erinevatest kompressori tüüpidest eelistaks mina turbot...
tõõpõhimõttelt on turbo ju tsentrifugaalkompressor mis oma jõu võtab väljalaskegaasidest... rihmaga ringiaetavad kompressorid söövad neid kW mida mootor võiks kasutada ülekande ja rataste ringiajamiseks... erinevatest kompressori tüüpidest on ja tsenrifugaal üks tootlikumaid... igasugu roots jms ei ole kõrgetel pääretel kuigi efektiivsed enam ju...
samas igasugu rimaga ringiaetavaid vidinaid on kergem paigaldada kindlasti... ja ülelaaderõhu müstiline mõju kisub näo naerule nii või teisiti
hetkeli möirgeid võib ju ka keemilise ülelaadimisega läbi ajada, ehk kõige odavam viis saada lühiajaliselt palju jõudu.
ah jaa koos võimsuse kasvuga hakkab kindlasti probleemseks muutuma ka kolvi kepsugrupi elu j tervis
ah siia võiks kirjutada 3km pikkuse teksti koos tsiteeringutega... aga ehk on lihtsam ulatada link, kus palju teoreetlist juttu niigi koos, isegi kui ei tule kasuks otseselt on nauditav ning hariv lugeda kindlasti...
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=32
kokkuvõtteks: kuna ma unustasin küsida miks sa puurida tahad, kas võistlustarbeks või lihtsalt selleks et saada juurde mõni kw, siis siinkohal ei oska ma ka rohkem teoretiseerida teemal võimsuse kasv... ma olen kogu eelkirjutatu niigi teemast mööda pannud ju :S