talveks
auto puhtaks, sooja, stabiilse temperatuuriga venitleeritud ruumi ning MITTE UNUSTADA vähemalt kord kuus teda käivitada ning mootor ja salong soojaks lasta

samal ajal võiks ka rehvirõhud üle mõõta
soovitatav on soojendamisel ka kliima käivitada.
miks sooja-> seisvale autole külm ei meeldi;
miks stabiilse temperatuuriga-> veel vähem meeldib autole temperatuurikõikumine;
miks ventileeritud-> ilma piisava ventilatsioonita tuleb mets tuppa ja seeni saab aastaringi korjata;
miks käivitada-> mootor ei ole ette nähtud kuus kuud järjest seisma, seetõttu kipuvad liikuvosad (nagu rõngad) kinni jääma
miks soojaks lasta-> kontrollimaks, et kõik toimib nagu peab ning ka aku laadimiseks;
miks kliima käivitada-> sellepärast, et kliimal on loll omadus kinni jääda, pealegi kui salong soojaks kütta ning seejärel uuesti seisma jätta ilma õhku kuivatamata siis on tõenäosus, et mets tuleb tuppa
miks rehvirõhku kontrollida-> kuna juhul, kui õhk kuhugi kaob ja rehv tühjaks vajub, siis lastes sõidukil tühjaksvajunud rehvil kaks-kolm nädalat seista pead hakkama uut rehvi otsima
variant 2 on samuti olemas, kuid see on juba pigem konserveerimine
see on iseenesest lihtsam, kuid... eeldab seda, et kevadel näed arvatavasti kurja vaeva auto sõidukorda saamisega

Tegelikult ma olen normaalne....