugune info on teretulnud kellel selles valdkonnas kogemusi on :idea:

Ettetänades Risto

mootor?

#7
nii...remont mõõt eeldab ka silindrite ülepuurimist... paljast rõngaste vahetusest on tulu väike-algul võtab isegi survet vähemaks kuni sisse lihvib...ja effekti ei jagu eriti kauaks... samas kui kolvid korralikud on siis mix mitte aint uued rõngad panna... mul on olnud 33me mootor kus kolvid loksusid sees nii et vähe pold-samas liikus normaalselt... peade lihvimine-sellel teemal eriti rääkida ei oska-mul olid 1,5l kaaned mis olid lihvitud-vanale mootorile andis eluvaimu juurde kl, kuid korralikul mootoril ei näe põhjust surveastme tõstmisel... :roll: ja plokki ei lihvita-ei ole lihtsalt võimalik kuna kolvid hakkaksid siis pease sisse sõitma... ja vaata kolvi lõtku kui kolb päris üleval asendis on-manualis on antud ka omad parameetrid palju lõtku võiks olla-selle saad lehtkaliibriga ära mõõta... kui sul asi lihvimise ja remontmõõdu juurde kisub siis mul vedeleb üks 1,7 mootor karpadega ja teine 1,7 16v põhi-mis tunduvad suht identsed-ehk oskab nt ts täpsustada kas plokkid võivad samad olla? kõik vajalikud avad teiste pingutite tarvis paistavad olemas olevat jne... plokk paistab vist ka hoonitud olevat ja surved olid 12 enne kui klapid kõveraks said.. oleneb summadest-mis sul vahetada plaanis on ehk odavam mult plokk koos väntmehhanismiga osta... oli plaanis üks 1,7 kokku teha aga pole veel aega old-hetkel peale tsikkliga krossirajal käimist üldse kergelt invaliid :( seega ei saa moment ka kokku sobitamis proovi teha...

mootor?

#8
võibolla tõesti kasulikum osta sinu käest uus plokk kui viia enda oma puurimisse 8) .....kuid jah kiire mul selle asjaga ei ole .Eks ma uurin veel maad.Näiteks kui palju võib minna maksma puurimine ja uued remont kolvid.Kuid siiski tänud ˇˇ valgustamise ˇˇeest. :idea:

mootor?

#9
puurimine peaks olema suurusjärk 500 kuni 900.- per silinder



kolvide hind on olenevalt sellest mis sinna sisse panna :twisted:

vahemikus siis umbes 4 :) kuni 8 :twisted: kilo

8 klapilise originaalkolvid leidsin hetkel umbes 6k (0.4 üle ning Soomest)
Tegelikult ma olen normaalne....

mootor?

#10
Jah isegi ole kuulnud et per silinder puurimine massab nii 500-1000 kr. :lol: Iseenesest täitsa norm hinna vahemik .

Kuid tean hetkel vaid ühte kohta kus puurimist teostatakse kuskil Viljandi kandis keegi Pärsti Jaan (kuid temal pidid olema ilged järjekorrad kuna enamus ralliklubi omadest pidi tema juurs käima)

Äkki keegi teab veel mõnda venda kes sil.puurimise tegeleb või mõnda kohta kus saab sellist asja teha lasta.

mootor?

#11
ts wrote:puurimine peaks olema suurusjärk 500 kuni 900.- per silinder

kolvide hind on olenevalt sellest mis sinna sisse panna :twisted:
vahemikus siis umbes 4 :) kuni 8 :twisted: kilo
8 klapilise originaalkolvid leidsin hetkel umbes 6k (0.4 üle ning Soomest)


kas selline komplekt sisaldab ka rõngaid :?: :oops:

mootor?

#12
täiskpl peaks olema



HOWEVER-> ehk kod alfanatico teavitab kas temale tuli selle raha eest ikka igasse silindrisse midagi :roll: :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

mootor?

#13
...ma siis ostsin hiljuti muuhulgas siukse seti oma väiksekesele:



Set pistons and liners 2000cc 84mm high compression



seti hind on listis (OKParts) ilma maksudeta 415.97 euri, kuna olen neile päris hea klient siis saan korralikku soodustust :) ...mul pole aega kõiki maailma poode läbi uurida, et kuskohast saaks kõigeodavamalt, ma arvan, et see on okei hinne ja tean et see on okei firma ja siiani sujub nendega kõik väga hästi... sett ise muidu terviklik, kõik pulgad ja rõngad on olemas mis vaja, vt pilti, see on 1/4 komplektist siis:


Image

mootor?

#14
alfanatico wrote:...ma siis ostsin hiljuti muuhulgas siukse seti oma väiksekesele:

Set pistons and liners 2000cc 84mm high compression

seti hind on listis (OKParts) ilma maksudeta 415.97 euri,


tean ja seepärast uurisingi :lol: et ega ometigi laia maailma "set" ei hõlma vaid ühe silindri jagu jubinaid (järsku lihtsalt meenus, et olen kohanud ka ühekaupa müümist) :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

mootor?

#15
alfanatico wrote:...ma siis ostsin hiljuti muuhulgas siukse seti oma väiksekesele:

Set pistons and liners 2000cc 84mm high compression

seti hind on listis (OKParts) ilma maksudeta 415.97 euri, kuna olen neile päris hea klient siis saan korralikku soodustust :) ...mul pole aega kõiki maailma poode läbi uurida, et kuskohast saaks kõigeodavamalt, ma arvan, et see on okei hinne ja tean et see on okei firma ja siiani sujub nendega kõik väga hästi... sett ise muidu terviklik, kõik pulgad ja rõngad on olemas mis vaja, vt pilti, see on 1/4 komplektist siis:
kui saladus pole mis oleks siis selle koha interneti adre :?: