Alfa 166 3.0

#1
Sai siis hangitud elu esimene alfa milleks 1999 a 3.0 Alfa 166.
Auto sai ostetud teadmisega ,et vahetust vajavad käigukasti aju, pooltelje ots,
veermikus igasugu pukse ja asju ja summuti vajab keevitust ning üks esitiib uuesti värvi.
hind oli vastav ja võtsin riski kuigi müüjaks oli tõrvast üks vägagi segase olemisega noor rullnokk.
Sain siis oma 60 km sõitta kui juba sõber kes õnneks tegi korraks akna lahti ütles ,et kuule kärsakat tuleb
ja siis kuulsin ,et klapiklõbin kah korralik....seega selge....mootor ülikuum.
Jäime siis seisma ja noh õli oli kah enamuses välja kärsanud juba ,jahutusvedelikust rääkimata.
Õnneks mootor kinni ei kiilunud ja peale jahutamist ja õli ning jahutusvedeliku lisamist sõit kodupoole jätkus.
Seda rõõmu oli oma 10 km ja temp uuesti laes. Siis leidsin ,et radikas lekib nagu mahlakask. Sellega ka see sõidurõõm siis seekord päädus.
Küsimus gurudele: kas plokikaane tihendid on kiired kärssama sellise kuumenemise peale või on lootust ,et terved veel? Õli ja vesi segamini ei olnud igaljuhul.
Kui mootor elus siis juba jonnipärast äratan selle auto uuele ja paremale elule. Kui mitte siis ilmselt tuleb ta varuosadeks kellegile müüa.

Alfa 166 3.0

#2
Kui mootor ise kuivale ei jäänud (saaled jms ning vedelikud segamini ei ole, siis ehk veel pääses.

Mina prooviksin esmalt lasta paisupaagi korgi lahti, et surve väiksem oleks ja vaataks, kas siis jääb radikas pidama. Kui jääb, siis saad auto uuesti tööle ja saad juba jälgida, kas ja kuidas temperatuur käitub ja kas vedelikud lähevad segamini.

Ühtlasi vaataks üle ventikad jms

Juhul, kui midagi kahtlast ei ole, siis tasuks mõelda radika vahetusele ja sealt edasi remontidele. Kui aga tagant valget hakkab välja ajama pead juba ise otsustama, kas asi tasub ära või mite.

Efekti mõttes võiks muidugi mootori lahti võtta, üle vaadata ja tihendid igaks juhuks ikkagi ära vahetada (kui müüja oli "segase olemusiga nokk", siis väga tõenäoliselt ei olnud see esimene kord, kui midagi sellist juhtus)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 166 3.0

#3
Tuntud pill. Palju rännanud ja palju üle elanud. Muidugi kui ta Kõrvekülast Argo juurde viidi siis radikas oli veel terve ja sealt edasi Tõrva rännates samuti vist. Kahjuks selle auto ostmise puhul tuleb küll kaastunnet avaldada, sest töö mis seal ees ootab pole mitte kerge. Tegelikult oli tegemist varuosadeks mõeldud autoga, aga müügikõlbulikke juppe oli seal vähe. Kui aga esitad endale väljakutse see auto ellu äratada siis teeb see sulle ainult au.

Alfa 166 3.0

#4
Radikas lekkis aga tagant minuteada valget veel ei löönud. Kuna enamus elektroonikast sellel autol terve ,vaid käigukasti aju kutu....see 100 eur eest täitsa saadaval siis ilmselt äratan ellu kui ikka on see mootor elus. Praegu auto viljandis ühes remonditöökojas. Eks tänase päeva jooksul selgub mis saatus teist ees ootab.

Alfa 166 3.0

#6
Radikatega, kui just endal mõnda tervet ei vedele või uut niisama ei anta, soovitan siiralt ikkagi Tartus bussiparki pöörduda. Isiklik ja ka teiste kogemus senini positiivne. Mul vahetati terve plastik pluss augulappimine: 30 rubla.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa 166 3.0

#7
Enda kogemus ülekuumenemisega, salongiradikas lekkis ning jahutusvedeliku tase oli madal, temperatuurinäidik läks põhja paariks minutiks, kapoti alt tuli juba auru - pääsesin tihendite vahetusest. Alguses oli küll kahtlus, et tihendid läbi, sest paisupaagist tahtis kohe üle ajama hakata aga see oli sellepärast, et jahutusvedelikus oli liiga palju vett ja keemistemperatuur väiksem, panin uue vedeliku sisse ja pole mingit probleemi olnud. Tagant valget välja ei aja, õli- ja pasiupaagikork on emulsioonist puhas ja õlivahetusel ka midagi kahtlast ei olnud näha. Seega loodan, et läheb õnneks.:)