Kui ma ei eksi siis V6 mootoritega SAAB 9-3 del oli ka paisupaagi jama.
Lekkis teine kuna plastik oli kehv ja neid tuli iga paari aasta tagant vahetada,
Akki see on sellest samast GM-i varuosariiulist pärit.
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#48paak ise ei ole sama... materjal võibolla on
vahepeal ei ole jõudnud uurimisega lähemale (neljapäeval Tartusse minek, siis saan tee peal vaadata, mis tingimustel see vedelik sealt kaob (siiani testud 3 päeva linn/maantee on kõik korras; linnas kliimaga ja kliimata samuti. Praegu on paak täis ja surve all.
Pisike hirm on siiski sellega, et vedelik kaob siis, kui vurri sihtotstarbeliselt kasutada (not good) ... aga hetkel sellele ei mõtle
vahepeal ei ole jõudnud uurimisega lähemale (neljapäeval Tartusse minek, siis saan tee peal vaadata, mis tingimustel see vedelik sealt kaob (siiani testud 3 päeva linn/maantee on kõik korras; linnas kliimaga ja kliimata samuti. Praegu on paak täis ja surve all.
Pisike hirm on siiski sellega, et vedelik kaob siis, kui vurri sihtotstarbeliselt kasutada (not good) ... aga hetkel sellele ei mõtle
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#49Märkamatult on möödunud 2 nädalat ning üle poole esialgu pakutud väärtusest on läinud esmaseks hoolduseks ( tuleb tunnistada, et pakutud raha eest ei ole võimalik isegi korralikult autot hooldada, rääkimata auto ostmisest )
Praeguseks läbitud ca 1300 km ning tuleb tunnistada, et linna see auto väga mõeldud ei ole.
Kast on uue õliga töötamise selgeks saanud ja ainus asi, mis natuke veel häirib on teatud pedaaliasendil kiirendamise kickdown ja veerand sekundit hiljem üles lülitus (quickfix on muidugi rohkem vajutada )
Jahutusvedelik vist siiski natuke kaob kuhugi (lõpuks jäi pidama natuke alla max-i ja viimase 500 km jagu on seal püsinud) - kui ilm lubab, siis võtan selle otsingu ette.
Järgmiseks sammuks arvatavasti saab olema uus temperatuuri andur (just in case) ning peale seda tuleb termostaat üle testida (Pratola Serra c diislid on vastikult efektiivsed - tuba läheb soojaks aga mootor ise on üsna jahe, kui vurri sihtotstarbeliselt ei kasuta- üsna võimatu on aru saada, kas suur ring on lahti või mitte, kui saab näpu äsja 100km sõitnud mootoriploki vastu panna - tavaline 1500rmp ei võimalda 5 kraadi juures kuidagi temperatuuri üles saada). Tuleb natuke soojemaid ilmasid oodata.
Mootoriruumis puhastamine on vaja ette võtta, et saada selgust ka ja kui siis mis lekib...
Roolivõimutorustikule keerasin natuke vinti peale ja sain taseme seisma
Tagumised pidurid on vahetatud, esimesed viskavad veidi, seega tuleb ka need lähiajal teha. Käsipiduritrosside vahetuse jätan tõenäoliselt vahetult enne ülevaatust :p
Aknatõstuk on ootel, parkimisandurid samuti (ehk jõuan kuhugi, kus on mes olemas ja ütleb, palju mul neid andureid siis vaja võiks olla)
Esimene iluvõre jääb veel natuke tulevikku
Suverehve oleks vaja (senine otsing viitab vägisi sellele, et tuleb hakata mööda Eestit tiirutama ning uusi velgi alla katsetama )
Uued tagatuled saab teisipäeval
Kapotiavamise kangi mõlemad kuningad ootavad alfisti.net ostukorvis, kuniks sinna veel midagi lisandub
Kere osas on palju teha on (aga kui saab kiiremad asjad tühjalt ära, siis suvi on ju pikk ... niikuinii oli plaanis kõik kolm autot keretöödena ette võtta)
Üldiselt - jube hea auto 156-ga pikad sõidud olid kordades väsitavamad
Praeguseks läbitud ca 1300 km ning tuleb tunnistada, et linna see auto väga mõeldud ei ole.
