alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#47
täiesti uuele inimesele lisan, et üks omanikest on old totaalne saabas kui mootorit vaja vahetada... 600 000 kestab vabalt kui inimlikult ringi käia... alfa omanike mitte just kergema jala juures tuleb õlivahetus iga 10 000 km järel teha ja kasutada kvaliteet õli mitte adinoli mineraali või žiguli õli... lada kohta võin öelda et need kes omavad võivad põlema pista...-olin esinduses ise tööl, ning need vähesed kel probleeme pold sorry te olete õnnega koos... enamus sai vahetada igasugu ime asju.. ja ega alfa ilma asjata siiani ts ja v6 versioone ei kasuta...need on tegijad ja jäävad selleks...boxser sammuti 8)

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#48
Kurvastuseks-> vanad head ajad on möödas:



uutel alfades peal juba uued mooroid ning esialgne V6 kaob arvatavasti koos GT/147/166-ga ajalukku (nagu Nord'ki)



aga siiski :roll: VIHJEKS saksa kvaliteetautode tootjad määravad juba manuaalis ära, et 1k km tagant õli kontrollida (läbi fraasi KUNI 1L 1000km kohta :lol: )



Ja ma arvan, et ei hakka rääkima suvalise margi meestest, kelle hulka tihtipeale satub isikuid, kes kasutavad fraasi-> ÕLITULI HAKKAS PÕELMA; AGA ARVASIN, ET VEAB KODUNI ÄRA :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

#50
MorzokMan wrote:Miks üldse boxerit nii vähe kasutatakse? On ju teine suht kompaktne ja madala raskuskeskmega..


ja :twisted: hea minekuga 8)



aga tegelikult on põhjus lihtne-> peale porge ja subaru lihtsalt keegi ei viitsi neid edasi arendada (ja Alfale tõmmati lihtsalt Fiati poolt kott pähe Boxeri osas)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron