ja ma seni lootsin, et kässaritest on varakult talveks valmistumine, just for fun
noh tagapidurite seisukorra halvenemisest annab hästi märku 2 asja (minu talupoja mõistuse jaoks)
kiireks seismasaamiseks tuleb aina suuremat jõudu rakendada ja lisaks tekib tunne, et pidurdusteekond aina pikeneb (tõsi, kõik ehk ei tee aegajalt testpidurdusi pedaal raks põhja stiilis)
ketaste seisukorra kiire halvenemine... (haljast ala jääb aina vähemaks) selle viimase märkamiseks ei jagu ka kõigil silmi...
PS! TS, sul on õigus!
PS2! kässariga pidrdades peaks siiski valmistuma 2 asjaks... esiteks pidurdusteekond on võrreldes normaalsega ÜÜRATULT PIKK ja teiseks on lootus saada külg ette või veel enamat.
PS3! kustun üles paraja hoo pealt (ntx 80 km/h) jälgides, et manööver ei kujutaks ohtu teistele teha ekstreempidurdusi! sellest saadakse kahtesugust kasu, esiteks ettekujutus auto pidurdusvõimest ja teiseks äratatakse pidureid elule nende argipäevasest mugavast jõudeelust.
PS4! on aeg hakata oma auto pidureid üle vaatama peagi käesoleva sauga etapi jaoks! seal läheb neid tõesti vaja!!!
kui vedelik kaua vahetamata või pole teadagi millal vahetati viimati, siis uus pidurivedelik sisse. kui ise ei oska siis trk või mõni muu töökoda abiks. piduri kettad ja klotsid võiks ka kriitilise pilguga üle vaadata. kui ikka väga otsakorral, siis võiks varuda vahendeid nende vahetamiseks. kui taas ise hakkama ei saa, siis trk või mõni muu töökoda kindlasti abiks.