Kast on uue õliga töötamise selgeks saanud ja ainus asi, mis natuke veel häirib on teatud pedaaliasendil kiirendamise kickdown ja veerand sekundit hiljem üles lülitus (quickfix on muidugi rohkem vajutada )
Jahutusvedelik vist siiski natuke kaob kuhugi (lõpuks jäi pidama natuke alla max-i ja viimase 500 km jagu on seal püsinud) - kui ilm lubab, siis võtan selle otsingu ette.
Järgmiseks sammuks arvatavasti saab olema uus temperatuuri andur (just in case) ning peale seda tuleb termostaat üle testida (Pratola Serra c diislid on vastikult efektiivsed - tuba läheb soojaks aga mootor ise on üsna jahe, kui vurri sihtotstarbeliselt ei kasuta- üsna võimatu on aru saada, kas suur ring on lahti või mitte, kui saab näpu äsja 100km sõitnud mootoriploki vastu panna - tavaline 1500rmp ei võimalda 5 kraadi juures kuidagi temperatuuri üles saada). Tuleb natuke soojemaid ilmasid oodata.
Mootoriruumis puhastamine on vaja ette võtta, et saada selgust ka ja kui siis mis lekib...
Roolivõimutorustikule keerasin natuke vinti peale ja sain taseme seisma
Tagumised pidurid on vahetatud, esimesed viskavad veidi, seega tuleb ka need lähiajal teha. Käsipiduritrosside vahetuse jätan tõenäoliselt vahetult enne ülevaatust :p
Aknatõstuk on ootel, parkimisandurid samuti (ehk jõuan kuhugi, kus on mes olemas ja ütleb, palju mul neid andureid siis vaja võiks olla)
Esimene iluvõre jääb veel natuke tulevikku
Suverehve oleks vaja (senine otsing viitab vägisi sellele, et tuleb hakata mööda Eestit tiirutama ning uusi velgi alla katsetama )
Uued tagatuled saab teisipäeval
Kapotiavamise kangi mõlemad kuningad ootavad alfisti.net ostukorvis, kuniks sinna veel midagi lisandub
Kere osas on palju teha on (aga kui saab kiiremad asjad tühjalt ära, siis suvi on ju pikk ... niikuinii oli plaanis kõik kolm autot keretöödena ette võtta)
Üldiselt - jube hea auto 156-ga pikad sõidud olid kordades väsitavamad
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#50Sellega ma nõusut- 159-ga saab pikki sõite teha ilma, et ära väsiks. Üllatavalt vaikne ja stabiilne auto võrreldes nii mõnegi teisega (Näit Toyota Avensisega ).
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#51Vahepeal siis on tagatuled tervete vastu vahetatud
Viimasel testil selgus, et keskmist kulu näitas kompuuter 7.1, tegelik oli 7.5
Lõiguti tripid annavad umbes selle 7.5 kokku küll
Seega on alust eeldada, et külma mootoriga maantee 6.2 ja sooja mootoriga maantee 5.7 on üsna reaalsed suurused
Pole üldse paha ...
Kiirendamise ei pole veel jõudnud ja suverehvid kah ootavad veel nädalakese
Viimasel testil selgus, et keskmist kulu näitas kompuuter 7.1, tegelik oli 7.5
Lõiguti tripid annavad umbes selle 7.5 kokku küll
Seega on alust eeldada, et külma mootoriga maantee 6.2 ja sooja mootoriga maantee 5.7 on üsna reaalsed suurused
Pole üldse paha ...
