termostaat

#2
eks siis vastan ise :evil: termostaat maksab 980kr mmm kui tore.... ja b-jupina 500 -aga ülla ülla, pole saada :evil: ja rootsist mekonomist saaks 520kr eest kuid...rootsi sõit ...ei tasu just ära... aga ega eestis mekonom esindatud pole kuskil???? :)

termostaat

#4
näiteks saab veel vahepealse hinnaga 700.- soomest, kindlasti saab ka venemaalt jne jne jne (aga mis rootsi puutub, siis kindlasti saab svenssonitega kokkuleppele, et pannakse näiteks posti :) )



muuseas kuskohast ja millal see 2,0TS sulle üldse tekkis?
Tegelikult ma olen normaalne....

termostaat

#8
kas 2.0 ts termostaat on kaheastmeline ??? et mis vahes see temperatuur peaks ikka olema...hakkan vaikselt muret tundma sest maanteel sõites on temp 70 peal ja kui seisma jään ja mootor kohapeal töötab siis kisub ikka kusagil 100-110 peale...see vist nombraalne ikka pole :S ....ehk asi termostaadis!!!!milles muus ta ikka saab olla ju...või mis,,,,

termostaat

#9
kaheastmeline termostaat, ehk astmed

KINNI

LAHTI

(ja siis need kõika stmed mis sinna kahe äärmise vahele mahuvad)



on ilmselt muutunud üheastmeliks

POOLKINNI



maanteel on ta liiga lahti ja linnas liiga kinni... selline kena paras pilu sees...



______________________________________________________________

minu 2,0TS oma keeldus ka täielikult sulgumast, mille tulemiks oli

talvel sai soojaks vaid ummikus istudes...

suure suvega polnud nagu olulist vahet märgata.



peale vahetust sai talvel ka ilma ummikuta soojaks!

termostaat

#10
nii et arvatavasti on minu probleem termostaadis siis?'





testriga saan kontrollida onju..tegemist peaks siiski olema bi metalliga mis temperatuuril mingi kraad peaks avama ja sulgema....????või möh????





tsekkige seda see ütleb et kui 115 on normaalne siis 110 mis ta mul lööb et kas sellega võin veel sõita siis nii et põdema ei pea????





Image
Last edited by jannuhellu on 13 Jul 2007, 18:52, edited 1 time in total.

termostaat

#12
nojah takistust mõõdan et millise temperatuuri juures ta sulgub ehk siis millal vool läbi hakkab jooksma ja ventikas järgi läheb ning need astmed peaksid olema märgatavad voltmeetriga ehk siis kui ventikas järgi siis peaks voolutugevus vähenema ja seda astmete arvelt



ehk siis cut in 1st speed ja cut in 2 speed



kas teine speed üldse töötabki??? seda tahakski teada.....aga see ma ei tea kus termostaat asubki üldse







puhas elekter ju :) :oops:

termostaat

#13
termostaadi all ma muidugi arvasin ära tundvat klappi mis reguleerib jahutusvedeliku ringlust ja kus pole elektriga ööd ega mütsi peale hakata.





sinu just saan aru et mõõdad siiski mingit temp andurit või releed?

termostaat

#14
ääküll las ta olla pigem on targem viia kuhugi esindusse kui ise näppu külge panna kui ikka matsu ei jaga vist :( :oops:



aga ma mõtlesin jah et ehk temperatuuri andur on seoses kuidagi selle ventilaatoriga

termostaat

#15
Minu käest saab 2.0 TS 164-jale B-osa termostaadi (uus) 111.- (avanemistemperatuur 76 C) ja 115.- (avanemistemperatuur 80 C) ja täitsa olemas ka, hiljemalt kahe nädalapärast saaks kätte... Siis kui kaup tuleb väljamaalt
cron