Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

#80
Üldiselt olen ET-ga päri-> pooltelje ots ei mõjuta mitte mingit pidi mitte midagi peale iseenda :wink:



Seega kõige mustem stenaarium-> tuled 120km/h kurvist välja ja vedu enam pole :roll:



Hauever-> pooltelje otsale mõjuvad jõud on suhteliselt samad igasuguses liikumises (ükskõik kas rajal, maanteel, metsas või linnas :lol: ) seega on sama tõenäoline, et vedu kaob 50km/h parempööret tehes :roll:



Veopoolelt saab tavaolukorras sõidust ringil rohkem vatti vaid mootor, silla- ja piduripoolelt seevastu kõik mis seal on...



Seega jutu kokkuvõte-> kui asi väga hull on siis pead paela otsas tagasi tulema (ja seda võibolla ka linnas sees ristmikult paremale keerates)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

#89
alfanatico wrote:
Ei usu, et asi nii hull on. Eelmine aasta raplas oli ka märg ja ei ole küll meeles, et keegi seal piruetitanud oleks. Saugal on küll kiirused suuremad, aga ma arvan et probleeme ei teki.
...räägib Q4 mees :lol: ...aga ega vist ei tohiks väga spinnida, pigem läheb mõni heina niitma (ehk ma isegi :oops: )


Eelmise alfaringi ajal sõitsin veel üherattaveolisega :wink:. Samas see aasta raplas sai ka selle Q4-ga põllult lisa võetud :oops: , nii et seda võib kõigiga juhtuda, olenemata veoskeemist.