spark wrote: ↑08 Apr 2019, 14:11
RGH wrote: ↑08 Apr 2019, 12:28
Ei ole veel midagi teeninud...
Äkki tegi miskit korda
Mis sest, et tagumine klaasipuhasti on nii vanas, kui uues (tegelt ka täna linnas) kuulutuses samas asendis
See ongi tegelikult minu kuulutus

Läks tõepoolest nii, et õnnestus auto oksjonilt väga hea hinnaga saada ning täita enda eesmärk omada vähemalt korra elus Alfat

Närveerisin kõvasti, kuid minu üllatuseks on auto suurepärases korras ning läbis peale ümberkirjutamist täitsa kenasti ka ülevaatuse. Tundub, et oli olnud hoolsa omaniku käes, nt. on põhja all kõik piduritorud äsja vahetatud. Ilmselt ei olnud see omanik sama hoolas aga arvete/trahvide vms maksmisega, mistõttu inkassofirma tema auto oksjonile pani.
Mis hinda puudutab, siis kivist see loomulikult ei ole, kuid ei ole ju põhjust ka eeldada, et ma korraliku auto sama hinna eest müüki paneksin, millega ma ta sain. Antud juhul läks lihtsalt õnneks, võtan seda pigem kui väikest lotovõitu

Ei olnud see auto ju sellise hinnaga reaalselt müügis, lihtsalt tegin õigel ajal õige liigutuse ja sain ta endale auto väärtusest oluliselt soodsamalt.
Märkasin, et ka ühes ostuteemas käis arutelu selle auto üle, kui see veel oksjonil oli. Paistab, et keegi siinsetest siiski vaatama ei jõudnud.
"roolilatt on kindlasti läbi, hooldusajalugu teadmata, heitgaasid teadmata, sillad arvatavasti nagu ikka (st kõik otsas), põhja kohta märkeid pole aga see on kindlasti nagu ikka. Ja siis pidurid (esimesed ei haagi, tagumised paistavad puhta kinni)" - roolis loksu pole ning latt ei leki, hooldusajalugu on paberite mõttes küll teadmata, kuid kleebised uksepostil ja kapoti all pajatavad rihma vahetusest ~30000km tagasi ning ka õlivahetuse kuupäev on kleepsuga märgistatud. Heitgaasid mahtusid ülevaatusel piiridesse, veermiku üle samuti ei nurisetud. Põhja alla vaatasin ülevaatusel ka ise ning seal suurt roostet ei ole - küljekarbid on klassikalisest Alfa keskkohast pindmise roostega. Pidurid on väga head - nii esimesed kui tagumised (nagu mainitud, siis hiljuti hooldatud) ning ka käsipidur mahtus piiridesse. Lisaks oli hiljuti veel summuti kallal tööd tehtud - keevitusjälgede järgi saab eeldada, et on vahetatud katalüsaator (küljes on universaalne katalüsaator).
Üldiselt on Alfad minu jaoks täiesti uued ning väga põnevad autod, mille kohta loodan nüüd tänu sellele tegelasele juurde õppida

Kuid kuna endal on olemas nii igapäeva- kui hobisõiduk, siis on ainus loogiline samm Alfa turule paisata ning temaga sõita, kuniks ta müügis on.
Kui kellelgi on täpsemaid küsimusi antud auto kohta, siis vastan meeleldi ja ausalt enda teadmiste piiris.
EDIT: Tagumine kojamees on kinni jah. Teen kindlasti korda, kuid ei leidnud sel nädalavahetusel selle jaoks kahjuks aega.
EDIT2: Tänud väärt info eest! Lisaks piduritorudele on kindlasti vahetatud ka klotsid (uued klambrid on näha) ning nii esi- kui tagapidurid andsid ülevaatuse stendis väga head tulemused.