Kiirendamise ei pole veel jõudnud ja suverehvid kah ootavad veel nädalakese
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#52oh my, kui kiirelt aeg ja km lähevad kui ma nüüd väga ei eksi, siis on praeguseks läbitud 2000 km ringi
vahepeal on selgunud, et mööda ummikuid ja linna kruttida, siis läheb keskmine kompuutri järgi natuke paigast ära, kui stabiilselt sõita, siis on nii nagu komp näitab (ehk siis umbes 7.1 ).
jahutusvedeliku lekke sai pidama, mootori esiosa õlilekke samuti, tuleb veel ka roolivõim üle vaadata (seal on vist kah mingi leke).
peeglid vajavad lahti võtmist ja puhastamist/määrimist ning juhipoolne vist ka uuesti kinnitamist. Samuti avastasin ükspäev, et juhipoolsel tulel on sunnatulepirni väline metallkate kunagu kuhugi jalga lasknud- nüüd on mõttekoht- kas eemaldada see ka teise poole tulelt või panna juhipoolele uus kate (rasked otsused, kuna selle jaoks tuleb tuli eest võtta ning laiali kakkuda )
nipetnäpet asju on hetkel hulgim ootel
muu hulgas suverehvid- pole siiani leidnud aega, et minna katsetama, kas mõned mõõtude järgi sobivad veljed ka päriselt alla mahuvad. Senised otsingud lõppesid edutult -brembod on ikka väääääga velje välisservas- arvatavasti jääb hetkeplaan selline, et ca nädala jooksul vahetan lamellid ära ja siis otsin järgmsiel pool aastat velgi talverehvide jaoks
vahepeal on selgunud, et mööda ummikuid ja linna kruttida, siis läheb keskmine kompuutri järgi natuke paigast ära, kui stabiilselt sõita, siis on nii nagu komp näitab (ehk siis umbes 7.1 ).
jahutusvedeliku lekke sai pidama, mootori esiosa õlilekke samuti, tuleb veel ka roolivõim üle vaadata (seal on vist kah mingi leke).
peeglid vajavad lahti võtmist ja puhastamist/määrimist ning juhipoolne vist ka uuesti kinnitamist. Samuti avastasin ükspäev, et juhipoolsel tulel on sunnatulepirni väline metallkate kunagu kuhugi jalga lasknud- nüüd on mõttekoht- kas eemaldada see ka teise poole tulelt või panna juhipoolele uus kate (rasked otsused, kuna selle jaoks tuleb tuli eest võtta ning laiali kakkuda )
nipetnäpet asju on hetkel hulgim ootel
muu hulgas suverehvid- pole siiani leidnud aega, et minna katsetama, kas mõned mõõtude järgi sobivad veljed ka päriselt alla mahuvad. Senised otsingud lõppesid edutult -brembod on ikka väääääga velje välisservas- arvatavasti jääb hetkeplaan selline, et ca nädala jooksul vahetan lamellid ära ja siis otsin järgmsiel pool aastat velgi talverehvide jaoks
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#53Mis seal esiotsas õlileket tekitas?
Mul omal oleks ka justkui niiske seal, samas metsikutl õli ei võta...
Mul omal oleks ka justkui niiske seal, samas metsikutl õli ei võta...
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#54klamber... seoses sellega tuleb mul vist veel hulk klambreid ja voolikuotsi profülaktika mõttes välja vahetada
aga soovitus-> kui 'vist' on õline, siis praegu veel on hea ilm minna mitte just kõige kõvema kattega tee peale ning seal natuke ringi keerutada (peale seda saad kohe teada, kas vist on õline või päriselt on õline)
pärast peab muidugi natuke lapiga kapoti all ringi kolistama aga parem natuke puhastada, kui mingil hetkel õlituld näha.
BTW- Sul peaks kapoti all nii palu ruumi olema, et roni või ise sisse vaatama, mis ja kus lekib
aga soovitus-> kui 'vist' on õline, siis praegu veel on hea ilm minna mitte just kõige kõvema kattega tee peale ning seal natuke ringi keerutada (peale seda saad kohe teada, kas vist on õline või päriselt on õline)
pärast peab muidugi natuke lapiga kapoti all ringi kolistama aga parem natuke puhastada, kui mingil hetkel õlituld näha.
