alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#31
starfild wrote:Väntvõll 11,5K, "kiertokankki" 4 tk 7K (mis iganes need ka pole), töö 13,2 K, mõned paaritonnised asjad, pluss siis kümneid u 200-500 krooni maksvaid asju.


kiertokankki võiks vabalt olla näiteks keps :?

väntvõlli vahetamine mootori remondi käigus :roll: nuuh jah-> kui rem mõtet lihvida (rem mõõtu niikuinii ei ole :?: mõtet otsida :evil: ), siis küll jah :oops:

vot need mõned paaritonnides ja kümned mitmesajakroonised asjad on need mis pildi huvitavaks teevad :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#32
Tudukiisu wrote:iiiiiiiiiiiiiiikkk ju.... :shock: see on ju nagu õudusunenägu... ma õhtu poole jah nn tülitan Janot....


P.s. ei taha küll parastada või õpetada aga :roll: autol on olemas õlituli (ja kuldreegel-> kui põleva õlitulega sõita "vaid paar kilti" siis need saavad tõenäoliselt olema kõige kallimad kilomeetrid kogu elu jooksul)
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#33
Jah. Mu praeguseks poole-aastane alfaomamine ongi nagu skisofreeniku argipäev - väga helged hetked vahelduvad pilkalt pimedate nägemustega, mis on mustemad kui neonatsi unenägu.



Tervetuloa :)



ts - ei olnud mingit tuld, õlivahetus väga hiljuti tehtud TRK's...



balannsrihma pinguti - 552

balanssvõllide hammasrihm - 791

hammasrihma pingutaja - 756

ülemine tihendisari - 1847

raamsaaled (paar) - 458 (2tk)

raamsaaled (paar) - 428 (a tk)

keskmine raamsaale - 229

plokikaane remont - 1949

väntv. tagasimmer - 438

alumine tihendisari - 314



Rohkem ei viitsi. ajaloolise tõe huvides, et selle summa sees ka kõik õlid ja muud pudinad.





VÕIBOLLA oli põhjus selles, et Jano, kui ta hiljem mu vana motoori lahti võttis, leidis seal mingi kummiklapi (noh, ma ei mäleta mille, igatahes õliga seotud) liimituna (!!!). Ainuke põhjendus, mille auto eelmise omanikuga suutsime leida, et kui oli 60K rihmavahetus, siis Auseri kulid midagi ära käkkisid ja siis liimiga jusserdasid. Mootorit ei ole muul ajal avatud. Võibolla oli see kuidagi põhjuseks.

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#34
minul ka õli tuli ei põlenud. nov 2006 käisin TRK-s geneka vahetuses ja siis pandi ka õli mootorisse... ja kuna auto enamus jaolt seisis parklas- siis vaevalt need kilomeetrid ise juurde tulevad... igatahes nii ca 2000 km see õli nagu ei tohiks ju ära kaduda... aga noh mootor olevat kuiv olnud.....

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#36
kõige kurvem on see et minu käes masin ära ei surnud- ma ei saanudki siis hüvasti jättu :(

aga üldiselt pole need tulukesed mind alt ennem vedanud... suvel küll jah 2 päeva mega kuumusega trikitas masin... tulukesed vilkusid nagu värvimusa aga käima ei läinud...

kas siis pidin nii ca 20 min ootama või lükkama käima - alfadele ei pidavat eesti niiske kuumus eriti peale minema...

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#37
starfild wrote:Üldse keegi kommenteeris, et mingitel Alfadel läheb õlituli põlema siis, kui on nagunii hilja ja on pigem hüvastijätukirja eest, et "mees/naine - oli ilus kuni kestis".


:lol: andekas, ... aga kahjuks loll jutt :roll: :wink:



Kõik autod kasutavad samu andureid ja kõigil autodel hakkab andur lärmama samal ajal (s.t. kui surve on miinimumis)



Kuid tihtipeale kas ei märgata või siis ei reageerita õigel ajal :cry:

Ja teine põhiviga on p..s pirn või läbipõlenud pesa :cry:



Mootor ei saa jääda kuivaks ilma õlituld põletamata (kuna survet mõõdetakse sealt, kus kuivaksjäämise oht on kõige hävitavam-> ehk siis plokist)
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#39
Üldiselt on alfadega nii, et mina olen katsunud ikka vähemalt iga tuhande kilomeetri järel õlitaset kontrollida ja 156-ga oli alati liiter õli pagassis. Kui kuuma anda autole siis on soovitatav isegi tihemini kontrollida. Uute autodega asi nii terav ei ole, 159-ga olen sõitnud juba pea 4k ja siiani pole olnud vaja õli lisada, aga kunagi ei maksa liiga hooletuks muutuda.

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#40
Kas näiteks mittelekkiv/mitte õli sööv vanem alfa (33nt) on anomaalia?

Mingi 4000 km juures pole küll vaja olnud midagi lisada.

Ehkki, ma sain ta juba ostes komplektis liitrise õlikanistriga:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#43
Krt, mul selline tunne, et kaku oma masina vana mootor laiali ja vaata, mis seal sees kutu on. Peab hakkama seda vist juppidena müüma. Sest kui ta käis- siis ilusti. Aga miski anomaalia lõpetas selle ilusa elu...

Kes tahab 2,5l laiali kiskuda- kellel võimalust ja kohta? Ise lageda taeva all ei tahaks :D



BND tunneb juba rahalõhna.....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#45
Raske juhus- ei tea ju miks ta välja sureb. Versioone nii palju erinevaid. Äkki tegelt miski pisiviga, äkki aga tegelt kuusakoski kandidaat?

Pean mõtlema, ega eriti röövima vist(?) ei hakkaks...

Eriti mannetu oleks juhus, kui küsin nt 10000 ja tegelt sul polegi selle motoga midagi teha, sest sisu laiali. Sügan korra kukalt ja mõtlen, mis teha. Üks võimalus tegelt, et lased enda masina laiali tõmmata, võtab selle minu mootori kah kõrvale ja tõstab sealt juppe ümber, kui miskit sobivat leiab ja siis mõtleb miski inimsõbraliku hinna välja...
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)
cron