pisike ringvaade laias maailmas viis tõdemuseni, et tegemist on klassikalise autoga
summuti on peale pikka otsimist leitud - ülejäänud asjad tuleb siiski kõik ise meisterdada ...
projektiplaani muudatus viis hetkel nii kaugele, et ehk äkki võib-olla on pühapäevaks keredetailid kinnitatud, auto lõplikult pahteldatud, lihvitud, krunditud, tihendid vahetatud ning mootoriruum korrastatud.
ah jaa- ABS-i koodi 48 leidsin teisest kataloogist üles-> insufficient voltage (kunagi ammu on peaterminal maha põlenud- ehk on probleem seal kuskil).
juppe on vaja veel:
temp andur näitab ajule imelikke suurusi (vahetusse)
4 plekitüüblit on õhtal (need peaks riiulist saama)
küünlad ja juhtmed võiks vahetada (küünlad on küll olemas aga juhtmeid ei leia kuskilt... kuna küünaldel pead ära ei käi, siis olemasolevate juhtmetega pole samuti midagi peale hakata
)
korrastamist vajab veel:
lagi (uus olemas)
esituled- reflektorid tahaks uut katet (kui ma neid just välja ei vaheta)
udutuled - arvatavasti võõpan koos stange alumise servaga üle
suunatuled - tellisin kunagi ühe uue aga need tyc x-kategooria tuled on nii kohutavad, et proovin ikkagi boschi omad kuidagi viisakaks saada
cuore- kroom on hakanud lahkuma mitmest kohast, arvatavasti proovin teise cuore kroomvärviga katta ja asemele istutada
ja muidugi elektrisüsteemiga saab palju nalja arvatavasti:
stereo kaabeldus on enamjaolt uuendatud, oleks vaja korralikud lõppühendused teha kõlarikohtade juurde
check paneel ei näita mitte midagi peale uste (arvatavasti on paneel vahetatud aga kaabeldus ühendamata)
mootoriõli temp andur ei näita midagi
kütuse tasemeandur käib mingi ülelöögi tõttu üles-alla nagu jumal juhatab
istmesoojendustele on vaja uued kaablid vedada (kaitsmed on olemas, plokis on otsad olemas aga vot istme alla pole viitsitud kaableid vedada (või siis on need kuskil põhjamati all peidus)
mootoriruumis on mingi kapitaalne segadus
Tegelikult ma olen normaalne....