Page 100 of 128

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 17:18
by ts
mis saab saabist?

mis seal ikka... läheb sinna, kuhu Ford'i PAG seltskond või sinna, kuhu ülejäänud GM-i margid (Hummer ja Saab on veel küsimärgi all-> kui keegi neid ei taha, siis :cry: lähevad sinna, kuhu Oldsmobile mõni aeg tagasi, Pontiac just äsja järgi ning kuhu läheb ka Saturn, kui juhtumisi keegi seda Opeli/vauxhalliga kaasa ei taha)

VAG saaks Touareg S ja SS ja igast muud säärast manti niikuinii toota, kui tahtmist oleks :mrgreen: ei tasu ju unustada, et....

tegelikult ei ole kajenn ja touareeg orizinalis teps mitte porged või volksvaagenid...

teravat tagaveolist volkarit aga ei ole mõtet oodatagi (selleks pead ikka porge ostma... pole ju mõtet endale "taskusse lasta"-> ehk siis müüa sama asja odavamalt :mrgreen: )

bemm ja merss otsustasid võtta esialgu hambaharjad ühte kappi panna (mõlemal on praegu teisest 5%)

ja tegelikult hiinlased ei osta marke kokku (tehakse parem huiweidongi nime all samade autode koopiaid ja kui ükskord kvaliteet käes, siis ... lükatakse lihtsalt teised nurka -> kõik mäletavad esimesi vuhvelelektroonilsi asju nagu pilips'i telekas sonny mängukonsool... praegu on juba nimi kah õige... aga tehas va saadanas on ikka sama ...

peaks ju puhtarumal olema, et maksta hingehinda asja eest, mida niikuinii kunagi tootma saad hakata :wink:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 17:36
by inz164
veelgi on odavaid rinkal toimetamistehnikaid
automudelid raadiojuhtimisega
olen mõnega osavust harjutanud
täitsa huvitav 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 17:49
by E.T.
saugale tuleks siis dirizaabel tellida et näha kogu rada mida see kääbusauto läbib?
:lol:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 18:16
by E.T.
ts wrote:teravat tagaveolist volkarit aga ei ole mõtet oodatagi (selleks pead ikka porge ostma... pole ju mõtet endale "taskusse lasta"-> ehk siis müüa sama asja odavamalt :mrgreen: )

umm hr doktor... oponeerin!


ma nüüd ei peaks seda tagaveolist sportvolksvaagenit ohuks porschele - ausalt. isegi rs kus oli suurelt porsche peale kirjutatud tehnikale ei ohustand keda muttigi - lihtsalt välditi pingsalt kupeekerega mudeli tootmist.

porche on niigi 4 ukse ja diiselmootoriga juba tootmisküps ;)

elu on näidanud, et milleks toota wolksvagen nelivedu, kui quattro on juba müüdud?
... skooda 4 vedu? seat...

q7 / tuareg, tiguan / q4 jne

wv gt3 - kallis - aga odavam kui 911gt3 näiteks ;)
(ja sisu on poolsportlik, ruudulisest gti kangast)

ja annab võimaluse vw tulihingelisel fännil pmst õhku lennata õnnest õige rinkapüssi roolis.


ferrari v c8


---

no ei ole kuulnud juhusest kus ferrari klient ostaks alfa 8c... (tahtis ferrarit aga ei saanud seda omale lubada ja lõpeks, tõele au andes olid mõlemad punast värvi ning tagaveolised FIAT-id).



