Miks ei küsi pilotist keti komplekti?Minu teada on nad isegi mõnel korral juba 3,2 kette vahetanud.Või on seal räiged hinnad.
Uurin kuna endalgi 3,2, siis tean millega arvestada.
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#17Piloti tegi mulle pakkumise ca 7500e. See siis juba alega
Brera 3.6 Q4
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#18ragz kirjutas:Piloti tegi mulle pakkumise ca 7500e. See siis juba alega
aga tegelikult võtab nutma ...
Ehk siis 1000EUR-i maksev rihmavahetus on nagu muidu saadud.
Kas ketiga mingit nn "tagasi kutsumist" ei ole olnud olnud ...
See on päris mage, kui keegi toodab "paska" mis paigaldatakse autole ja kui sa sõidad vähe,(probleem ei teki garantii ajal) siis peab ostja sellise praagi kinni taguma, mitte see praagi tootja.
ja siis imestatakse miks teatud autod "ON KRÄPP" ja ürita siis seda "LEGENDI" muuta.
tervitused Pilotile, kes selles õnnetus olukorras ellu peab jääma
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#20Täpsemalt ongi see, et ketid on veninud ja kolisevad. Pole mõtet ainult kette vahetada. Tallad + pingutid samuti. Ma küll ei näe mõtet nuka variaatoreid vahetada. Piotist muidugi soovitati seda teha. Nuka keerajate hind omaette on juba selline, et... njah. On kellegil rohkem kokkupuudet nende nuka variaatoritega? Pilotist sain aru, et need võiks teha igaks juhuks. Otsest mõtet nagu asjal vist pole. Praegu on mõte, et mootorit vahetama ei hakka, panen vaid uued originaalid ketid, tallad, pingutid. Nuka keerajaid ei hakka vahetama. Mis nende mitte töötamise sümptomid on ? Samad mis 156'l, et hakkavad lagisema kõvasti?
Brera 3.6 Q4
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#21ragz kirjutas:Piloti tegi mulle pakkumise ca 7500e. See siis juba alega
7500
Vaata siit lingilt oma kerenumbri järgi mina leidsin keti hinnaga 330 eur alega. originaal osa. 2 a. garantii.
vaatasin siis Brera 3,2 2005-2009 a. ilmselt saad kerenumbri järgi ka sama vaste.
https://www.fiatdalys.lt/en/catalog/par ... haft-drive
Kui sa ka kõik asjad sellelt pildilt soeatad ei lähe üle 1300 eur ma arvan.
https://www.fiatdalys.lt/diagrams/36/36 ... B9C542.png
siin siis juppide list ja hinnad. 18% ale postikulu 0 eur.
All Prices Including VAT.
Estimated Delivery Term: 4 working days
No. Patr Number Part Title Price Discount Amount Sum
1 71 739 301 DRIVING GEAR 117,30 € 18% 96,19 €
2 71 739 677 DRIVEN GEAR 387,92 € 18% 318,09 €
3 71 753 047 DRIVEN GEAR 328,70 € 18% 269,53 €
4 71 739 664 SCREW 1,54 € 18% 2,52 €
5 71 739 393 SEAL GASKET 5,41 € 18% 4,44 €
6 71 769 984 CHAIN STRETCHER 98,03 € 18% 80,38 €
7 71 739 319 PAD 87,15 € 18% 71,46 €
8 71 739 289 PAD 69,29 € 18% 56,82 €
9 71 739 327 CHAIN 402,73 € 18% 330,24 €
10 71 739 394 SEAL GASKET 3,30 € 18% 2,71 €
11 71 739 257 SCREW AND W.ASSY 4,26 € 18% 6,98 €
12 55 182 661 GUIDE 30,20 € 18% 24,76 €
13 71 739 660 SCREW 1,70 € 18% 2,78 €
14 71 739 250 SCREW 4,03 € 18% 6,60 €
Total price without discount: 1 553,09 €
Total price with discount: 1 273,50 €
Delivery: 0,00 €
Order Total: 1 273,50 €
Viimati muutis Crosswagon, 09 Veebr 2014, 17:58, muudetud 1 kord kokku.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#22Jah tekib lagin mootorisse.ragz kirjutas:Täpsemalt ongi see, et ketid on veninud ja kolisevad. Pole mõtet ainult kette vahetada. Tallad + pingutid samuti. Ma küll ei näe mõtet nuka variaatoreid vahetada. Piotist muidugi soovitati seda teha. Nuka keerajate hind omaette on juba selline, et... njah. On kellegil rohkem kokkupuudet nende nuka variaatoritega? Pilotist sain aru, et need võiks teha igaks juhuks. Otsest mõtet nagu asjal vist pole. Praegu on mõte, et mootorit vahetama ei hakka, panen vaid uued originaalid ketid, tallad, pingutid. Nuka keerajaid ei hakka vahetama. Mis nende mitte töötamise sümptomid on ? Samad mis 156'l, et hakkavad lagisema kõvasti?
