nonii, mootori värk

#1
No nii siis. Mootorii rihm al jooksid hambad maha ja klapid läksid kolvidesse (kui nii on õige öelda) ja nüüdseks on klapid ära vahetatud ja muud vidinad külge tagasi pandud ja oleme jõudnud sinna maale kuna uus rihm peale panna ja siit siis ongi probleem: pole rakist et nukkvõlle paika saada? Kas on võimalik kuidagi moodi ilma selleta panna? Küsisime autoringist rakist, nad olid väga sõbralikud laenutama aga neil on aind 1,8 ja 1,6 le ,aga 2,0 le pole. (auto on 156 seles. 2,0 2000a.)

Ehk keegi oskab arvutada seda või paika panna? või ehk seletada?



Ahjaa ja seda kah et ühel on märgid peale aga teisel pole.





Paluks siis pöialt hoida et saame korda! masin juba 2 kuud garaaziz tolmukogumas, kahju kohe.

nonii, mootori värk

#3
Palamuse kandis jah. Rihm on nüüdseks peal. Ja viimaseid osasid paneme juba peale ;)



Aind nüüd küll vaja pöidlaid hoida et kõik õnnestuks. Arvatavasti kui liikuma saab siis tuleb auseris lasta rakisega üle vaadaat.

nonii, mootori värk

#4
:!: :!: :!: :!: :!:





JUMALA EEST ÄRA KÄIVITA ENNE, KUI ON KINDEL :!:



Juhul, kui EI saanud rihm õigesti paika, siis on klapid uuesti uuesti peas -> selleks piisab kahest kolmest valesti paigutatud hambast :!:
Tegelikult ma olen normaalne....

nonii, mootori värk

#5
Nii, kirjutan siis siia kah mida mõnega olen juba privas rääkinud.



Paar hammast läks vist nihu ja auto turtsub ja mürtsub. Aga klapp ära ei rikkunud (mihuke õnn). Ja homseks saame Auserist rakise laenuks (suur tänu teile). Ja kõikie eelduste kohaselt peaks homme sõitma saama ;)









Kus juures jumal tänatud et ta lõpuks saab valmis, te ei kujuta ette kui halb on sõita autoga millel pole veel konditsioneeri :)

nonii, mootori värk

#6
avevalge wrote: Kus juures jumal tänatud et ta lõpuks saab valmis, te ei kujuta ette kui halb on sõita autoga millel pole veel konditsioneeri :)


:mrgreen: Aga vaatame positiivsest poolest-> heitgaase on vähem ja küttekulu väiksem :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron