miks osta alfa romeo?

#16
:lol:



tore lugeda ja ennast ära tunda (ma juba mõtlesin, et ma imelik olen)



ja mis puudutab varuosi-> Alfa EI LAGUNE rohkem, kui ükskõik milline teine auto

elektrivigu viskab jah veidi rohkem sisse, kui näiteks 3 seeria bmw või audi 80 aga see on tingitud puhtalt sellest, et Alfadel kipub seda elektrivärkki kordades rohkem olema



kuna suvel oli tutvusringkkonnas suuremat sorti autoostubuum (suurem osa sõidukeid oli 91-95 "100k läbisõiduga otse saksast"), siis minu "ilgelt lagunev itaalia pann" :lol: on hetkel absoluutselt viimane autole kulunud raha osas (nii ostusummas, kui ka remondikuludes)

tõsi küll-> ei bemmid ega MB ega OOOOdi suurte külmadega jonnima ei hakanud (OPL aga suris suht lõplikult ära)



investeeringurõõm on aga igal autol olemas-> s.t. kui vaadata poollääpas kvaliteet-tagaveolisi siis investeeringurõõmu puudumine :wink:



ja kokkuvõtteks-> erinevalt saksa kvaliteetautodest ei kannata Alfa hoolitsuse puudumist s.t. kui viga tekib tuleb see kiirelt eemaldada. Saksa kvaliteetmargid seevastu sõidavad ka juba surnuna (meenub lugu tüübist kes uhkeldas, et 750 on nii hea auto, et isegi õli ei pea vahetama-> ja kuna teda ümber veenda ei õnnestunud, siis jah :cry: ei pidanud jah enam :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

miks osta alfa romeo?

#17
raudmell wrote:
pea näiteks hondat, siis saad tunda investeerimist.
Olen proovinud ja kinnitan eelpool mainitut.

Aga Alfa fanaatikutel on ühes aju poolkeras koht, mis annab näos olevatele lihastele loa naeratada, kui tekib vajadus oma hoolealuse jaoks rahakotti kergendada. :wink:
:lol: :lol: Nüüd siis tean miks mul isegi tanklas kisub suunurgad ülespidi :lol:

miks osta alfa romeo?

#19
kui sa tahad vähest investeeringut nõudvat autot, siis pead ostma mingi pisikese võrrimootoriga odava linnaseljakoti.

Aga garantii on see, et laguneb ta ikka ja õli pead vahetama ikka jne jne...

reeglina, mida suurema klassi auto, seda kallimad varuosad.

Mul on ka 156. Pole küll eriti pikalt omanik olnud ka, aga erilist investeeringut pole see nõudnud. Auto muidugi suht uus, vähese läbisõiduga (minu jaoks). Aga oma eelmise seljakoti Honda Civicuga ei anna kuskilt otsast võrrelda. Esiteks kordades vaiksem. Isegi sõbra kaks aastat uuem Mazda 6 on lärmakam tuntavalt. Ruumi on piisavalt. Stabika varda vahetamisega lahendasin kobinad esisillas. Kasutamismugavuse peale on mõeldud peensusteni. Kui probleemid ei ulatu peenikeste elektroonikakiibikesteni, siis on masin täies ulatuses remonditav vahendite olemasolul ka oma garaazhis.

Disain on vaieldamatult autoturu liider nii interjööris kui ka väliselt (maitse asi muidugi). Auto on lihtsalt mõnusalt mugav ja mõeldud ka selle nautimiseks.

Ära mainimist väärib 2,5 V6, mis oma soundi ja minekuga on lihtsalt võrratu. Enne meeldis bemari R6 hääl, aga V6 on ikka parem... Tõesti, tuleb alfasse istuda ja proovida sõita... kui meeldib, siis tõenäoliselt ei taha sa sealt roolist ära tulla, aga kui ei meeldi, siis pole sa lihtsalt alfainimene.

Hoolduskulude ja varuosade hinnaklass on minu arust sama või isegi tiba odavam, kui näiteks bemarid/audid.... jutt käib ikka sama suurus- jaluksusklassi ning kubatuuriga autode võrdlusest...

Boss oma 2000a bemarile ostis näiteks õõtsad alla 2k tk. Minu alfale on esinduses 1,5k

Samas bemari turuhinnad on minu arust ülekohtuselt kõrged... arvestades, et sõiduomadusi liigitaksin ise madalamaks alfa omadest :)

Näiteks bmw 3-seeria mis on 2000a ja üles, on kallim isegi Lexus IS200'st, mis on ju täiesti ajuvaba :S

Nii et, kui alfasse istud ja tuleb meeliülendav külmajudin peale... siis ära kõhkle alfa ostmisel.

Konkreetse isendi seisukorra vaatamine on muidugi omaette ooper... kui masin on juba enne ära aetud ja omanik pole hoolas olnud, siis ei tasu ju osta ühtki säärast toopi.

miks osta alfa romeo?

#21
Lagunevad kõik autod, aga sõidurõõmu pakkuvad vähesed. Vahepeal (kui käima saan) sõidan bmw e36 95a., et ta maa sisse ei kasvaks, seni kui keegi ostab ära... Võimatu võrrelda. Alfaga sõites on selline tunne, et sa tead rohkem kui teised :)

miks osta alfa romeo?

#22
Tere,



plaan on ka endal auto välja vahetada ja silmapiirile on jäänud ka 156. Küll aga pean paraku valima siis diisel versiooni ja 1,9 JTD.



