tere,küsimus on selline miks alfad müüavad nii odava hinnaga?
kas see tähendab et see ei ole hea auto?
küsimus
#2
Arvan, et see on see igivana vastupidavuse küsimus, kus sitt omanik suudab oma auto sõprade seas maapõhja taguda. Siia lisavad vürtsi veel suht keskpärane hoolimatu teenindus ja mitte eriti kliendisõbralikud hinnad.
Siis katsudki vaevast lahti saada, viimase piirhinnaga müües.

Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.
küsimus
#3ega ta õige asi ei ole sellise provokatsiooniga kaasaminek aga...
kallis teemaalgataja vaata näiteks mis hinnaga Volkswagen Audi Gruppi kuuluvat Seati müüakse... aastast 2000+ ...
ehk, siis pädeva võrdluse jaoks peaksid oma lauses ka teise poole lahti kirjutama... millise margiga on võrreldes Alfa Sinu jaoks odav
kus jookseb piir, kallis / odav
kas on seal kalli ja odava vahel ka mingi piirkond mida võiks lugeda parajaks ehk sobivaks hinnaks jne
kallis teemaalgataja vaata näiteks mis hinnaga Volkswagen Audi Gruppi kuuluvat Seati müüakse... aastast 2000+ ...
ehk, siis pädeva võrdluse jaoks peaksid oma lauses ka teise poole lahti kirjutama... millise margiga on võrreldes Alfa Sinu jaoks odav

kus jookseb piir, kallis / odav
kas on seal kalli ja odava vahel ka mingi piirkond mida võiks lugeda parajaks ehk sobivaks hinnaks jne
küsimus
#4No tuleb tõdeda, et MINA ei julgeks ALFAT küll nüüd seatiga ühte patta panna. Arvestades, et Alfa on ikka pigem luksuskaup, mida mina seati kohta kohe mitte ei ütleks, siis tõsi, järelturu hinnad on võrdlemisi madalad. Seda tunnet suurendab veel asjaolu, et eestlased hindavad mersut, bmw-d ja audit üle. Viimased on minujaoks Alfa kaudsed konkurendid. Kaudsed just seepärast, et väga vähesed saksaautode fännid julgevad Alfa sanga hüpata. Pigem teeb seda Volvo, Jaguari, Saabi või mõne muu sarnase sõiduki omanik.
Kuna keskmine autoostja tugineb suuresti "naabrimehe" jutule, kes teab, et tema sõbra tuttaval oli Alfa ja olevat ilge õnnetusehunnik olnud ning ost jääb katki. Isegi mitte ei vaadata Alfa poole, vaid lüüakse esimesena lahti rahva-waagenid.
Brera, TT ja MX8 testis võitis lõpuks Brera, kuna kõik saatejuhid leidsid, et omale ostaksid nad Brera, ent tuttavale soovitaksid midagi muud.

Kuna keskmine autoostja tugineb suuresti "naabrimehe" jutule, kes teab, et tema sõbra tuttaval oli Alfa ja olevat ilge õnnetusehunnik olnud ning ost jääb katki. Isegi mitte ei vaadata Alfa poole, vaid lüüakse esimesena lahti rahva-waagenid.
Brera, TT ja MX8 testis võitis lõpuks Brera, kuna kõik saatejuhid leidsid, et omale ostaksid nad Brera, ent tuttavale soovitaksid midagi muud.

a.k.a Anthrax
küsimus
#7Niisiis-> jah Alfa on selline auto, millega sõidad remondist remondini
Oleks väga tänulik, kui suudaksid öelda mõne auto, millega saad ilma remondita sõita
Tõsi ta on, et näiteks samavanad bemmid ei vaja nii palju remonti, kui Alfad (see on reeglina
tingitud asjaolust, et alfista hoiab oma autot oluliselt rohkem ning kolisevad ja mittetöötavad asjad vahetatakse väla enne, kui need auto tee peale jätavad
)
Aga üldjoontes-> absoluutselt iga auto absoluutselt iga detail vajab millalgi vahetamist. Sellest pääseb vaid juhul, kui on kavas auto surnuks sõita, mida tehakse tavaliselt näiteks B3 OOOOdidega ning 3xx, 5xx ja ka 7xx bemmidega ning kahjuks ka paljude teiste sõidukitega.
ts@otsib kaasale kah autot
no tule taevas appi
saksa autode poole on parem mitte vaadatagi (õnneks mu kaasa saksa "kvaliteetautot" ei soovi
Kahjuks Alfat kah mitte
)
Mida tähedab madalad hoolduskulud
Seda, et heal juhul vahetatakse õli
kõik ülejäänu on sellises seisus, et müüja juurest autoga koju jõudmine on suhteliselt kaheldav
Ja traktaadi lõpetuseks-> oma esimese 164-a ostsin seisus, mille väljendamiseks sobib ideaalselt väljend Dead Beyond Repair, mille põhjuseks oli siis asjaolu, et enne eelmise omaniku jõupingutust vahetada kõik kukkuma kippuvad asjad oli auto olnud vist igasuguse hoolduseta v.a. isetehtud ukselink, isetehtud "sport"sidur ning isetehtud väljalasketorustik ja terve hunnik isepandud juhtmekesi jms. Seega oli reont hädavajalik (ja pikalt ja palju remontisin) kui siis lõpuks käega lõin
Siiski
tuli kogukulu läbitud km kohta 1,7EEK-i (see siis auto ostuhind+remondikulu+kütus+rehvid+kindlustus)

Oleks väga tänulik, kui suudaksid öelda mõne auto, millega saad ilma remondita sõita

Tõsi ta on, et näiteks samavanad bemmid ei vaja nii palju remonti, kui Alfad (see on reeglina


Aga üldjoontes-> absoluutselt iga auto absoluutselt iga detail vajab millalgi vahetamist. Sellest pääseb vaid juhul, kui on kavas auto surnuks sõita, mida tehakse tavaliselt näiteks B3 OOOOdidega ning 3xx, 5xx ja ka 7xx bemmidega ning kahjuks ka paljude teiste sõidukitega.
ts@otsib kaasale kah autot




Mida tähedab madalad hoolduskulud



Ja traktaadi lõpetuseks-> oma esimese 164-a ostsin seisus, mille väljendamiseks sobib ideaalselt väljend Dead Beyond Repair, mille põhjuseks oli siis asjaolu, et enne eelmise omaniku jõupingutust vahetada kõik kukkuma kippuvad asjad oli auto olnud vist igasuguse hoolduseta v.a. isetehtud ukselink, isetehtud "sport"sidur ning isetehtud väljalasketorustik ja terve hunnik isepandud juhtmekesi jms. Seega oli reont hädavajalik (ja pikalt ja palju remontisin) kui siis lõpuks käega lõin

Siiski

Tegelikult ma olen normaalne....