Kui keegi, kes tahaks sõita ja ei tea veel, et sellist asja plaanitakse.
2h kestvussõit vanade romudega
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1616
Väljavõte juhendist
1.1. Sõita võib M1- ja N1-kategooria kinnise kerega sõidukitega, mille vaba turu hinnad algavad suurusjärgus alla €700 euro. Nimekiri näitena toodud sobivatest automudelitest toodud Lisas nr. 4.
1.2. Kahtluse korral tuleb auto sobivust kontrollida testi korraldajalt.
1.3. Turvavarustust, velgi ja esteetilist väärtust lisavaid detaile ei arvestata väärtuse hindamisel.
1.4. Auto võimsuse suhe ei tohi olla suurem kui 75kw 1000kg kohta, kusjuures auto mass ei tohi olla suurem kui 1500kg.
1.5. Ülelaadimisega mootorid on keelatud.
1.6. Kõik muudatused, mida pole lubatud, on keelatud.
1.7. Automudeli määratlusel lähtutakse auto VIN koodist ja auto tehnilises passis olevast infost.
1.8. Märkimisväärselt huvitavate sõidukite puhul on hästi põhjendatud vastavasisulise avalduse esitamise korral võimalik korraldajal teha ka erandeid.
Re: Mannergute mõõduvõtt
#275kW tonni kohta... paganas- sinna kvalifitseeruvad vaid esiveolised 1,4 ja 1,6 Alfad (PLUSS muidugi 1,7 vanakooli 155 ja sekka mõni diiselgi)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Mannergute mõõduvõtt
#3Blamm. Kuna ma aastat välja ei lugenud, peaks su sinine 155 (tume 1.6) peaaegu sinna klassi mahtuma. 88kw ja mingi 12xx (1290?) kg...
Ja siis need 85kw 1.9 diislid, mida pandi taraktorikaalu 159 (?) peale.
Lähed?:P
Ja siis need 85kw 1.9 diislid, mida pandi taraktorikaalu 159 (?) peale.
Lähed?:P
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Re: Mannergute mõõduvõtt
#5Oih...
traktor on ju turbineeritud.
My bad.
traktor on ju turbineeritud.
My bad.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Re: Mannergute mõõduvõtt
#6kuradi tempting ma ütlen....
1,6 jääb kaalu (70kw tonnile)-> samas... sellel on ees ühes tükis valatud ketastega imepisikesed pidurid ja tavaline roolilatt (miskipärast ma ei usu, et see oleks väga hea aparaat, millega ringe teha). Küll aga punane jääb paberite järgi täpselt 75kw piiri peale(kaalub see ju passi järgi 1245kg, mitte 1214, nagu tehas on öelnud) ning omab sportvedrusid ja Nordi (juhtumisi on mul sinna ka 15" papud planeeritud... ) ning kui aus olla, siis mul puudus kuni praeguseni kindel plaan, mida sellega peale hakata.
Tööd sellega küll väga palju ei ole aga rajale minekuks on vaja kindlasti rummud ja puksid ning kogu pidurisüsteem ära vahetada, istmed korrastada, kaks linki tellida ja kinnitada, vahelaagrid üle käia, natuke elektrisüsteemi/andurite korrastamisega tegeleda, aku alus kinnitada, panna ning pahtli, värvi ja kleepsudega mängida- saavutamaks esteetiline välimus (muidugi- kuna mul oleks siiski huvi sellega ka tänaval vurada, siis peaks ka ülevaatuse saama)
No vaatab - kas ja kui siis palju lähikuudel 147/156/164 kõrvalt aega jääb (tegelikult olid 155-d planeeritud suvesse) hetkel ei ole väga entusiastlik, kuid kui garaazilaienduse varem valmis saab, siis ju võiKS pingutada
1,6 jääb kaalu (70kw tonnile)-> samas... sellel on ees ühes tükis valatud ketastega imepisikesed pidurid ja tavaline roolilatt (miskipärast ma ei usu, et see oleks väga hea aparaat, millega ringe teha). Küll aga punane jääb paberite järgi täpselt 75kw piiri peale(kaalub see ju passi järgi 1245kg, mitte 1214, nagu tehas on öelnud) ning omab sportvedrusid ja Nordi (juhtumisi on mul sinna ka 15" papud planeeritud... ) ning kui aus olla, siis mul puudus kuni praeguseni kindel plaan, mida sellega peale hakata.
Tööd sellega küll väga palju ei ole aga rajale minekuks on vaja kindlasti rummud ja puksid ning kogu pidurisüsteem ära vahetada, istmed korrastada, kaks linki tellida ja kinnitada, vahelaagrid üle käia, natuke elektrisüsteemi/andurite korrastamisega tegeleda, aku alus kinnitada, panna ning pahtli, värvi ja kleepsudega mängida- saavutamaks esteetiline välimus (muidugi- kuna mul oleks siiski huvi sellega ka tänaval vurada, siis peaks ka ülevaatuse saama)
No vaatab - kas ja kui siis palju lähikuudel 147/156/164 kõrvalt aega jääb (tegelikult olid 155-d planeeritud suvesse) hetkel ei ole väga entusiastlik, kuid kui garaazilaienduse varem valmis saab, siis ju võiKS pingutada
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Mannergute mõõduvõtt
#7odav 155 on ka maha müüdud ...
Edit; ja sinine 146 ka
Edit; ja sinine 146 ka
Viimati muutis spark, 13 Mär 2015, 09:21, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mannergute mõõduvõtt
#8klassika - siis kui midagi pakutakse pole seda vaja ja vaja läheb kohe, kui enam ei pakutaspark kirjutas:odav 155 on ka maha müüdud ...
