Otsitakse legendi

#17
starfild wrote:
K.Kotkas wrote:----------------------------------
Neile, kes ei viitsi arvutada siis 132386 krooni.
----------------------------------
Aga mitu km sa selle 5 a jooksul läbi sõitsid?


55K





Ah jaa



Minu suust ei kostu lauset, et on sitt auto, alfa romeo. Ei ole sitt. Omanikud on sitad.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Otsitakse legendi

#18
Ei ole minagi öelnud, et sitt. Aga teistel kõrvalt vaadates ja ise järgi vaadates tuleb tõdeda, et vajab ikka "tähelepanu" ehk raha küll. Ja ma ei võrdleks Alfat 7 seeriaga, mis on ilgemalt suur laev. Pigem võiks ka muudes võrdlustes vaadata näiteks Golf GTI või Volvo T mudeleid või Saabi.



On mõnel isiklik kogemus ja võrdlus tuua? Siin ju on mõni alfa pealt saabile või vastupidi läinud küll?

Otsitakse legendi

#19
nikolai wrote:... kus juures varem sõitsin vectraga...
Vot see on hea masin, selline laks
Image
läks maksma kui mälu ei petta alla 2000 ... Varuosad lammutusest, töö garaaži meistride juures. Nii et keda hirmutavad alfa hooldus kulud- vana opel on lahendus. (Kui kedagi hirmutab rooste- esi tiib maksis uus värvimata 300 eek, kas või iga aasta vaheta)

Ja anti-reklaam Alfale: sain vastuse Fakto-st, uus summuti 166-le maksab 6533.- :shock: Tuuning Ragazzon summuti tuleb odavamal välja...

Otsitakse legendi

#20
Pole küll nii täpselt kõik arved alles, aga väikse statistika võiks enda oma kohta küll teha.



Hommikul annan teada :D Öö läheb arvutamisele ja kontode väljavõtete vaatamisele :D



Usun kan kuskil 6-kohalise numbriga on tegu. KRt ma vist ikka ei taha teada!
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Otsitakse legendi

#21
ha-faking-ha



mul on 15 ja pool aastat vana 33



ma ei taha kokku lugeda, palju on kulunud 3 aasta seismise tagajärgede likvideerimiseks...noh, esimene remont ca 10K, piduritorustik 4661EEK jnejne...viimasena tagavedrud 300 + töö (tack, alfistiman)



Samas, mis on minu 8000 kildi juures ära ikaldunud...täpselt MITTE MIDAGI. Suunatule kang jukerdas, aga ma võtsin oma 10 kuuse lapse rooli taha ukerdama, kiskus kangi nats aega ja nüüd töötab paremini kui enne. Niisiis, kallis pidada? Jajah...näiteks talvekummid koos velgedega maksid mulle 225 (kakssada kakskümmend viis) krooni.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Otsitakse legendi

#22
:roll: mina ostsin kunagi 155le avariilise 155 varuosadeks kõrvale. Vist küll rohkem sellepärast, et Asmeri Autokeskus (oli vist selline üritus) näitas üles tavavärast võimetust pidurivõimendit toimetada 8) Muuseas siiamaani on garaazhinurgas tolle 155 juppe.

Otsitakse legendi

#23
see on sul kindlalt narrow body jne. Mul on aga vaja tegelt juba 156 -e juppe, sest minu 155 sisemuses testiti enamust 156 tehnikat... Mis tõttu on ilge piin jörelturu asju leida..
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Otsitakse legendi

#25
tegelikult on kõik autoomaniku peas kinni.

mida rohkem põdeda, et midagi võib jälle perse minna, seda rohkem seda ka juhtub.



mina usun oma "probleemidest kubisevatesse" 33-desse ja nemad ilmselt saavad ka minu rahalisest võimekusest hästi aru ning lihtsalt sõidavad.



ma olen tegelt jumala vaene. kuna alfa on aga "teatavasti" rikaste lõbu, siis 33 paistab, et on tehtud just minusugusele alfafanaatikule.

ainult tehnilist taipu on vaja, et käikar korda teha.



33 imola 93: sõitnud u 240 000km ja sellest viimased 100 000km ilma mingi remondita... noh, pidurid, õlid, rihmad jne... loomulik. aga veermik, vedrustus, mootor, ELEKTROONIKA!! ühtki krooni pole varastand. ja käima läheb kah ALATI.



palun, alfa ei kõlba eesti teedele. 33 vähemalt kõlbab.

