Tudukiisu wrote:päästsid rihma lahti ja proovisid väntvõlli otsa keerata - ei liikunud. õli oli kuid pidavat must olema. sidur lahutas. starter klõpsib. ja kui mootor väja suri, siis eikäinud mingit kolinat... vaikselt vajus ära.
kui sidur lahutab, siis ei saa asi see ju kinni olla
1000km+4 kuu pealt õli mustaks ei lähe

(seega võibolla sõidu osas on mingeid nüansse millest Sina teadlik pole?)
kui 2sek juures vaikselt vajus ära siis pakuks pigem, et ei lülitanud tühikäigule ringi vms (selleks, et todasama V6-e väntvõlli vaikselt kinni pigistada peab ikka väga kõvasti jõudu olema)
muuseas-> kui õli on must ja juhtumisi mitte kõige vedelam, siis -15 kraadi juures käega vända otsast on seda ikka tõsiselt raske keerata (ja isegi starteril on raske kogu seda kompotti liikuma saada)-> ja teisest küljest-> kui nad nüüd TÕESTI võtsid maha hammasrihma, siis jumal tänatud, kui seal midagi ei liikunud
igatahes-> veelkord loodame parimat ning soovitaks selle pädevasse kohta ülevaatamiseks viia (võibolla suutis vaid starter kinni joosta-> kunagi ei tasu karta halvimat enne, kui keegi on selle ametlikult kinnitanud)
Tegelikult ma olen normaalne....