BTW- Sul peaks kapoti all nii palu ruumi olema, et roni või ise sisse vaatama, mis ja kus lekib
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#55Velgedest: Ega Brembodega muud kokku ei sobi kui Alfa originaalid või Alfa jaoks tehtud kolmandate valmistajate omad. Läbimõõdult peaks 17" ja ülespoole sobima, aga velje kodarate kuju, eriti rummupoolses osas, on oluline. Otsisin ka kunagi ja käisin mitut mitteoriginaali proovimas - ei sobinud.
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#56Nõks niru on küll - velgi on tõesti igas mõõdus ning sobiva ET-ga aga...
Btw täna keris 330 tuh ette
Kastiga on siiski mingi anomaalia (linnaliiklusest välja tulles maanteele annab kiirendamise lõpus mõne sekundi pärast jubeda kolaka - tundub, et sõltumata kiirusest ja pööretest laseb pöörded alla, rõhu maha ja siis kolakaga tagasi)
Tõenäoliselt peaks minema kalibreerima (tegelikult ei tohiks ka selle kastiga D peal auto edasi liikuda enne gaasi andmist ning seistes peaks käik väljas olema - vist praegu ei ole)
Btw täna keris 330 tuh ette
Kastiga on siiski mingi anomaalia (linnaliiklusest välja tulles maanteele annab kiirendamise lõpus mõne sekundi pärast jubeda kolaka - tundub, et sõltumata kiirusest ja pööretest laseb pöörded alla, rõhu maha ja siis kolakaga tagasi)
Tõenäoliselt peaks minema kalibreerima (tegelikult ei tohiks ka selle kastiga D peal auto edasi liikuda enne gaasi andmist ning seistes peaks käik väljas olema - vist praegu ei ole)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#57Velgedest veel. Kui neid kuskile reaalselt proovima lähed, siis vaata see ka järgi kas velje pöia ja supporti vahele piisavalt õhuvahet jääb.
Ma ostsin enda omale kunagi 17-tollised Rondell 0026-d alla. Kodarate ja supporti väliskülje vahele jäid sellised täpsed 5 milli, aga õigesse kohta pandud tasakaalustus supportist mööda käima enam ei mahtunud. Velje väliskülge pandud raskused tuli paar senti sissepoole tõsta, siis sai auto uuesti liikuma. Kohalikel legaalsetel kiirustel see küll kuidagi tunda ei andnud, aga noh... ega ta ikka üks õige asi ei olnud
Ma ostsin enda omale kunagi 17-tollised Rondell 0026-d alla. Kodarate ja supporti väliskülje vahele jäid sellised täpsed 5 milli, aga õigesse kohta pandud tasakaalustus supportist mööda käima enam ei mahtunud. Velje väliskülge pandud raskused tuli paar senti sissepoole tõsta, siis sai auto uuesti liikuma. Kohalikel legaalsetel kiirustel see küll kuidagi tunda ei andnud, aga noh... ega ta ikka üks õige asi ei olnud
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#58Niisiis- roolivõimu survevoolik andis lõplikult järgi- natuke niisked olid need otsad juba varemgi aga nüüd siis sirtsutab isuga
sel autol on mingi imelik komme ära tajuda, millal kõige vähem aega on ja siis tähelepanu nõuda [164 ja 155 haistsid tavapäraselt seda, et raha on kuskilt tulemas]
sel autol on mingi imelik komme ära tajuda, millal kõige vähem aega on ja siis tähelepanu nõuda [164 ja 155 haistsid tavapäraselt seda, et raha on kuskilt tulemas]
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#59boing... ja juhiukse mootor suriseb nüüd tühja
toru läheb vahetusse reedel....
kerin juba peas igasuguseid järgnevaid üllatusi, mis järgmise 10 päeva jooksul võivad ette tulla
toru läheb vahetusse reedel....
kerin juba peas igasuguseid järgnevaid üllatusi, mis järgmise 10 päeva jooksul võivad ette tulla
Tegelikult ma olen normaalne....