156 2,5l saaga

#152
jannuhellu wrote:minu alfal ka linnas sõites ja kui kohapeal käib siis temeratuur 100...110 ja kui maanteel sõita siis tiksub mingi 50´60 vahel.....see vist normaalne või mis??? :roll:


Päris normaalne see ikka olla ei tohiks, soovitaksin sul termostaat üle lasta kontrollida, ma pakuks et sul on see õhtal omadega.

156 2,5l saaga

#153
ka mul läheb seistes temp 100 peale ja vent ikka suht pidevalt järel. sõidu ajal temp normis.

kui vesi ilma loiguta ära kaob, siis midagi kahtlast. otsi kas kapote vahel kuskil mingit kuivand loiku pole... mul näiteks lõdvik tilkus ja kuivas enne ära, kui maani jõudis. Samas põhjakate püüdis ka palju kinni ja ei tekkindki loiku.

Kui aga vesi karterisse satub või vastupidi, õli veesüsteemi, siis seda peaks näha olema. Vesi karteris peaks paistma sellest, et minu mäletamist mööda tekib õlile valge vaht vms... ja isa diislil õli veesärki sattus, siis oli paisupaak puhta õline ja must.



Nii muuseas... termostaat on kallis kraam uuena osta?

156 2,5l saaga

#154
ka minu omal ei jäänud loiku maha-see see kõige keerulisem ongi, mul tilkus termostaadi korpusesse minevate lõdviku otste kohalt, nägin siis kui üksiti hammasrihma vahetasin... ennem ei saandki aru.. siis oli näha kuidas tilgad kogunevad... ja tegelikkuses, on normaalne, kui auto temp 110 kraadini läheb :roll: sest kui kõik korras on siis 120 juures hakkab alles keema... 8) kui aga varem on kuulda et keema läheb, siis miski jama seal-nt kork ei pea survet või midagi...

156 2,5l saaga

#155
vedruseib wrote:Nii muuseas... termostaat on kallis kraam uuena osta?


156 v6 termostaat maksis minu mäletamist mööda natukene alla 1k eeku, eks iga üks otsustab kelle jaoks odav kelle jaoks kallis, ise sai neid igal juhul kahe aasta jooksul kaks tükki vahetatud, nii et suht kõige hullem kulumaterjal oli tollel autol.

156 2,5l saaga

#156
Palju vett vahepeal taas merre voolanud ja masinaga taas üht koma teist tehtud.



Tänaseks on ülekuumenemine ajalugu.... Radika vahetus aitas :D peale seda on temp ka kõikse palavamatel päevadel, kliima sisselülitatuna 80-90 kraadi. Aga vaha radikas...hmmm... mahlakask sai minu jaoks uue tähenduse :D



Sai ühe hooga tehtud taas esisillas kolinate vähendamisega, enne ringrada sai nüüd käidud ja väljalase tiba ümber tehtud ( :D ega sõit pole ju mõisa peale, aga mul on kahjuks suures klassis kõikse väiksem mootor) Ja hetkel on masin keretöödes, kus ta saab endale uue värvkatte ja roostevaba kere. Sh paar kujunduelementi kah külge.



EI-EI- moosiriiulit ei tule :D



JA kõikuv tühikäik sai lahendatud! Inimese elu on ikka raske - alati alustatakse keerulisemast. Sai lastud puhastada see sisselaskel olev segusiiber, tühikäigu motot näpiti, diag näitas aga et vist? õhulugeja kutu.



TAAS?



Aga ükspäev tuli õnneks-õnnetuseks vahetada auto aku ja - ülla-ülla - filtrist sisselaske kollektorisse minev voolik oli 4/5 osas katki!!! Raske arvata, miks tühikäik kõikus nagu tool ebaühtlkasel põrandal. Mis kasu on õhulugejast, kui 2/3 õhku tuleb vasemalt. Ühesõnaga- selleks ajaks kuni jõuab kohale uus voolik, aitab hädast välja mäkaiveri teip :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#159
dragster :D ei-ei stockster :D :D kindlasti....



Vaata, masin tuleb korda teha, et uuel omanikul oleks (kes ta kah poleks, masin varsti müüki) hea sõita. St justkui ei tahaks masinat müüa, millega ostja koju kah ei jõuaks. JA lõpetaks ükskord selle jama ära, et alfaga saab sõita remondist remonti. tegelikult jõuab vahepeal ka rajalt läbi käia :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)