Re: O: AR 146 1.7 16v Flat 4 mootor

#4
Noillir wrote:Õnneks mul jääb võimalus vana parandama hakata.
klapid peas? Kui jah, siis saan ehk natuke tükkidega abiks olla...

Kui saaled on ringid ära teinud, siis on asi jamam-> selle mootori väntvõll ei ole lihvitav

P.S. Eestis on neid 16V boxereid läbi viimaste aegade üldse vist tükki seitse-kaheksa olnud (üks 33 on veel ühes tükis; ühe 33 mootor on praeguseks 145 peal- selle 145 oma ilmselgelt on garaazis tükkideks; üks 145 on Ida Virumaal "kuskil" ja pole juba aastaid liikunud; Üks 146 sai hiljuti mootorist lahti (Sinu oma???); Üks punane 146 oli aastake tagasi müügis ja ühte 146-te olen veel kuskil näinud... hetkel ei meenu millal ja kus). Võibolla on läbi aegade olnud neid siinmail ka rohkem, kuid romulatesse neid igatahes jõudnud ei ole ja puudub ka teadmine, et neid kuskil aia ääres oleks
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: O: AR 146 1.7 16v Flat 4 mootor

#5
See paar aastat tagasi müügis olnud punane on minu jagu (ma ei saanud oma kasutajanime kätte siin enam). Otsustasin ta korda ikka teha sest see krt meeldis mulle.

Aus olla ma ei tea kui hullus seisus ta on aga ilmselt saaled jah.

Keegi miskeid väljamaa lammutusi ei tea kust üldse proovida tasuks?

Re: O: AR 146 1.7 16v Flat 4 mootor

#6
ma ei julgeks küll ühtegi välismaist lammutust soovitada, kuskohast garanteeritult õige asja saab :(

Muidugi-> esmalt võta mootor alt lahti (see on jube lihtne, kui auto millelegi kindlalt toetuma saad) ja vaata üle, mis seal all toimub-> kui saaled on puruks pekstud ning ka vändal on kriipsud peal, siis lõhnab tugevalt uue mootori järgi.

Kui vänt ei ole viga saanud, siis piisab võibolla vaid saalede vahetamisest :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....