lisaõhk

#1
ehk mu turbo selle pärast jampsib????





misasi see üldse on millele ma musta noolega olen viidanud

ja kas sellest et see tihend seal millele ma punasega olen näitanud võibki olla tingitud et turbo vahepeal järelt ära hüppab ning sealt lisa õhku kakub..kuna see on seal küllaltki lahti see tihend...loodan et saaate aru mida mõtlesin :oops:

misasja tähendab constant idle speed actuator....ja mis selle tihendi nimi üldse on kui ma uue peaksin tellima????



pilt siis siiin all mida võiksite tsekata







http://img129.imageshack.us/img129/7382/untitledmr4.jpg

lisaõhk

#2
pilt on oivaline...



aga kui turbo imeb lisaõhku, siis see ei tohiks teda katkuma panna, ehk tekiks mingi tore sisin kuskile... pikapeale muidugi imeks ta sealt ka tolmu ja liiva jms toredat mis lammutaks turbo labasid ja muid liikuvaid osi mootoris.



kui turbol on boostileke, siis reeglina ei tohiks see ilmneda katkumisena vaid peaks ilmnema pigem laisavõitu minekuna, kuna rõhk kaob lekke tõttu.



kas sul on süütepool... alles klar?

küünlad korralikud ja autole sobivad? meenub, et sinuga seoses on korra juba küünlajuttu vist aetud aga võibolla, et mälu ka petab mind.



süütesüsteem, ei sisalda surnud detaile nagu süütepoolid, kaablid, piibud?

lisaõhk

#3
igatahes kui ma seda tihendit väänasin ja teine sõber andis gaasi jalaga siis hakkas auto puterdama ja pöörded ei tahtnud kohe mitte tõusta ...no küünlad jah aga küünlad sai kataloogi järgi poes valitud

lisaõhk

#4
Aga siis kougi see tihend välja ning mine poodi ja proovi mõõtude järgi uus leida 8)



Siin on pisike probleemike selles, et ta mitte ei saa lisaõhku vaid ta annab osa ära-> Kui vaatad, siis seesama tihend asub kollektoris, ning kollega on seotud ka bensurõhu regulaator :roll:



Seega järsk rõhulangus kollektoris kukutab kütuserõhu hetkeks allapoole arvestust, seejärel on jällegi rõhk üleval, regulaatori kamber täis ja siis jälle tühi jne... sellest ka kakkumine arvatavasti





Kataloogi järgi :mrgreen: Kui ma saaksin 1000 Eeki iga korra eest, kui mingi kataloog valet asja soovitab, siis sõidaksin juba ammu TZ2-ga ringi :lol: :lol: :lol: (küülnad, juhtmed, esimesed klotsid, tagumised klotsid, salongiõhu filter, kütusefilter, õlisurvekella andur jne)



EDIT: siis muidugi tegelikult peaks saama 10k Eeki iga kord, kui ma pean seletama, et 164-l EI OLE 2,5l bensumootorit ning 2,0 vabalthingav ON 8klapiline ning 8 küünlaga jne... muidu vist ikka välja ei tuleks 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

lisaõhk

#5
nonii vahetasin küünlad ära enam ei kaku ega jõnksuta .....aga lisaõhku tõmbab siiski on kuulda kuidas vihisema hakkab kuskilt...arvan et sealt selle sama tihendi vahelt millest ma siin ennist rääkisin.....tellin selle uue siis kuskilt :P :P :wink: ...aaga thanks et soovitasite küünlaid vahetada....

lisaõhk

#6
:D



no see vihin tuleks ka kaotada kindlasti jah... igasugu rõhulekked ja vaakumikaod süsteemis ei ole pikas perspektiivis kasulikud.



muide, turbo oma töös peaks ka mõningast vihinat esile kutsuma..., turbiin oma parematel päevadel laseb kuskile 100 000 pöörde taha minutis ja kõik lõdvikud peale turbot ajab jämedaks ja kõvaks nagu aafrika mambad, ning eks õhk veidi ikka vihiseb seal..

lisaõhk

#7
E.T. wrote::D

... kõik lõdvikud peale turbot ajab jämedaks ja kõvaks nagu aafrika mambad ...


:lol: :lol: :lol:



Aga vihina koha pealt jah-> kui on kahtlus, et midagi lekib, siis parem on see vahetada :roll:

Proovi ehk ette kujutada, mis juhtub, kui 5000+ rpm pealt kuskilt punni eest ära lööb :?
Tegelikult ma olen normaalne....