Miks teoreetiliselt, mahub küll! MiTo GTA'l ongi ju see sama mootor aiste vahel
Samas ma usun, et 240hp MiTole on tiba palju. Giuliettal on 240hp hea balanss, väga rohkem ei tahaks. Arvan, et rohkem jõudu mõjuks dünaamikale laastavalt... peale sirge joone ei saaks normaalselt sõita enam. Märjaga tuleb juba väga tagasihoidlik gaasi pedaaliga olla. Usun, et MiTol oleks sarnane probleem kuiva asfalti peal ja see on ka põhjuks miks ta tootmisesse ei jõudnud
Samas GTA oleks just selline bat-shit-insane liigutus, mis oleks väga itaalia pärane ja paneks autoajakirjad kihama(reklaam!).
Väikepartii oleks võinud ju olla(mõnisada autot). Kui natuke kohendada siis lisakulud GTA tootmiseks pole väga ulmelised. Mootor on olemas, eristangede tegemine tootmise seisukohast on ainult vormide tegemise vaev. Sama kehtib carbonist lisadele sest need on nii kui nii kõik käsitöö, lihtsalt õiget vormi on vaja(ja arvestades, et conceptil on need jupid küljes on ka need vormid juba olemas). Väljalase vajab natuke tööd kuid samas ma ei usu, et keeruline oleks kokku panna midagi Mito olemasolevatest, Giulietta QV torudest ja Abarth ka appi võtta. Conceptil on tõsiselt äge sisu aga tootmisversiooni maksumuse huvides peaks seda natukene maha tõmbama. Vedrustuse saab ka vast olemas olevatest toodetest vastavalt seadistada. Pidurid on Giulietta QV'lt kohe võtta Brembode näol.
Ainukeseks küsimärgiks jääks käigukast, sest ma ei usu, et Giulietta TCT kast sobib/mahub Mitosse kuigi ma võin ka eksida... 1750 TBi jõuga saab hakkama ainult üks TCT kast ja siiani on seda kasutatud ainult Giulietta QVl ja 4Cl.