Auto peab mul olema diisel ja ökonoomne. Asi selles, et tahan küttelt säästa ja ei taha väga kiiret autot. Härraste sinikuubedega on probleeme küllaldaselt olnud ja nüüd tahan aastakese rahulikult kulgeda. Hetkel liiklen C70 2,4T-ga, seega ei taha nagu päris mannetu perekoti peale ka maanduda, 156 on vähemalt stiilne.



Seega sooviks ka teada, kas autol on mingeid tüüpvigu või asju mida eriti kontrollida või mida rohkem karta. Sain aru et elektroonika kipub jupsima? On veel miskit. Ühtlasi saan aru, et Alfa on ALFA, aga see vastus mind väga ei kõiguta. Tahaks mingeid fakte.



Äitäh.

miks osta alfa romeo?

#24
Elektroonika ei kipu 156-l eriti jupsima-> on vaid tüüpasjad, mida aegajalt peaks vaatama (airbäägid ja häireandurid)

Samuti vajavad suht pidevat järelevalvet käsipiduri trossid



Probleemsemaks võiks pidada esimesi selespiide



muus osas->otsmisel kontrolli, et auto ei oleks laksuga (st bäägid ei tohi lahti olla), vastasel juhul pole ka turvavöödest eriti abi edaspidi, siis loomulikult kohustuslikult sillad, pidurid, hetigaasid jms.



faktiliselt 156 on väga hea juhitavusega, näeb hea välja 8) , EI lagune müstilisel kombel :roll: ja mis põhiline ON ALFA...



Fakt et Alfa on Alfa puudutab peamiselt seda, et kui Sa valid omale auto välja, istud sisse ja 5 min sõidu jooksul EI TUNNE midagi rohkemat, kui mõnes teises autos istudes, siis ei ole mõtet, hoolimata välimusest, seda autot omale soetada (sel juhul oled ka pisikese väljamineku juures õnnetu :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

miks osta alfa romeo?

#25
Kui ostsin omale 145 QV siis oli ta üsnagi sitas seisukorras, just tänu eelmisele omanikule, kes ei osanud hinnata seda mis tal oli! Panin kohe suure hunniku raha parandusse, aga siiamaani pole kahetsenud et seda tegin! Sõidumõnu on meeeletu 8) Lihtsalt see mõnus TS urin ja minek, ning teadmine et istud Alfas, mitte mõnes järgmises saksa või japsi autos mida loendad enda ümber kümneid ühesuguseid kui sõidad, tekitab juba kõrvuni naeratuse. Ma ei unusta ikka veel seda esimest päeva kui autoga ARKist välja sõitsin, see minek ja hääl, ning teadmine, et see auto on MINU- ma naeratasin vist igale inimesele näkku see päev autorooli tagant :D

miks osta alfa romeo?

#27
Kui sa kahtled, kas osta alfa või mitte, siis ära osta. See auto pole sinu jaoks. Õige on siis, kui sa vaid mõtled, kuidas raha kokku ajada ja ära osta
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

miks osta alfa romeo?

#28
Võin siis rääkida natukene enda esimesest Alfa katsetusest. Tegu oli siis 156 2,5 v6 iseniga ja omasin seda umbes täpselt kaks aastat. Ütlen ausalt, selle aja jooksul sai ikka päris mitmeid kordi remondis käidud, kas siis suuremate või väiksemate murede tõttu. Samas tänu sellele püsis ka auto tehniline pool kogu aeg pea laitmatuna ning ega minu sõidustiil ka nüüd just kõige tagasihoidlikum ei olnud. Kui nüüd rääkida hindadest, siis see, kas varuosad on kallid või odavad, sõltub minu meelest rohkem sellest, kui kõrgeks enda taluvuslävi on seatud. Minu jaoks midagi müstilist ei olnud, kohati kippus fakto lihtsalt enda tööde hindadega natukene üle pakkuma.



Kindlasti üks tähtsamaid asju on ostueelne ülevaatlus. Soovitan veenduda, et tegu on ikka korraliku isendiga, sest muidu võid alguses ennast lolliks maksta, parandades eelmise omaniku tegematajätmisi.



Seda sildade meeletu lagunemise juttu ei maksa uskuda, selle kahe aasta jooksul sai vahetatud tagumised õõtsad, mis juba ostes häält tegid ja esimene stabika varras, mis küll häält ei teinud, aga pirni tänaval öeldi, et oleks mõtekas ära vahetada, kui juba terve esiosa lahti oli. Ainukeseks kuluartikkliks võiksin ma lugeda termostaadi, mis oli ka ainus jupp, mida tuli selle kahe aasta jooksul kaks korda vahetada. Sest juba ostes oli see õhtal ja kuskil pooleteist aasta pärast sa uuesti vahetatud.



Muidu on auto igati hea, fooritaga häbisse ei jää, sõita on mugav, kui ostad enne feisslifti isendi, siis pole sinna ka mingeid elektroonilisi abimehe peale pandud, nii et ka talvel saab jää peale täitsa arvestatavalt lustida.



Ega nagu muud ei oskagi hetkel öelda, kui mingeid konkreetseid küsimusi on, võid alati küsida, keegi ikka oskab vastata siit.



Igal juhul loodetavastit saab sust varsti täisvereline alfist :wink:

miks osta alfa romeo?

#29
eelkõneleja juttu lugedes...



jah, Luman ei hellita tõesti sõites...

ilmus meil kiirendusele... vahtralehed küljes ja selline tagasihoidlik ilme ees...



tulemus oli aga see, et lahkus karikaga ja sealtpeale on tal alati olnud asja autasude laua juurde...
cron