
Re: Suvaline pläma vol 2018
#271see tüüp on oma 159 2.4 diisli mootorist päris tõsised hobused välja imenud https://jabawoki.com/2014/07/07/alfa-159-ti/ 

Bensukate hulgas selliseid valikud ei ole, millega sedasi mängida. Kui just V6 ette võtta ei taha.valmarv wrote:see tüüp on oma 159 2.4 diisli mootorist päris tõsised hobused välja imenud https://jabawoki.com/2014/07/07/alfa-159-ti/
no ma ei tea ... mingi väike kahtlus on selles osas, kui mitu korda ikkagi täis vee ja metaani foori alt kiirendada saab enne, kui kast mööda asfalti laiali lendaburmask wrote: See diisel ilmselt kõlbab ka linnasõiduks (Y).
Esimese hooga ei läinud ka esimene väga kergelt sisse. Lappasin siis lõpuks 1.-6. ja panin siis tagurpidi käigu, siis läks juba pehmelt. Tegelikult juba 3.-4. käik olid pehmed.urmask wrote:Homme ütlenPezzi wrote:Kuidas siis käitub, kui enne tagurpidikäigu surumist korraks teine või kolmas käik sisse panna ja siis tagurpidi't proovida?
Topeltsidurdamine on siduri 2x alla-üles pressimine?ts wrote:nende sümptomite alusel siis kahtlustaks sidurikorvi (vedrud väsinud/purud vms)- aga võid muidugi proovida topeltsidurdamisega (kui siis läheb paremini on tõenäoliselt õhk sees)
viimati, kui ma veel matemaatikat õppisin, siis numbrid, mis olid 500-st suuremad olid juba üle viiesaja (näiteks 503 ja 510 ja 512; respectively siis 375kw või 377 kw)autokakskendneli wrote:Tippmudel Qadrifoglio Verde saab endale 2,9-liitrise V6, mis tänu elektrimootori lisandumisele peaks suutma genereerida üle 500 hobujõu.
on kolmes seades-> 503hj; 510hj ja 512hj... sellest ka hämmeldusvalmarv wrote:Kas see 2.9 V6 juba ei olnud üle 500hobujõuga?