Re: Alfa Romeo

#466
ts wrote:kas TB, V6 või TS (kahjuks külgvaatest rohkem ei ütle)

Kahtlustaks siiski pigem, et tegu on 3,0-ga
Tegu on Alfa Romeo tüüpi sõidumasinaga.

Millest aru saad et tegu 1.8ga pole?
a.k.a Anthrax

Re: Alfa Romeo

#468
uiskur wrote:
H.E wrote: Tegu on Alfa Romeo tüüpi sõidumasinaga.

Millest aru saad et tegu 1.8ga pole?
Pakun, et vihje peitub velgedes
Saba alla vaadates puudub V6-tel seal bensiini paak - Paremal pool
selle asemel on sumps (ma pole kindel kas tuli alati ka paremast servast välja) R4-del tuleb see keskelt välja.
Seitsekümmend Viis

Re: Alfa Romeo

#469
V6 tuleb paremast servast välja-> Nord keskelt (ka TB)

V6, TB ja TS said omale 5x98 pcd-ga veljed, ülejäänud 4x98 (164 puhul jäi loogika samaks, ainult, et TS oli ainus 4x98 velgedega)

Kuna pilt on tehtud sellise nurga alt, siis summutit ei näe... seega jääb vaid kahtlus, et see asub paremal :roll:

KUI pilt on tehtud Eestis, siis on V6 tõenäosus veel suurem, kuna "FL" punast värvi TS mootoriga masinaid vist siin olla ei tohiks :yawn:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo

#471
Pilt jah Norrast, Stokmarknes- kuidas see alfa nii kaugel põhjas hakkama saab? :)

Kui ma nüüd hästi meenutan, siis tuli sumps minumeelest keskelt välja, vaatas kuidagi lollakalt paremalt vasakule.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Alfa Romeo

#480
The Disco Volante won't be a ground-up build, though. Touring doesn't have that ability. Instead, customers will need to provide an 8C Competizione as a donor car, and then Touring Superleggera will convert it into a Disco Volante over a six-month span. As pointed out by the crew at Carscoops, there is a rather large issue with this strategy, though. The 8C isn't what we'd call a common vehicle - only 500 were built, with a retail price in the realm of $200,000. It's also, much like the Disco itself, a beauty.

Tegemist on väga rariteetse mudeli väga väga rariteetse keretuuninguga.
Alfas are for nice people...