See selle mootori tüüpviga, ja see ka tootjale teada, et ketid venisid päris kärmelt.
No ei tea variaatori kohast 1 kaane pool 830 eur tk ja neid 2 tk seal + teine pool 870 eur tk ja ka 2 tk kas ikka mõte igaks juhuks vahetada?
igaks juhuks 2794 eur 18% alega sisse loopida no ma ei tea
15 71 741 145 ADVANCE VARIATOR 830,36 € 18% 1 361,80 €
16 71 741 146 ADVANCE VARIATOR 873,68 € 18% 1 432,84 €
Need olid siis originaalid, aga on veel üks variant
On kasutatud camaro 3,6 LT varuosi Brera-l.
Link siis topicusse http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... retch.html
Nimelt Brera mootor sama mis Camaro 2010 3,6 LT väljaarvatud kolvide ja kolvisõrmede poolest.
Peaksid ka ketid sobima aga igaks juhuks võta selle kasutajaga ühendust kes antud varuosi kasutanud on.
sain siis variaatori hinnaks 70 USD tk kokku 273.08 usd ehk 200.31 eur + postikulu.
Link siis ka osadeni http://www.newgmparts.com/parts-catalog ... lve-timing
Ehk on sellest siis ka väheke abi
P.S soovitatakse tihedamat õlivahetust et säästa variaatoreid
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#23kui kumbi variaatoritest ei tööta ja ainult ühe ära vahetad, siis saab lahe olema - kui nad lagisevad, siis tähendab, et töötavad... seega pole mõtet puutuda.
to Crosswagon:
Chevy kettidest oli siin just juttu (et on olemas ja ei sobi).
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#24No siis kindlapeale minek on see originaal kett mis maksab 330 eur miskit.ts kirjutas:
kui kumbi variaatoritest ei tööta ja ainult ühe ära vahetad, siis saab lahe olema - kui nad lagisevad, siis tähendab, et töötavad... seega pole mõtet puutuda.
to Crosswagon:
Chevy kettidest oli siin just juttu (et on olemas ja ei sobi).
Ei usu et nuka ja veo hammasrattaid vaja vahetada on kuigi ei tea kui palju veninud kett viga on teinud.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#25Nii lihtsalt sportlikust huvist küsiks, et palju sellel autol läbisõit on ja kas ta on vähemalt hooldusaamatu järgi korralikult hoolt saanud?
Olles ka ise 3,2 Q4 omanik, siis sellega olen korduvalt kokku puutunud, et ükski jupp ühegi teise 159-ga ei ole vahetatav ja ühelegi asjale B osa ei tehta ning A osa hind on alati vähemalt 3-4 kohaline.
Olles ka ise 3,2 Q4 omanik, siis sellega olen korduvalt kokku puutunud, et ükski jupp ühegi teise 159-ga ei ole vahetatav ja ühelegi asjale B osa ei tehta ning A osa hind on alati vähemalt 3-4 kohaline.
