Re: Suvaline pläma vol 2017

#691
Õnneks endal pole seda iga päev üheksast viieni tööd. Vahest see-eest muidugi paned terve nädal jutti paaritunniste unenägudega, aga siis jälle periood kus rahulikum.

Aga sain siin nüüd Rover 75'ga kärutada ükspäev. Diisel ja automaat küll, aga tõdesin siiski, et elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega. Sel Roveril esiteks ääretult mugav istumine ja teiseks, kui harjunud oled, et mingid kindlad nupud on suhtkoht kindlates kohtades erinevatel autodel, siis seal on täielik kaos. Ja mulle meeldib see :D
Palju esteetilist väärtust, ilusa fondiga kellad, palju "puitu" jne. Lihtsalt põnev on. Kirsiks tordil on väike Britilipp tagaluugil embleemina. Kõik on nii teistsugune ja rõhku pööratud hoopis teistsugustele detailidele kui "tavalises" autos. Üldse ei kujuta enam ennast ette mõne Passati või Škoda roolis, llihtsalt ei saa absoluutselt mingit emotsiooni.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#692
Traktor wrote:Õnneks endal pole seda iga päev üheksast viieni tööd. Vahest see-eest muidugi paned terve nädal jutti paaritunniste unenägudega, aga siis jälle periood kus rahulikum.

Aga sain siin nüüd Rover 75'ga kärutada ükspäev. Diisel ja automaat küll, aga tõdesin siiski, et elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega. Sel Roveril esiteks ääretult mugav istumine ja teiseks, kui harjunud oled, et mingid kindlad nupud on suhtkoht kindlates kohtades erinevatel autodel, siis seal on täielik kaos. Ja mulle meeldib see :D
Palju esteetilist väärtust, ilusa fondiga kellad, palju "puitu" jne. Lihtsalt põnev on. Kirsiks tordil on väike Britilipp tagaluugil embleemina. Kõik on nii teistsugune ja rõhku pööratud hoopis teistsugustele detailidele kui "tavalises" autos. Üldse ei kujuta enam ennast ette mõne Passati või Škoda roolis, llihtsalt ei saa absoluutselt mingit emotsiooni.
Rover 75 on täitsa asjalik aparaat ning välimusel pole väga vigagi. :)
Tädi mees oli öelnud, et aga Tema ei oleks Alfat ostnud, kui siis vaid uue masina aga mitte kasutatud. :beaver:
Igapäevaselt sõidab Ta ise 1.2 liitrist bensumootorit ja hingamisaparaati omava Škoda Octaviaga. Teise autona kasutuses universaalkerega Ford Focus.
Nii igavate autodega sõites ma ei avaldaks üldse arvamust millist autot osta, millist mitte. :mrgreen:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#693
Tere.Olen siin uus .Otsin Alfa Romeo 156 77kw 1999.a. diisel manuaal
käigukasti või on keegi kes soovib vigase käigukastiga autot.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#694
WAW wrote:Tere.Olen siin uus .Otsin Alfa Romeo 156 77kw 1999.a. diisel manuaal
käigukasti või on keegi kes soovib vigase käigukastiga autot.
hei,

esmalt küsiks, et mis kastil viga on? Kui korpus on puru, siis on Sul uut kasti vaja; Kui lülitab ainult esimene ja teine käik, siis on Sul käigukangi põhi tuksis (reeglina diisli kastid nii lihtsalt ei purune)

ja kui ikkagi on probleem kastiga, siis tee omale varuosateemasse ostukuulutus.

Infoks veel, et kõik 8V diislite kastid on samad (st kui leiad kuskilt ükskõik millise 4 silindrilise 8 klapisse diisli kasti, siis see istub sinna ilusti
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#696
WAW wrote:5 käik kadunud vaba tühi koht.Sai vahetatud sidur ja paar tuhat kilomeetrit sõitu saigi teha.
simmerileke kundepoolsest veovõlliotsa summerist ja kast jäi kuivale?

proovi jan1-lt uurida, ehk tal on mõni kast veel alles :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#698
see ei ole muidugi väga üllatav, et sama mootoriga kasutatakse erinevaid jõuseadeid (seda on tehtud aegade algusest ja tehakse ka edaspidi). Huvitav on muidugi see, et mootorit on lausa 86kw jagu deforsseeritud (tavaliselt piirdutakse poole väiksemate numbritega)

teisalt jälle- Veloce on ainult poole dacia jagu Superist kallim ning selle raha eest saab ka muud mudru hulgim peale
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#700
urmask wrote:Miskid üleminekud, puksid, rihmad jne on kõik samast materjalist? Ei tahaks uskuda, et ainult chiptuningu lisa tehasest tuleb.
pigem on küsimus vaid pidurites ja veojõukontrollis. Üldiselt on deforsseerimine tingitud kas pikema eluea säilitamisest ja auto sõidetavana hoidmisest (alfa puhul näiteks Nord- mis on projekteeritud ja ehitatud rajale) või siis maksundusest (näiteks kunagine 77kW ja 2,0 mootori piir, mis sobib ideaalselt kõigi riikide maksudega)

kõige kohutavam deforsseerimsie näide on muidugi Alfa164 24v, mille tippversiooni 171 kw ning baasversiooni 154kw ainsaks erinevuseks oli piiratud sisselasketrakt (sama nalja tehti ka diislitega, kus vastavalt turule sai valida erineva võimsusega mootoreid)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#701
bnd wrote: Reede ju, kes valmistub Läti piirile sõiduks :crazy:
Vaatasin eile Selveris käies poolvilksamisi õlleriiuli nurgas oleva kasti soodushinda, astusin kaks sammu edasi siis tekkis selline :eh: moment ning keskendusin põhjalikumalt nendele numbritele, mis sealt vastu vaatasid.

