
Tglt mind niiväga ei huvitagi mis autoga tegu on, igatahes auto on sigakõva

Mootori töömaht passis kirjas 1962cm3, kuskil saidil pakuti ka varuosi 102 kw-sele alfale

veiks kirjutas:Siit ka väike abipalve: kuidas saaks tööle peeglite regull nupu, kuskilt nagu kuulsin et TS teab selle kohta rääkida![]()
Ja veel et kui signa pult on kadunud, siis kuidas saaks signa ültse maha võtta, nii et auto käima läheks( ei ole seotud minu uue alfaga)
ts kirjutas: ja 102kW 2,0TS mootor on 06416 näol üllatuseks sakslastel täiesti olemas (võibolla on ka siin tegu saksa täpusegaehk siis teatavasti on hobujõude kilovattideks teisendamise jaoks erinevad valemid, mis annavad pisipisikese erinevuse - kuid siiski piisava, et 100+kW juures juba segadusse minna, samuti on reitingud erinevates riikides veidi erinevad)
p.s. Itaallased määravad esialgse võimsuse hobujõududes ... ehk siis 142hj esimesele katiga 2,0 mootorile (06416) ning 148 katita versioonile (06420)
Alfa Romeo 33 kirjutas:Pilte võiks ka lisada,või ainult minu arvuti ei näita neid
E.T. kirjutas:Alfa Romeo 33 kirjutas:Pilte võiks ka lisada,või ainult minu arvuti ei näita neid
Palve: küpsemat sõnakasutust ja tolereerivamat suhtumist üles näidata. koht kuhu selle manitsuse paneme ei ole ehk parim aga juba mõnda aega on sul üsna lühikesi postitusi pudenenud. lisaks kipub nende postituste kultuurikiht ja sisu olema paiguti nõnda õhuke, et ähvardab suisa läbi paista.
Lootes mõstmisele ja edaspidistele sisukatele postitustele
Erki