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#26Raamatu järgi on korralikult hooldatud. Aga see on alati kahe otsaga asi. Vahet polegi, selge on see, et vahetada vaja on. Crosswagon tänan lingi eest, sa vaatasid vist valesid tükke. Sealt lehelt ja eperist sain teised koodid. Jupid tulevad jah ca 1600€ sealt kätte.
See Camaro jutt on BS. Tellisin Camaro 3.6 V6 LLT 2010.a mudeli järgi keti komplekti ja see ei sobi. Alfal ülemised ketid tavalised ja Camarol hammasketid. Alfa alumine kett on ka laiem, seega ei sobi need tallad ja pingutid sinna, kuigi peaks üle vaatama. Kuna ketid erinevad ei sobi ka Camaro nuka variaatorid. Ei tasu pimesi igasuguseid foorumi jutte uskuda.
Same same but different eksole
Kui kellegil Camaro keti komplekti vaja on siis annan sama hinnaga mis sain, 540€ ära!
See Camaro jutt on BS. Tellisin Camaro 3.6 V6 LLT 2010.a mudeli järgi keti komplekti ja see ei sobi. Alfal ülemised ketid tavalised ja Camarol hammasketid. Alfa alumine kett on ka laiem, seega ei sobi need tallad ja pingutid sinna, kuigi peaks üle vaatama. Kuna ketid erinevad ei sobi ka Camaro nuka variaatorid. Ei tasu pimesi igasuguseid foorumi jutte uskuda.
Same same but different eksole
Kui kellegil Camaro keti komplekti vaja on siis annan sama hinnaga mis sain, 540€ ära!
Brera 3.6 Q4
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#27Hea seegi, et odavamalt saad, see 7,5k on ikka tõeline Overkill.ragz kirjutas:Raamatu järgi on korralikult hooldatud. Aga see on alati kahe otsaga asi. Vahet polegi, selge on see, et vahetada vaja on. Crosswagon tänan lingi eest, sa vaatasid vist valesid tükke. Sealt lehelt ja eperist sain teised koodid. Jupid tulevad jah ca 1600€ sealt kätte.
See Camaro jutt on BS. Tellisin Camaro 3.6 V6 LLT 2010.a mudeli järgi keti komplekti ja see ei sobi. Alfal ülemised ketid tavalised ja Camarol hammasketid. Alfa alumine kett on ka laiem, seega ei sobi need tallad ja pingutid sinna, kuigi peaks üle vaatama. Kuna ketid erinevad ei sobi ka Camaro nuka variaatorid. Ei tasu pimesi igasuguseid foorumi jutte uskuda.
Same same but different eksole
Kui kellegil Camaro keti komplekti vaja on siis annan sama hinnaga mis sain, 540€ ära!
Ega ma ei teadnud auto täpseid andmeid kah
Ei tea mis jama üldse nende koodidega on aga jah iga tootja taob oma koodi jura ja nii valmibki üks tore segapuder
Ega ma muidu poleks soovitanud pöörduda ennem camaro osade kasutaja poole, räägivad küll aga kui ise pole proovinud ei tea pead anda.
Vaevalt siit mõne camaro kasutaja leiad.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#28Alfaga sama mootor peaks olema ka opel insignial 3,2 191kw.Äkki selle auto kaudu saab odavamate osadeni.
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#29 Ärge otsige sellist autot.Tuleb välja, et see on lihtsalt minu üks unenägudest olnud.
Re: Alfa Romeo Brera Q4 '06 / ragz
#30Insignial 2.8 mootorid ja signum+antara 3.2 vaevalt et miski neist sobib.furby kirjutas:Alfaga sama mootor peaks olema ka opel insignial 3,2 191kw.Äkki selle auto kaudu saab odavamate osadeni.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!