Page 2 of 2

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 13:23
by ts
Sinistra666 wrote:rihm puruks 100%


:roll: vastuse saab umbes kahe tunni pärast :roll:

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 13:46
by Thema55
ts wrote:hoppp... millal sinna jõuadksid muidu?

ts@ tegelt isegi aknast näeks vist seda :lol:
...ma oma aknast vist näen, üks punane suksu seal parklas seisab...

kahju, et niimoodi... mul sama mootoriga ja ka selespeed ...hakka või kartma :?

hoia meid siis kursis asjaoludega...

Edu probleemi lahendamisel :!:

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 15:48
by ts
Niisiis-> tuvastatud faktid :roll:



Rihm on peal (eelduslikult peaks katkemise korral ka see maha jooksma) aga ei liigu (seega ka nukid paikas), starter käiab justnagu tühja, käigud olid lülitatavad, kuna seal kapoti all nii kuradima vähe ruumi on, siis ei ole kindel, kas genekas ja Co käisid ringi või mitte... (tundus, et ei-> kahjuks aga põhjalikumaks kontrolliks ei olnud koht eriti õige)



Auto on sõitnud 60kkm ning Veho (kust auto osteti) võitis, et rihma enne 100kkm vahetada ei ole vaja (2002 aasta vist sai juba pikema välba küll)



Enne seismajäämist kostus kolks ja siis suri auto vaikselt välja



Diagnoos: miskit kuskilt midagi nüüd lahti lasknud (hea õnne korral on kast mootorist "eemaldunud" ning ei suudagi enam vänta ringi ajada- seletaks ka kasti veateate) kuid tõenäoliselt on siiski



Igatahes ootame tulemusi :(

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 17:33
by tkristel
nii..Trk omadega rääkisin ja viin auto sinna õhtul,ehk saab homseks vastuse.

Kas tohib teda selle väikse maa järgi vedada või peaks ikka pamperi orgunnima?

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 18:03
by H.E
Selespeedi võib lohistada küll kui kast neutraali peal on.

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 18:59
by tkristel
Diagnoos käes..

rihm puru ja tänu sellele ka mingid hambad(kui õieti mäletan).Öeldi,et arvestada võin vähemalt 20 000 eekuga :cry:

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 19:02
by starfild
Johhaidii...



Targad, mis see välp siis on? Kui algselt oli 100 000 (või 120 000) aga rihmu lendas nagu linde sügisel, siis tõmmati 60 000 peale? Hetkel räägin 2.0 TS'ist. Ja kui 60K peal totshna ei lähe vahetusse, siis on klapid-hambad?

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 19:41
by E.T.
ei ole teemat sügavuti studeerinud seega vabandan kui mu vastuses esineb faktivigu.





Rihmavahetusvälp on tõesti 60 000km (kuskil mälusopis kummitab ka lisalause VÕI 3 aastat - kui km täis ei tule)



Õlivahetusvälp on 10 000km (aga mitte harvemini kui 1 kord aastas)





rihmavahetusvälpa lühendati trk ranno sõnul, kuna rehma jooksis üle plastist hammasrulli, mille hambad kulusid kolmnurkseks pikal kasutusel ja hakkasid seejärel rihma kahjustama... lõpeks joosksis rihm lihtsalt üle kuskilt ja ajastus oligi P-s



katkenud rihm viitab reeglina liiga pikaks veninud vahetusvälbale (juhul kui vahetasid hiljuti -6k sees - siis pöördu garantii saamiseks vahetaja poole).



Lisaks TRK teenusele uuri ka Tartu Janokäest hinda

tartuga on sul transpordi ja ajalisi probleeme ilmselt aga võimalus hoida kokku kulusid.



lisaks liigub siin forumis ka alfakesko nimeline kasutaja kes peaks saama ka hakkama PEA LAIALIVÕTMISEGA ja tema töötund on odavam kui TRK oma.



rahakott on sinu nagu ka lõplik otsus mõistagi ja minu poolt kisjutatud read olid vaid mõtted, mitte tegutsemisjuhised.





soovin sulle võimalikult valutut auto elluäratamist ja siis hilisemaks ka muretuid kilomeetreid,



Erki

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 20:54
by Sinistra666
jah see väide et rihm on katkenud, oli ekslik. Tegelikult ongi hammasrihma küljest eraldunud rihmahambad ja seda tavaliselt väntvõlli rihmaratta juures nii 20-30 hamba ulatuses. Varuosade hinnad võin välja tuua: klapid 16 tk 1960.-krooni; klapi juhtpuksid 16tk 440.-krooni; ülemine tihendisari koos kaanetihendiga 1800.-krooni, plokikaane remont+klappide soveldamine ca 3000.- krooni, hammasrihmad+rullikud ca 3500.- krooni...palju juba tuleb 10 tuhhi peale juba ja pluss siis jahutusvedelik, õli ja filter vajadusel. Pigem sellise "projekti" maksumus on suurusjärgus 15000-17000 tuhat krooni. Need siis TRK hinnad....jah ja ma olen Ranno kes veel ei tea sellist inimest :)

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 23:39
by ts
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:



nii lootsin, et miskit andis teiselt poolt järgi...



Edu igatahes...

minu 147 täitsa katki..

Posted: 07 Feb 2008, 23:44
by janes
huvitav, kas 97a 2,0 TS mis 155 pandi on sama peaga mis antud isendil?

minu 147 täitsa katki..

Posted: 08 Feb 2008, 00:13
by ts
:?



pead ei anna aga... peaks olema tegu sama mootoriga küll :roll:



minu teadmise järgi on 145/-6/-7;155/-6; GTV Spider nuova(916) ning 166 16V mootorid kõik sama peaga (v.a. 1,6 ning 155Q4 :roll: ) võin muidugi eksida :roll:



EDIT: :shock: huvitav millal minu autol rihma vahetati viimati (s.t. millal siis kolvi-klapi seltskond kokku sai :roll: paganas... kui seda veel peaks juhtuma, siis on praeguseks minu abikaasa 155 näol tegemist absurdselt kõige kallima 155-ga Eestis :lol: )

minu 147 täitsa katki..

Posted: 08 Feb 2008, 01:01
by E.T.
vänt- ja gaasijatosmehhanismi ühine pidu koos kokkulöömisega



Ja teretulemast Ranno :wink:

minu 147 täitsa katki..

Posted: 08 Feb 2008, 14:33
by tkristel
Suured tänud sulle ts 8)

Auto nüüd remondis ja kätte saab vist ülejärgmise nädala algus.

minu 147 täitsa katki..

Posted: 08 Feb 2008, 14:44
by ts
tkristel wrote:Suured tänud sulle ts 8)


Ei oska ennast eriti abilisena tunda (No problemo-> alati valmis aitama, kui natukegi abiks suudan olla) :D