aku tühjenemist põhjustas näiteks 155l läbipõlenud juhtmekimp selles magistraalis, mis jookseb aku küljeplaadi küljes olevatesse süüte- ja muudesse releedesse. Ma ei tea, kuidas see gtv-l ehitatud on, aga mul oli seal mingi 3 juhet ma-ei-tea-mitmest poole meetri jagu ilma rüüžita (st koos) ja kogu aeg oli mingi 1,4A tarbimist taga. Tutikas aku jooksis 3 tunniga nii tühjaks, et käivitamine oli võimatu.
Temp...kas radika jahutusventikas läheb tööle? Kui ei, vaata üle need sinna jooksvad pistikuotsad ja radika tempandur, mis ventika töötamist juhib. Kui see on tuksis, siis vaata keeret ja avanemis/sulgemistemperatuuri...ja osta nt. mingi pezoo oma, mis maksab ca 6 korda vähem kui originaal. Ise teinud.
PS: kui alfaomanik oma autost kaua ei kirjuta, on veel paar varianti:
1) tal on nii igav auto, et ta ei viitsi sellest kirjutada (nagu minul)
2) tal on auto põhilised sõlmed kogu aeg nii korras, et ta ei viitsi pisiparandustest kirjutada (nagu minul)

I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)