Otsitakse legendi

#26
K.Kotkas wrote:Jah ... Alfa on kallis pidada. Want proof ? aga palun

Minu alfa 155 Sinine on toodetud 1997 aastal. Mina ostsin ta endale Aprillis 2002, siis oli ta 4 aastat vana. Maksis siis 110000 eeki.

15.05.2002 Fakto 5390.-
Pidurid, summuti remont, õlivahetused jms

26.08.2002 Fakto 20700.-
Totaalne muutumine, ehk kõik, mida oli vaja korda teha (sh esimesed õõtsad, tagumised õõtsad, rattalaagrid, andurid jne jnejne)

19.11.2002 Fakto 2900.-
Ei mäleta, oli hooldus arvatavasti

18.02.2003 Fakto 660.-
Pidurivoolik, esimene parem

August 2003 Motoral 3000.-
Koni Amordid Ette.

20.11.2003 Fakto 14400.-
Mootori remonditööd, kaane lihv ja remont, mootori koostamine jne

20.11.2003 PowerAlfa 12581.-
Klapid, ülemine tihendisari, variaator, juhtpuksid, kõik see, mida vaja

17.02.2004 Fakto 265.-
Pidurite hooldus

26.08.2004 Fakto 650.-
Käigukasti demontaaz

Sept 2004 Uus käigukast 5000.- (vist, maksin mustalt pole arvet)
Sept 2004 Uus generaator 1000.-
Sept 2004 Forditeenindus 2600.-
Käigukasti montaaz, aku, käigukasti õlid

29.09.2004 Fakto 960.-
Viimistlused eelnevale

09.11.2004 Fakto 1580.-

24.01.2005 Hitec 32000.-
Keretööd, külg, esimene gnina, terve auto värvimine

05.09.2005 UK, eraisik, 3600
Uus väntvõll

03.04.2006 Viimsi Carstop 17400.-
Mootori demontaaz, montaaz, alumise otsa defekteerimine, pidurid, sh uus piduritorustik, tagumised kettad, kepsusaaled, raamsaaled, esisilla reguleerimine jne, uued rehvid.

17.04.2007 Viimsi CarStop 7100.-
Summuti ümberehitus, lekkete likvideerimine, mõned pisivead

Suvi 2007 EBay 1200.-
Õhukulu lugeja

Neile, kes ei viitsi arvutada siis 132386 krooni.
See teeb, et 5 aasta jooksul on autokulu 26477,2 eek ja kuus 2206,43 eeki.

Kui liising oli ka, siis sisse oli 40K, kuus 3 aasta peale 1980 eeki, lisaks aastas kasko 8000 eek.

Need numbrid panevad mind uskuma, et võib osta uue, 400K maksva auto, võtta sellele 30% jääki, ning olla häpi. Kulubaas on sama.


Tehke järgi. Mina juba tean, et ma olen parandamatu...

Hetkel on auto turuväärtus ca 45K eek. go figure.


Selline eelarve lubaks korraliku Q4 omandamist :roll:

Ja jätkuks veel püssirohut 300HP upgradimiseks.

Otsitakse legendi

#28
alfanatico wrote:...vaatan et kerge üle ja alatrumpamine käib papi osas, kas löön oma gtv numbrid letti vä? :lol: :lol: :lol:


Mis selle vana auto remont ikka maksab :lol:



KAs sa ikka suudad veel meenutada, millal miski asi sinna masinale osteti ja peamine, mida kõike on ostetud-tehtud :?:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Otsitakse legendi

#29
alfanatico wrote:...vaatan et kerge üle ja alatrumpamine käib papi osas, kas löön oma gtv numbrid letti vä? :lol: :lol: :lol:


nooh-> suurusjärku kujutavad vist kõik ette :roll:



pealegi oleks kohatu võrrelda ülelpidamiskulu ja ülesehitamiskulu :lol:



Samas jälle, kui Sinu GTV numbrid siia satuvad, siis võiks ehk Stihl võrdluseks oma XJ-6 numbrid siia tuua (miks mitte ka 75 ning ülejäänud autopargi omad :roll: ) :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....