(lihtsalt arutlen, et veoskeem ei mängi siin mingit rolli)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 18:36
by inz164
E.T. wrote:saugale tuleks siis dirizaabel tellida et näha kogu rada mida see kääbusauto läbib?
:lol:
kääbusautod 8) :lol:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 19:59
by Alfa Romeo 33
Oleks vaja abi ühe Opel Vectra 2 seeria masinaga.
Masinaks on siis eelpool mainitud Opel Vectra 1.6 16V bensiinikas sissepritsega.
Häda selles et masin ei jää käima,kui käivitada siis masin läheb korraks tööle(korraks käivitumine on ka suht haruldus,gaasipedaali peab päris põhja vajutama),kuid väga kiiresti sureb uuesti välja!?
Muidugi on masinal ka aku juba päris kehva poolne,kuid akut sai laetud ennem,ning särtsu tal veel oleks,et käima peaks masina saama(masin oli ennem nagu paugupill,polnud sellist muret kuskil).
Ise ei oska sellise vea peale midagi kosta,pakuks kas siis ei saa korraliku sädet(ehk siis võimalik,et säde katkeb) vms?
Masin pole minu,vaid tädi oma! :icon_hi:
Uuriks lihtsalt ennem siit järgi,et võibolla keegi oskab midagi tarka öelda,ning eks siis kui midagi targemat teada ei saa,saadab tädi mees ta remonti! :icon_roll:
Ettetänades! :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 20:49
by inz164
Refonda sündroom
masin tunnetab oma kurba saatust juba ette :icon_crazy:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 20:59
by Alfa Romeo 33
inz164 wrote:Refonda sündroom
masin tunnetab oma kurba saatust juba ette :icon_crazy:
Võib ka seda tunnetada! :D
Unustasin mainida,et masina väljalaske aasta on 1995,juhul kui see kasuks tuleb! :mrgreen:

EDIT: Stelle nägin täna jälle sinu punast 156 GTA-d Pärnu mnt säästuka juures! :icon_wave:
See hakkab vist juba meeldivaks harjumuseks saama! :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 21:15
by ts
E.T. wrote:no ei ole kuulnud juhusest kus ferrari klient ostaks alfa 8c... (tahtis ferrarit aga ei saanud seda omale lubada ja lõpeks, tõele au andes olid mõlemad punast värvi ning tagaveolised FIAT-id).
:mrgreen: mõista mõista, miks 8C nii väikeses seerias toodetav on :roll:


küll aga ma arvan, et on juhuseid, kus keegi on tahtnud omale 8c osta aga pidi omale ferrari või maserati ostma :mrgreen:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 04 May 2009, 23:42
by E.T.
8c väikeseeriana tootmine on turundustrikk, mille abil ei edendata ei fiati, ferrari ega maserati müüki, rääkimata siis muudest markidest!

päriselt - päriselt

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 05 May 2009, 00:29
by ts
E.T. wrote:8c väikeseeriana tootmine on turundustrikk, mille abil ei edendata ei fiati, ferrari ega maserati müüki, rääkimata siis muudest markidest!
:icon_thumbup: täpipealt :wink:

ja nüüd tuletaks korra meelde seda:
Image
ehk siis Bentley Continental [või miks ka mitte Murciellago või tegelikult ka rohkem-kui-tükikesejagu R8] :roll:

ehk siis- VW on oskusteabe ja rahaga juba ammu ammu tehnilise innovatsiooniga ületanud valdava enamuse tootjatest :roll:
kaasa arvatud... peaaegu kõik :mrgreen:

Kuid VAg kodanikud hoiavad saksapärase täpsusega Fiatilt tõmmatud joont- "bränd on bränd ja majas sees ei konkureerita :!: "- see on seesama, millepärast AR muutus esiveoliseks, mõnda aega polnud selle märgi all kupeeraasukestki ning ülimuslik sportauto sai pooleldi nudituna 164 keresse peidetud [loe: Alfal on 90-date algusest riiulis 24V BT V6- seesama, mis leidis koha Scighera mootoriruumis :wink: koos Proteo nelikroolimise ja 164 q4 nelikveoga]... ainus põhjus, miks Audile ja bmw-le "ära ei tehtud" oligi... majasisene konkurents.

