
Re: Suvaline pläma 2015
#242Giulia QV hinnad algavad 79 000 eurost (ouch). Top line maksab 95000. Carbon pidurikettad jms.
http://www.car24news.com/alfa-romeo-qua ... rburgring/

http://www.car24news.com/alfa-romeo-qua ... rburgring/
Last edited by Slicer on 22 Sep 2015, 16:12, edited 2 times in total.
Re: Suvaline pläma 2015
#243Huvitav, kui suure avaga ja kus kohas on seekord klaasipesu vedeliku paakfurby wrote:Mina näen ainult kahte jahutusvedeliku paaki.

916-l on kuskil pagassis
GT -le tuli osta väike lehter, et kapoti alla valada, kuna ka ava oli pisike
4C on selleks vaja kaasasolevat kruvikeerajat ja lehtrit koos toruga
Re: Suvaline pläma 2015
#244maserati kroon:
Kapoti all sellelt pildilt on keeruline tuvastada, kas esimene paak on klaasipesuvedeliku oma või mitte (mis seal salata ruumiga on üldse kitsas... ja mis seal salata- amortide paigutus näitab ära, et tegemist ei ole teps mitte kehva juhitavusega aparaadiga)
Seega on kaks varianti-> kas on paak pildil juhipoolne esimene (ülimalt tõenäoline) või on ülaservas plastikkatte all-> kunde pool paistab kahtlase välimusega luugike (juhipoolel on roolivõimuõli ning pidurivedelik)
Üldiselt panustaks sellele, et on juhipool ees- välimuse järgi ei tundu see olevat survepaak ja ülemine voolik võib vabalt olla tulepesurite oma (ja üldiselt kaks eraldi särki ei tundu isegi Alfa jaoks mõeldav lahendus

Seega on kaks varianti-> kas on paak pildil juhipoolne esimene (ülimalt tõenäoline) või on ülaservas plastikkatte all-> kunde pool paistab kahtlase välimusega luugike (juhipoolel on roolivõimuõli ning pidurivedelik)
Üldiselt panustaks sellele, et on juhipool ees- välimuse järgi ei tundu see olevat survepaak ja ülemine voolik võib vabalt olla tulepesurite oma (ja üldiselt kaks eraldi särki ei tundu isegi Alfa jaoks mõeldav lahendus

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2015
#245versioon 3 ikka kah .. juhipool üleval võib olla ka klaasipesuvedeliku ava, mis tähendab, et roolivõimuõli potsik võiks olla teisel pool peidus vms...
kaks paisupaaki tundub juba natuke loogiline-> esimene on väikse ringi jaoks (s.t. rajal suurel kiirusel uhades soojendatakase vaid väga väikest osa särgist ja hoitakse temperatuur kunstlikult üleval), teine kogu süsteemi jaoks .. või on kumbki neist kasutusel mingi muu süsteemi jahutamiseks (mis iganes see muu süsteem ka olla võiks... hetkel ei tule pähegi...)
kaks paisupaaki tundub juba natuke loogiline-> esimene on väikse ringi jaoks (s.t. rajal suurel kiirusel uhades soojendatakase vaid väga väikest osa särgist ja hoitakse temperatuur kunstlikult üleval), teine kogu süsteemi jaoks .. või on kumbki neist kasutusel mingi muu süsteemi jahutamiseks (mis iganes see muu süsteem ka olla võiks... hetkel ei tule pähegi...)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2015
#247Alfa 75 - It may look like a brick, but drives like a ballerina.
http://www.petrolicious.com/what-s-so-l ... a-romeo-75
http://www.petrolicious.com/what-s-so-l ... a-romeo-75
Re: Suvaline pläma 2015
#248Tänud Alfistile, kes mind eile õhtul Lasnamäel oma hõbedase 156 SW-ga vahele lasi reastuda.



If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma 2015
#249Küsimus tarkade nõukogule:
Kas selespeed on tõesti nii lootusetu, nagu mõned kirjutavad, või tõesti nii hea, nagu Läti gta omanik rääkis/räägib? Meil on üht keskmisest võimekamat autot juurde vaja, aga arvati (üks arvas
), et auto võiks vajadusel ka ise käike vahetada, nagu praegune VTR

Kas selespeed on tõesti nii lootusetu, nagu mõned kirjutavad, või tõesti nii hea, nagu Läti gta omanik rääkis/räägib? Meil on üht keskmisest võimekamat autot juurde vaja, aga arvati (üks arvas


See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Re: Suvaline pläma 2015
#250Kui Selespeed on korras, siis ta on väga hea käigukast, kuid kui miskit juhtub, siis ei teagi mis teha, kas nutta või naerda.bnd wrote:Küsimus tarkade nõukogule:
Kas selespeed on tõesti nii lootusetu, nagu mõned kirjutavad, või tõesti nii hea, nagu Läti gta omanik rääkis/räägib? Meil on üht keskmisest võimekamat autot juurde vaja, aga arvati (üks arvas), et auto võiks vajadusel ka ise käike vahetada, nagu praegune VTR

Meie kliimas ei pruugi ta nii hea olla, kui kusagil soojemal maal kus kliima on ühtlane. Kuid niipalju kui olen AO foorumis teemasid lugenud, siis laidetakse ka soojemates maades seda käigukasti, seni kuni ta töötab laitmatult on ta väga hea aga kui peaks ootamatult miskit juhtuma, siis lööb rahakotti suure augu.

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma 2015
#251Ärgem ajagem siis segamini TS ja GTA Selespeed süsteeme. Tegemist täesti erinevate isenditega.
Bnd ma arvan et siit foorumst sa küll adekvaatset vastust oma küsimustele ei saa. Soovitan vaadata võõrkeelsete foorumite poole.

Bnd ma arvan et siit foorumst sa küll adekvaatset vastust oma küsimustele ei saa. Soovitan vaadata võõrkeelsete foorumite poole.
Re: Suvaline pläma 2015
#252Jep GTA oma pidi olema kordades töökindlam 
Kui aus olla siis sooviks oma autole ka Selespeedi. Lihtsalt mugavam gaasi vajutada. Ühe käega on seda päris raske otse hoida kui gaasipedaal põhja suruda ja käike vahetada
Iseenesest meeldib mulle manuaal rohkem, käigukastina.

Kui aus olla siis sooviks oma autole ka Selespeedi. Lihtsalt mugavam gaasi vajutada. Ühe käega on seda päris raske otse hoida kui gaasipedaal põhja suruda ja käike vahetada

Iseenesest meeldib mulle manuaal rohkem, käigukastina.

Re: Suvaline pläma 2015
#253Teine 147 selekaga ja pole õnneks senimaani midagi halba täheldanud, ainuke haige asi on see, et kui ära harjuda siis muud ei taha 
Äkilisem samas jah võiks olla kuid see mure lahendatud nagu teada juba kallimatel isenditel

Äkilisem samas jah võiks olla kuid see mure lahendatud nagu teada juba kallimatel isenditel