horza kirjutas:Lõppeks tähendab ju ka common rail kõrgsurvepumpa. Ega ma ise tean ka diislitest pigem teooriat, aga nii palju kui mina aru saan, on common rail lihtsamini elektrooniliselt juhitav ja kuna railis on kogu aeg rõhk konstantne, on võimalik täpsemini juhtida kogu kütuse pihustamist (sealt siis edasi võimalus pihustada mitu korda ühes tsüklis jne). Kokkuvõtteks vaiksem mootor ja täpsema kontrolli ja efektiivsema pihustamise tõttu väiksem küttekulu.
Tänud taas vastamast.
Sain teada, et see diisel mis vaatasin on taas Leedu ajalooga, toodud Eestisse 2012 aasta, ei ärata üldse usaldust selle riigi ajalooga masinad.
Peab leppima sellega, et kõike head korraga ikka ei saa, kui Leedu ajalugu masinal pole, siis on mingis avariis osalenud jällegist ning kui avariis pole osalenud, siis pole jälle nahksisu või siis mootor on lahjavõitu või näeb üleüldse juba piltide peal mannetu välja. Mõnel isendil on karbiäär kuidagi kahtlaselt hall, kuigi kere on ise punane või mingit muud värvi.
Ühel auto24jas oleval Alfa 156el jäi salongis silma turvapadja kate kõrvalistuja poolel, mis oli äärest kuidagi kahtlaselt lahtine, viitab sellele, et see on oma tööd juba kunagi järelikult teinud ja lahti käinud. VIN koodi müüja ei soostunud andma, ütles et VIN koodi pealt leiab tema aasta taguse matsu, kus ta tagurdas ühele autole parklas otsa.
Ei tahaks esimese Alfa ostu puhul pange ka astuda, seepärast teengi pikemat uuringut autode ja nende ajaloo kohta, kuna hetkel otseselt ostuga kiiret ka pole, siis uurin veel kuu kaks rahulikult ringi.
Kui aus olla, siis meeldib mulle jällegi 156 Sportwagon rohkem, kui sedaan kerega 156, kuid Spordivaguneid pole jällegist müügil, kui paar uuemat 156t välja jätta, siis tuleb jälle see mängu, et uuema esiots ei meeldi niipalju kui vanema 156 esiots ning hinnaklass oleks kusagil 1500 euro ringis.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.