Et nagu päriselt olemegi nüüd jõudnud nii kaugele, et kui näiteks Pärnus suvitades tekib neljaliikmelise seltskonnaga mõte osta grilli ja sauna kõrvale kuus õlut per nase, siis on odavam sõita Lätti ja osta kaks korda rohkem õlut.
Kui nüüd kiirelt arvutada, siis huvitav, kuidas see loogika peaks kaasa aitama alkoholitarbimise vähendamisele :roll: [rahaline break even point Pärnu-Läti_piir-Pärnu sõidule on praeguste hindade ning ökoauto olemasolul juba kahe kuuspaki juures]
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#702
Slicer wrote:Celtic tuning chippis ära 2.0T Giulia (147kw) versiooni ja sai vabalt +123hp juurde ehk siis 200hp pealt 320 peal, kus siis on Giulia 206kw TI mudel.
Sellest järeldasid, et kõikidel bensukatel on sama mootori sisu lihtsalt map on teine!

https://www.celtictuning.co.uk/services ... t3-content
Image
Tegin seal lehel päringu ka antud tuuningule, selline oli vastus:


Celtic Tuning Quote

Thank you for your enquiry with Celtic Tuning, leaders in Electronic Engine Enhancements.

We are a global brand with a network in 20 countries worldwide and full mobile facilities in England & Wales. What sets us apart from the competition is that we are genuine software developers with the technical ability to develop bespoke software in house; whereas most other UK tuning companies are resellers of software from third party companies. Not all tuning is equal, a remap is not simply a remap, it is the end product of a lengthy development program.

All of our software is developed in our state of the art facilities with both 2WD and 4WD individual dynamometer test cells. All engine parameters are logged to ensure we provide the safest available software upgrades for your vehicle which are also fully MOT compliant.

The Alfa Romeo Giulia 2016> takes the power from 197bhp up to 320bhp and the torque from 243lb/ft up to 340lb/ft. This stage of software is designed as a software upgrade only meaning it is all within safe tolerances of the engine and drivetrain and requires no hardware modifications. For testimonials of our work please follow the link: View Testimonials.

We provide all stages of tune through to full custom setup so if you have specific requirements please just ask. On many applications we also cater for larger turbos and injector upgrades so if you are looking for ultimate performance then we have the knowledge and ability to do just that.

To provide added peace of mind for customers with vehicles still under warranty, we provide a FREE 12 month's insurance backed supplementary warranty: Download Warranty Information. Full terms and conditions apply, please see website for details.

The cost of the remap is £400.00 plus shipping for which you would need to send us your E.C.U.This comes with a 14 day money back guarantee which gives you plenty of time to ensure it is exactly what you are after.


If you wish to go ahead with the remap please forward us your contact details (address, Post Code and Phone number) along with your registration and approximate mileage, and we will be in touch to arrange a booking very soon. Alternatively if you have any further questions please do not hesitate to ask as our technical team who will be able to answer any questions you may have.

Yours Sincerely
The Celtic Tuning Team

Re: Suvaline pläma vol 2017

#703
veider- kui praegu vaatan kõrvuti tavalist Giuliat ja veloce'd siis tehnika on neil tõepoolest 100% identne...

tekib hulk küsimusi :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#704
No minu jaoks Veloce on too overpriced selle võimsuse juures. Eriti kui tahad mingeid lisasi ka panna siis kohe seal 52k peal...
Skoda Superb RS on 206kw ja nelivedu ning max varustusega jääb sinna 38k kanti.
Alfa pole nüüd niipalju parem auto, et see seda 14k'd õigustaks ning Veloce poleks isegi täisvarustuses 52k peal vs Skoda. Seega see hinnavahe oleks isegi suurem.
Ning see uus Skoda Superb on tõesti super ja näeb hea välja.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#705
Slicer wrote:No minu jaoks Veloce on too overpriced selle võimsuse juures. Eriti kui tahad mingeid lisasi ka panna siis kohe seal 52k peal...
Skoda Superb RS on 206kw ja nelivedu ning max varustusega jääb sinna 38k kanti.
Alfa pole nüüd niipalju parem auto, et see seda 14k'd õigustaks ning Veloce poleks isegi täisvarustuses 52k peal vs Skoda. Seega see hinnavahe oleks isegi suurem.
Ning see uus Skoda Superb on tõesti super ja näeb hea välja.
Ostad tavalise, 5a pärast chipid ära :)
--
Urmas
cron