P.S. tegin pisikese kalkulli ja kuigi asju ja tööd ei ole palju pole siiski kindel, et kui punane valmis saab, siis tahaks sellega rajale minna (ja muidugi, et seda 700€ eest müüks...) aga kes teab...
Üldiselt siis teadmiseks, et mannerguteks kvalifitseeruvad järgmised Alfad:
145/146-> 1,4 ja 1,6 boxer; lisaks 145 puhul 1,4 TS (1,6 on tegelikult 76kw tonni kohta) ning 146 puhul 1,4 ja 1,6TS;
155-> 1,7 ja 1,8 8V ning 1,6TS
156-> 1,6TS
Parimaks valikuks muuseas oleks 155 1,8 DTM/Sport (millel on hoolimata suht kehvast roolist olemas enamvähem normaased pidurid) ning 146 1,6TS (millel on sama seis- rool on veidi õnnetu aga pidurid on enamvähem). 156 1,6 on parima veermiku ja rooliga aga tahaks kindlasti pidurite upgrade'i (kettad ei ole ventileeritavad ja ei kannata eriti aktiivset pidurdamist).
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Mannergute mõõduvõtt
#9Võtmesõna:)ts kirjutas: Küll aga punane jääb paberite järgi täpselt 75kw piiri peale
Ja 1.4 33-d (65KW, mingi eee..970kg) mahuks ka sinna piirangutesse.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Re: Mannergute mõõduvõtt
#10eee.... indiid-> 1,3 ja 1,4 napilt mahuvad (ka hinnaklassi-> igaühel on ju võimalik minna euroopasse ja tuua omale 500-700€ eest sobiv masin-> valikus on neid ju lausa 10)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Mannergute mõõduvõtt
#11Ärge üle mõelge. Masin ei pea olema maailma kõige kiirem. Aeglane masin mõjub palju paremini piduritele ja üldiselt peab vastu. Sellise piirangu sees on nii kui nii koguaeg punn põhjas olgu ta 40 või 80kw. Kiire olemine ei ole eesmärk ja sellega silma paistvad staarid saavad juba sõidu alguses rahvale või kohtunikele intervjuusid anda.
a.k.a Anthrax
Re: Mannergute mõõduvõtt
#12Jano just iroonitses telefonis selle üle:Pts kirjutas:klassika - siis kui midagi pakutakse pole seda vaja ja vaja läheb kohe, kui enam ei pakutaspark kirjutas:odav 155 on ka maha müüdud ...
Aga kui punasega lähed, kutsu meeskonda:)
11. Kui eemaldada kütusepiirang (üks on gaasiga). Ja 299-700.ts kirjutas:minna euroopasse ja tuua omale 500-700€ eest sobiv masin-> valikus on neid ju lausa 10
Oi ma tunnen ennast nagu tõeline grammar nazi praegu:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Re: Mannergute mõõduvõtt
#13Köh... siin see probleem ongi, et kui sõita nt 1,6 156-ga või 155-ga, siis selleks, et häda korral 100+ kiiruselt pidama saada on vaja taeva imet (päriselt-> peale viite tõsist pidurdust nendel saadanastel esipidurid enam mõnda aega ei tööta-maanteekiirusel äkkpidurduse puhul võib heaga unustada järgmise km jooksul üldse mingi pidurdamise) ja muidugi ka see pisiasi, et paremate piduritega 1,8 16V 156 või 155 piirangusse ei mahu.H.E kirjutas:Ärge üle mõelge. Masin ei pea olema maailma kõige kiirem. Aeglane masin mõjub palju paremini piduritele ja üldiselt peab vastu. Sellise piirangu sees on nii kui nii koguaeg punn põhjas olgu ta 40 või 80kw. Kiire olemine ei ole eesmärk ja sellega silma paistvad staarid saavad juba sõidu alguses rahvale või kohtunikele intervjuusid anda.
Aus olla, siis on Alfadel kiirestisõiduvalmiduse piir umbestäpselt selle 75kW/tonn piirangu juures... ja Alfa mõttes aeglane auto (nt 1,3 33, millest juttu oli) on päris aeglasest autost ikka märksa kiirem
enivei- ka aeglaselt sõita on parem autoga, mis on kiire
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Mannergute mõõduvõtt
#14Kuna ma keksin siin kahe foorumi vahel ja kangesti tahaks end sõitma sebida siis ei teagi ...
Kui osaleijaid on autos 5...6 tk. siis on ka rahaliselt üsna OK summa - ka sel juhul kui auto tuleb sõidu lõpus maha kanda
Kui osaleijaid on autos 5...6 tk. siis on ka rahaliselt üsna OK summa - ka sel juhul kui auto tuleb sõidu lõpus maha kanda
Re: Mannergute mõõduvõtt
#15Novot eksole.
Endal pole ka õigesse klassi mahtuvat autot, aga üritus näib intrigeeriv.
Mida ma reeglitest välja ei lugenud: kas juhi vahetus on lubatud? St. kas kestma peab AINULT auto või ka roolisolija? Eniveis, osaleksin ka lihtsalt kaassõitjana.
Ja kuhu perse normaaltingimustel see kuues osaleja mahtuma peaks? Pagasnikusse? Hipibussi? Pobeda esiistmele?
Endal pole ka õigesse klassi mahtuvat autot, aga üritus näib intrigeeriv.
Mida ma reeglitest välja ei lugenud: kas juhi vahetus on lubatud? St. kas kestma peab AINULT auto või ka roolisolija? Eniveis, osaleksin ka lihtsalt kaassõitjana.
Ja kuhu perse normaaltingimustel see kuues osaleja mahtuma peaks? Pagasnikusse? Hipibussi? Pobeda esiistmele?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)