156gta
#48nonoh... 14k tundub ikka väga utoopiline 
muidugi jah.. mootori remont on kallim...
aga ma arvan küll, et odavamalt saab ka... TRK kindlasti odavam ja kvaliteetsem nii Faktost kui ka Auserist...
Viimase kahe koha puhul on isegi imeks pandav, et vennad iga kord kodust tulles töökoha oskavad üles leida või pärast vastupidi: kodu üles leiavad... sest igatahes autodest teavad nad vist küll suht vähe...

muidugi jah.. mootori remont on kallim...
aga ma arvan küll, et odavamalt saab ka... TRK kindlasti odavam ja kvaliteetsem nii Faktost kui ka Auserist...
Viimase kahe koha puhul on isegi imeks pandav, et vennad iga kord kodust tulles töökoha oskavad üles leida või pärast vastupidi: kodu üles leiavad... sest igatahes autodest teavad nad vist küll suht vähe...
156gta
#49et olla alfa mehaanik peab omama alfat ja see peab sind ennast huvitama
muidu ei tule head nahka tööst... asi mis määrab hinna on veepump ja rullikud-seda just v-tüüpi mootoritel sest originaal osana 164 mudelil kuuldavasti pingutus rullik juba 2000 ja ülejäänd 2 vahejooksu rulli nõks odavamad...ning veepumba hinnaks ca 2500, tekkib küsimus, et keegi leidnud koha kust selliseid asju ka inimliku hinnaga saada on? ja et asi teemase ikka ära mahuks siis -palju gta-l see lõbu maksab?

156gta
#50GTA mmm.....
veepump on sama, mis kõigil teistel 24V mootoritel (k.a. 164)
ehk siis 2500.-
rihmad, pingutid jms on 1:1-le "uue" 24V mootoritega (156, 166 ja 916)
ehk siis, kui võtta aluseks kodanik bnd poolt mainitud summa, siis on see 1:1-le ülekantav ka GTA-le (palju õnne
)
3,2 ja 2,5 l 24V mootori erinevus on ainult töömahus
veepump on sama, mis kõigil teistel 24V mootoritel (k.a. 164)

rihmad, pingutid jms on 1:1-le "uue" 24V mootoritega (156, 166 ja 916)


3,2 ja 2,5 l 24V mootori erinevus on ainult töömahus

Tegelikult ma olen normaalne....
156gta
#51njaa...tänud loogilise vastuse eest
õigus jah et aint töömahtu suurendatud.. kuigi veepumpade puhul-eri mudelitel on kuju muudetud
ja asetseb ka nati teisiti... ning hinnad on ka erinevad-siiski mitte kahjuks just märgatavalt
ma lihtsalt selles suhtes et 156 on uuem ja teda rohkem liikvel kui 164 mudelit? et loogilisus ütleks et hinnad allapoole kukkund
või leidub miski nööriv vahendaja endiselt kuskil itaalia ja eesti vahel?




156gta
#52164 24V veepump-> OE kood 71737982
916/156/166 24V veepump OE kood 60816018
kohtab ka numbrit 60559314 ja seda kõigi Alfa algupärase 24V V6 pihta, seega eeldan, et pump on sama.
Mis röövlitesse puutub, siis selle näol on arvatavasti tegu tervet maailma hõlmava vandenõuga, kuna Saksamaal pakutakse pumpa 125EUR-i eest, soomes veel rohkem, itaalias sutsu vähem
916/156/166 24V veepump OE kood 60816018
kohtab ka numbrit 60559314 ja seda kõigi Alfa algupärase 24V V6 pihta, seega eeldan, et pump on sama.
Mis röövlitesse puutub, siis selle näol on arvatavasti tegu tervet maailma hõlmava vandenõuga, kuna Saksamaal pakutakse pumpa 125EUR-i eest, soomes veel rohkem, itaalias sutsu vähem

Tegelikult ma olen normaalne....
156gta
#54Vaevalt, et varuosa odavamaks läheb- enamuse jaoks on Alfa ikkagi selline nn friigi-auto. Tahad erineda- maksa rai*k!!! Kurb, aga tõsi. Aga ei ütleks, et kallis, st just käis tööauto- rahvalemmik, "igikestev" jne tojota servises- õli, filter, pirn, esipiduriklots, alarmi patarei. Kokku 6800. Sama rata läks mul A esisilla taastamisele kevadel, ja see ikka tiba suurem töö.
Kõik suhteline.
Kõik suhteline.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

156gta
#55finiks wrote: minu arust eestis on päris palju alfasid- varuosad võiksid ka odavamaks minna!!
Varuosade hind on sundseisus-> EGA MEIL JU VARUOSAMÜÜJATE KARTELLILEPET POLE-> ehk siis tihtipeale juhtub, et B osa Alfale saad kallimalt kui originaalosa (ja romulast saad veel kõige kallimalt

omast kogemusest-> kui kodutöö on tehtud, siis on võimalik säästa kuni pool summast (mille maksad muidu friigiauto staatuse eest)
ehk siis, kui lähed ja ütled et sul on vaja mingit vidinat Alfale, siis maksad tihtipeale kolmandiku peale sellele, mis hinna saaksid varuosakoodi järgi küsides (eriti puudutab see juhtelektroonikat)
Tegelikult ma olen normaalne....
156gta
#56finiks wrote:väga imelik mis üldse toimub- et auto hind kukkub iga päev, aga remont läheb ainult kallimaks!
minu arust eestis on päris palju alfasid- varuosad võiksid ka odavamaks minna!!
nõustun ts -iga tuleb teha palju kodutööd enne kui ostma hakata.
näiteks ostsin endale siduri komplekti 33 mele:Eestis leidsin kõige odavamalt 2100. eeku ja kopikad peale ,aga uurisin veidi ebay -s ja sain parema pakkumise terve siduri komplekt uus 920 kr.( Ps. kuid muidugi Éestisse toob sugulane kes Inglismaal elutseb)