Kuid Toyota jms juba oma kvaliteeti tõestanud autod väärivadki seda hinda.
Alfa on alates 159'st suutnud oma kvaliteedikontrolli tõsta, kuid kohe loota, et nad oma premium klass- natuke naljakas.
Kui isegi VW'l on tänapäeva mõttes võimalik konfigureerida autot tehniliselt nii, et see oleks peaaegu isesõitev.
Alfa on meedia ja tehnika poole pealt endiselt 2010'ndas aastas. Selline tech oli siis juba S ja A klassidel olemas. Seega ilma selleta ei saa nad minumeelest ka preemium olla. Ning see sama topsihoidjate puudumine. Nagu tõesti

Pole ime, et neid ei osteta, sest inimesed tahavad vahel autos juua ka sõidu ajal. Ei pea olema kohvi vaid mingi veepudel, kuhu saaks seda mugavalt panna. Kui juba mingites superautodes nagu Lamborghini ja Ferrari on topsihoidjad, siis sellise asja puudumine "preemium" brändi baasvarustusest on põhjendamatu!
Inimesed ju ei osta neid omale rallikateks ja pühapäeva sõiduautodeks, kus seda vajdust pole. Nad konkureerivad kõrgemal turul, samas pakkudes vähem mugavusvarustusi ja praktilisust. Juba puhtalt selle tehnilise puudujäägi pealt võtaks neilt ise hinnast -5000 maha.
Sama seis on ka Maseratiga. Justkui peaks preemium olema. Nii Lavante kui Ghibli. Samas tehnilise ja mugavuse poole pealt jäävad sinna 2007'a. Audi A8 kanti.
Mootor võib hea olla, kuid seda vaatavad ainult 5% ostjatest. Ülejäänud vaatavad kogu paketti, et mida pakub samasuguse hinnaga BMW 7 seeria ja Audi 8 seeria, siis kratsid kukalt, et sama hind kuid teises on 70% rohkem mugavus varustust ja turvalisi abimehi.
Ning kui aus olla, siis miks Alfa ei võiks võistelda seal VW klassis. VW parimatel mudelitel on päris korralik sisu ja mugavusvarustus. Ning enamus rahast seal segemendis tulebki ju. Kui Alfa seal võistleks saaks nad kõvasti müüki juurde. Hetkel justkui on nad sellise mentaliteediga, et parem perse mullas kui nõks nõrgem bränd ja käsi kullas.
Ning siin juba toodi näide Skoda VRS'i näol. Isegi olen sõitnud eelmise faceliftiga (see millel oli 170kw?), mingi 2015.a. mudel oli minumeelest. Ei saanud väga arugi, et tegu oli esiveolise masinaga. Minek oli muljetavaldav. Heli väga polnud, kuid seda pole ka Alfa 2L Giuliadel, millega olen sõitnud. Aga jah Giulia'ga sõita oli kordades mõnusam.
Kuid sisu poole pealt, ütleks et kogu see keskmine meediakonsool ja VRS'i korv istmed olid mugavamad kui Alfa oma sisu ja meedia poolega. Igapäeva kõlbulikum.
Ning see, et Giuliast pole universaali või luukpära on ka arusaamatu. Ideaalne auto oleks personaalselt just selline SportWagon. MB C63 universaal oleks justkui ideaalne. Või siis RS6. Seda ostetakse sitaks. Ma arvaks, et universaal Giulia Quadrifogliol oleks potenstaali. Stelvio müüginumbrid natuke näitavad seda, et rahvas tahab praktilist autot rohkem.