Kallid kaaskannatajad
Mure selline: naine läks alfaga väljamaale, täpsemalt 500 km helsingist põhja poole, ja seal nüüd auto keeldub käivitumast. kollane võtme tuli on ees. käiab ja käiab 10 minutit, ja siis lambist hüppab tööle. Kui seisma jätad, siis hakkab sama jama uuesti pihta. Õnneks on ta seal oma vennaga, kellel on ka paar tööriista ja natuke tehnilist nutti kaasas, aga kaasfoorumlaste nõu oleks ikkagi vaja.
Esimese asjana loomulikult tuleb üle kontrollida pistikud ja ühendused, aga kui keegi oskaks nüüd niimoodi neti teel kuskile immoplokini juhatada, oleks palju abiks. Äkki mõni hea inimene viicib enda kapotialusest piltigi teha ja noolekestega näidata? Oleks ise auto kõrval, oleks vähe lihtsam, aga ei ole.
Re: 156 Key Code paanikaosakond
#2Immo asukoht on seal kaitsmeploki juures, mis rooli all kõrval katte taga on.
Vähemalt 156 eLearn suunas mind sinna.
Vähemalt 156 eLearn suunas mind sinna.
- Manused
-
- Immo asukoht -manuaali järgi TS mootoril.
- Immo asukoht.jpg (188.93 KiB) Vaadatud 3153 korda
Re: 156 Key Code paanikaosakond
#3Ega immo failure'i puhul käiamisest abi ei ole. Starteri ja aku tervise huvides lase naisel pigem sedasi teha, et las keerab süüte sisse, ootab kuni immo tuli (seesama kollane võti) armatuuris ära kustub ja alles siis käivitab. Kui ei kustu, süüde välja ja uus katse. Kustuma peaks too paari sekundiga.
Muidu, immoplokk on tõesti umbes selle koha peal, kuhu Slicer oma skeemiga juhatas. Sellele ligi saamine on omaette teema
Lisaks immoploki klemmide loksutamisele/puhastamisele lase naise vennal kindlasti üle vaadata ka pritse releed aku juures olevas releeplokis (kaane peal on kirjas, mis on mis). Pritse saab toite mitmest erinevast suunast ja kui üks neist feilib on sümptomiks samamoodi immo failure.
Muidu, immoplokk on tõesti umbes selle koha peal, kuhu Slicer oma skeemiga juhatas. Sellele ligi saamine on omaette teema
Lisaks immoploki klemmide loksutamisele/puhastamisele lase naise vennal kindlasti üle vaadata ka pritse releed aku juures olevas releeplokis (kaane peal on kirjas, mis on mis). Pritse saab toite mitmest erinevast suunast ja kui üks neist feilib on sümptomiks samamoodi immo failure.
Re: 156 Key Code paanikaosakond
#4Aitäh heade nõuannete eest, edastasin need.
Leidsin ka sellise teema: http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=58895
Kui keegi kunagi sarnaste jamadega silmitsi seisab, siis äkki on abiks.
Praegu seis selline, et näppis kõiki neid juhtmeid, mis seal jalgade juures on, seda immo plokki ei pidanud seal olema kus ta olema peaks, aga kuskil siduripedaali juures olevat midagi rippunud. Igatahes praegu hakkas auto tööle, eks näis kas ta homme ka koostööd teeb.
Hoian teid kursis, kuidas asi laheneb
Leidsin ka sellise teema: http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=58895
Kui keegi kunagi sarnaste jamadega silmitsi seisab, siis äkki on abiks.
Praegu seis selline, et näppis kõiki neid juhtmeid, mis seal jalgade juures on, seda immo plokki ei pidanud seal olema kus ta olema peaks, aga kuskil siduripedaali juures olevat midagi rippunud. Igatahes praegu hakkas auto tööle, eks näis kas ta homme ka koostööd teeb.
Hoian teid kursis, kuidas asi laheneb
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom
Re: 156 Key Code paanikaosakond
#5immoplokile ligi pääsemiseks tuleb keerata ennast selili, limbotantsijate nõtkete liigutuate saatel ennast armatuuri alla pressida ja siis elegantse liigutusega tekitada küünarluu murd, et sinna ligi pääseda
ja siis kaablid korralikult kinni suruda ja siis on pikemalt hooleta (aastake tagasi läbitud tee)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 156 Key Code paanikaosakond
#6Kasutan seda lauset järgmine kord laevaelektrikute seltskonnas.ts kirjutas:
... ligi pääsemiseks tuleb keerata ennast selili, limbotantsijate nõtkete liigutuate saatel ennast (sisse) pressida ja siis elegantse liigutusega tekitada küünarluu murd, et sinna ligi pääseda
Igatahes praeguseks pea pool aastat viimasest korrast möödas, siiani kenasti toimetanud, kuigi midagi nagu tehtud seal ei saanud... Alfa on ikka imeline auto
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom