Tsikkel pikalt-pikalt müügis.
90% pakkus vahetust (a8, 7xx bemm, mootorpaati, 70-ndatest daf-i jne)
Üks pakkumine oli hea- v70 volvo, kutt ise uuris pidevalt, et kus ja kuna jne. olin lõpuks siis valmis kokku saama ja helistasin, ja siis hakkas peal: et auto on ikka väga heas korras, ei kolise, krigise, miski ei vaja vahetust jne. Et ikka õiglane oleks, et tsikli ja auto vahetuses maksaks tsikli omanik ka natuke pappi peale. Olin ark kuludega nõus, sest oleks siis saanud auto, millega igapäeva asju linnas ajada. See ei rahuldanud ja tuli uuesti jutt peale maksmisest kuni 20k, wtf- müügihinnad ju mõlemal samad, ei saa kilodes

võrrelda. no jäi sõiku.
Enamus ostjaid, kindlaid, helistavad, ütlevad, et papp pole praegu koos, et hoia ratast kevadeni. Või siis, et olen välismaal tööl ja pangast laenu ei saa, anna ise järelmaksu. kui küsin, et kuidas sa seda kujutad, siis vastuseks reeglina- 5000 sisse ja ülejäänud aasta peale. Kas te kaaluksite nii ahvatlevat pakkumist? kui pole raha isegi al 50% sisse maksta. Selliseid pakkumisi poole aasta jooksul u 10 tk.
Parim- eelmine talv võtsin ratta algosakesteks lahti, lasin kõik kondlid üle värvida, kleepsud uued jne. Ratas nägi välja nagu uus. AGA- müügiga oli kohe asi per*es. KÕIK küsisid, et kui suur avarii oli, et ratta üle varvisid. Ja mitte ükski ei uskunud, et värvisin selle pärast, et tahtsin ise sõita korraliku rattaga. Miks ma pean sõitma tuhmunud värvi ja survepesuri poolt rebitud kleepsudega rattaga? Täitsa probleem. Mõni suurem huviline, kes tahtis nagu pikemalt rattast teada, saatsin pilte enne ja pärast värvimist, aga kõik nad kadusid.
Mõni saatis ka maile, et hind selline (nt 2x odavam müügihinnast) ja tulen kohe järgi.
Lõpuks tekkis üks huviline, kellega sai pikemalt räägitud, aga ikka oli probleemiks ratta ülevarvimine :icon_shocked:
Kas tõesti on asja korras hoidmine kuritegu?
Tuli ka vaatama ja lisaks 5 sõpra kaasas, kellest üks on suurem spets kui teine, hakati siis ratast üle vaatama- raam kriimudeta ja värvimata/keevitamata- tähendab raam sirge ja korras, et pole pauku pannud ikkagi. Kõik laagrid, kett simmerid, amordid, kõik vaadati üle- ei leita ühtki viga. Probleem ikka ülevärvimine?!? No võtan reha ja tõmban jooned peale või käin liivaga üle? Siis oli probleem läbisõit -30000 km, tra ratas on 9a vana, ostetud sõitmiseks, mitte moskva kohviku ees seismiseks! Sõistin rattaga läbi "ironbuti" soome osavõistluse (24h sõit)- rattal häda ei midagi, käinud gotlandil , lisaks niisama reisid, kõik töötab. Ei- ikka kindlasti mingi jama. Ahh käige krt! Omavahel siis räägivad, et vaatavad ka linnas, seal veel üks ratas, aind 5200km läbisõit ja nagu uus ja sama hinnaga. Head teed teile!
Kõne nii 1h pärast, et tulen ostan su ratta ära, aga hind selline. :icon_shocked: , kiire vastus, et ei ole põhjust selliseks müügiks ja seda enam, et kevadel istu selga, anna võtit ja tulista. Tulid ikka tagasi ja siis hakkas peale, et mul kevadel vaja ju õli vahetada, selle kulu peaks maha arvama hinnast. Küünlad tahavad ÄKKI vahetust, oi ja peeglil on kriim otsa peal- kindlalt ikka külili pandud ja nüüd peab peegli ka üle värvima, see ka hinnast alla, ja aku ei käivita korralikult (aku seisnud alates septembrist katlamajas riiuli peal- muidugi ära vajunud) et peab vist uue aku ostma, mis siis, et mul see suvel ostetud aku. Ja tagarehvil on ikka kulumisjäljed, et peab ka sinna varsti ostma uue rehvi .
JNE, JNE.......
Ma juba selleks hetkeks jumala närvis, et kas ma sunnin teid relva ähvardusel ostma seda "raibet" mis vajab niiiiiiiii palju hoolt. No ei tea, aga kui nüüd ostjal sõitsid sõbrad minema, siis oli jutt natuke teine ja saime lõpuks ikka kaubale, mis oli arvan, et mõlemaid rahuldav. Muidugi üks asi jäi hingele, et kui linnas oli jutu järgi selline "maasikas". et miks siis ikkagi minu "raipe" juurde tagasi tuldi?
Ei saa sa midgi osta, sest kõik ju raiped ja müüa ka ei saa, sest kõik eeldavad, et kogu pakutav on ka raiped