Tahad võimast ja kiirest luksussedaani- osta Maserati... tahad kiiret kupeed... palun- Maserati või Ferrari :wink:

ja VAG näitel- tahad odavat autot- osta škoda, tahad ilusat autot- osta seat, tahad innovatsiooni... no palun osta volkswagen... tahad eksklusiivsemat autot- osta Audi... tahad sigakallist autot: vot nüüd saab juba valida :lol:

ja tegelikult on porsche, kui volkswageni omanik autode ristamisel ikka täiesti saamatu- polnud see ju ammu, kui prooviti ristata 911 ning T3 transporterit... koostöö- nagu näiteks ülaltoodud RS-id on ikkagi hoopis teine teema (hmmm :icon_think: kas mitte 924 ja 944 polnud hoopis ehitatudki Audi tehases- seega käsi peseb kätt... tuleb neil siiski palju paremini välja)

Ja lõpetuseks offtoppi- VAG hoiab vähemalt raudset disainijoont "kole, kui ööö" - ehk siis kleebi kahest autost üks kokku :mrgreen:
Image
Image

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 05 May 2009, 10:10
by E.T.
Kas doktorihärra jutust võika vabatõlgenduses lugeda järgmist:
Peale 164 tootmise lõppu, ei ole alfa romeo margi all toodetud teadlikult ühtegi päris kiiret autot? (kuigi tehnika ja oskused on/olid selleks olemas).

8c jätame välja, see ei ole kiire- lihtsalt ilus ;) (inglise teleajakirjanduse väitel)

PS! Nii nagu mu ajukurdude vahele teadmisi salvestub, aina enam omandab hr "kasutajanimi" auto minu jaoks väärtust.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 05 May 2009, 10:33
by ts
:icon_roll:

tegelikult ei ole teps mitte tegu vaid kiirusega vaid võimaluste kasutamisega-> 164Q4 oli sel ajahetkel tehniliselt maailmas tõenäoliselt üks keerulisemalt kuid samas ka tehnilises mõistes täiuslikumalt ehitatud autosid.

Kui sama Q4 temaatikat oleks lubatud jätkata 156/ 166 osas, siis ilutseks üsna kindlasti mõne kodaniku profiilis midagi, mida ei saa kokku võtta lühendiga VAG :wink:

tõsiselt kiiresõidu sõidukeid aga tõepoolest ei ole sealt lihtsalt lubatud välja lasta (kasvõi see pagana Brera-> Brera S tuli... väikeseerias.... puhuriga mootor on neil olemas, oluliselt kergem nelivedu samuti, nüüd siis ka viimase piirini timmitud vedrustus... aga ei tule GTA-d... )

vaatab ja ootab MiTo GTA ära-> kuna selle põhjalele peaks tulema midagi veel pisemat ja kahekohalist ning ka duetto aeg on käes, siis ehk tuleb tänapäevasemas vormis edasiarendusi veelgi
Image

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 05 May 2009, 11:45
by E.T.
ts wrote::icon_roll: Kui sama Q4 temaatikat oleks lubatud jätkata 156/ 166 osas, siis ilutseks üsna kindlasti mõne kodaniku profiilis midagi, mida ei saa kokku võtta lühendiga VAG :wink:
fakinhell Doktor, teil on õigus :)

___

PS! sain alles nüüd pihta dr ts vag disaininaljale, sai suutäie pika juhtmega järelnaeru... kolleegide üllatuseks suht esimese asjana, kui lauda istusin.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 05 May 2009, 11:47
by ts
:icon_hi:

pean ennast korrigeerima-> tuginedes usaldusväärsetele allikatele (autoweek.nl ja spiegel) läheb GM-i euroopa ots letti ühe pakina-> ehk siis Opel, Vauxhall ja Saab (tingimisvõimalustena jääb õhku ka veel Saturn, kui samade mudelite USA poolne müüja)

ja kosilasteks on MAgna ning Fiat :icon_thumbup:

mina panustaks Fiatile :roll: kellel on siiski piisav kogemustepagas ja tehniline ettevalmistus-> seega Fiat on saamas üheks maailma suurimaks autotootjaks :lol: