ees kapoti konksu juures on ainult temp. andur, aga muid ei paistnud küll olevat jah. Stagepoolsed logarid ära ja 2X3 13'' polti lahti, eest kah plastikkatted maha ja 10'' võtmega 5 või 6 polti ära, alt kah stange kruvid lahti ja tulebki ära.
Hea kui on pikema sabaga padrunvõti olemas, siis lihtsam
Mure 166-ga
#18Sama siin, üks väike nibu on juhipoolse peegli all, see ongi temp andur. :icon_thumbup:mrt wrote:Mu masinal on temp andur küll peegli küles
Mure 166-ga
#20Tere,
Nimelt tahan natuke eeltööd teha ja uurida, kuigi see on juba kestnud vahelduva eduga pea kaks aastat (minu käes oldud ajal, arvatavasti ka eelnevalt). MUre selline, et jahutusvedelikku kaob ajaga ja kõik see kondenseerub juhipoolsel aknal (mitte iga ilmaga). Minu mure on pigem see, et millega ma pean arvestama näidikute eemaldamisel ja rooli ma ilmseltgelt eemadlada vist ei saa, ilma, et peaks pärast airbagi tule kustutama?
Või oskab keegi aimu anda, mis seal näidikute taga täpsemalt asub just jahutusspüsteemi poolepealt. Kapoti alt vaadates tundub, et salongiradikas peaks seal kuskil lahedal olema, aga võin eksida. Või mis piirkonnas võib viga olla, kui uduneb ainult juhiklaas ja kui kasutada jalgadele puhuvat rešiimi, siis ei ole märgimust täheldanud.
Igasugune inf on teretulnud.
Ette tänades,
Nimelt tahan natuke eeltööd teha ja uurida, kuigi see on juba kestnud vahelduva eduga pea kaks aastat (minu käes oldud ajal, arvatavasti ka eelnevalt). MUre selline, et jahutusvedelikku kaob ajaga ja kõik see kondenseerub juhipoolsel aknal (mitte iga ilmaga). Minu mure on pigem see, et millega ma pean arvestama näidikute eemaldamisel ja rooli ma ilmseltgelt eemadlada vist ei saa, ilma, et peaks pärast airbagi tule kustutama?
Või oskab keegi aimu anda, mis seal näidikute taga täpsemalt asub just jahutusspüsteemi poolepealt. Kapoti alt vaadates tundub, et salongiradikas peaks seal kuskil lahedal olema, aga võin eksida. Või mis piirkonnas võib viga olla, kui uduneb ainult juhiklaas ja kui kasutada jalgadele puhuvat rešiimi, siis ei ole märgimust täheldanud.
Igasugune inf on teretulnud.
Ette tänades,
Mure 166-ga
#21salongiradikas asub enam-vähem ics taga, kui keskkonsooli alumised küljepaneelid maha kruvid siis saad käega ligi soendusradika korpusele, radikale endale saab ligi mootoriruumi poolt.
Kui radikas väga mäda on siis peaks sealt olema käega katsudes märg või isegi silmaga näha - mul oli silmaga näha punase tökati kiht ja natuke märg kah. Automaatkastiga aparaatidel asub seal radika all täpselt aut. kasti aju ja tavaliselt küpsetab see radika leke aju läbi ja alles siis saab teada et sealt lekkis.
Mul on salongiradikas vahetatud, aga nüüd vahest viskab aknaid uduseks, ei ole veel ilma salongifiltrita proovinud samal hetkel,-- aga siis kah kõik aknad korraga udused, - ehk on selle viga, aga võib olla et uus radikas trikitab juba midagi.
Kliimasüsteemi ja muude kondensaatide puhul peaksid ikkagi kõik aknad korraga uduseks minema või vähemalt esiots, ainult juhipoolsega on asi imelik.
Kui kodus radikat vahetada siis on vaja kahte väikest väljaõpetatud last või ühte väljaõppega ahvi kellel mutrivõti käes seisab, muidu on parasjagu nikerdamist kui mootor peal. Soovituslik ja õpetuses on kirjas et tuleb mootor maha võtta selleks otstarbeks.
-- 2 --
Kui aku klemmid maas siis võid nii rooli kui airbagi kui ka instrument paneeli ( spidomeetriblokk ) lahti kiskuda ilma et mingeid hilisemaid vigu tekiks
Kui radikas väga mäda on siis peaks sealt olema käega katsudes märg või isegi silmaga näha - mul oli silmaga näha punase tökati kiht ja natuke märg kah. Automaatkastiga aparaatidel asub seal radika all täpselt aut. kasti aju ja tavaliselt küpsetab see radika leke aju läbi ja alles siis saab teada et sealt lekkis.
Mul on salongiradikas vahetatud, aga nüüd vahest viskab aknaid uduseks, ei ole veel ilma salongifiltrita proovinud samal hetkel,-- aga siis kah kõik aknad korraga udused, - ehk on selle viga, aga võib olla et uus radikas trikitab juba midagi.
Kliimasüsteemi ja muude kondensaatide puhul peaksid ikkagi kõik aknad korraga uduseks minema või vähemalt esiots, ainult juhipoolsega on asi imelik.
Kui kodus radikat vahetada siis on vaja kahte väikest väljaõpetatud last või ühte väljaõppega ahvi kellel mutrivõti käes seisab, muidu on parasjagu nikerdamist kui mootor peal. Soovituslik ja õpetuses on kirjas et tuleb mootor maha võtta selleks otstarbeks.
-- 2 --
Kui aku klemmid maas siis võid nii rooli kui airbagi kui ka instrument paneeli ( spidomeetriblokk ) lahti kiskuda ilma et mingeid hilisemaid vigu tekiks
Mure 166-ga
#22Jätkame siis abs-i anduritega.
Nüüd siis uued sümtomid, vihmase ilmaga viskab hüüumärgi põlema, ehk siis mingi andur ei anna ühendust.
Kuidas neid puhastad, või mida ette võtta, sest ühenduse jama peaks see olema?
Nüüd siis uued sümtomid, vihmase ilmaga viskab hüüumärgi põlema, ehk siis mingi andur ei anna ühendust.
Kuidas neid puhastad, või mida ette võtta, sest ühenduse jama peaks see olema?
Mure 166-ga
#23Üks viga ajab teist taga, nüüd siis kadus puldist kesklukku juhtimine ära. Oskab keegi õelda kus asub 166-l keskluku vastuvõtja?
Mure 166-ga
#25elektrisüsteemi puhastamiseks on spetsiaalne aerosoolõli olemas (puhastab ja lakib, et ühendused tagada)
pistik lahti, pihustad vahele pistik kinni
see võib aidata ka juhtmetele (kuigi need tasuks niisama üle vaadata)
kas 166-l äkki oli keskluku vastuvõtja luku enda relee küljes (võin praegu eksida
aga minu mälu pidi olid kesklukk ja alarm teineteisest eraldatud)
pistik lahti, pihustad vahele pistik kinni

kas 166-l äkki oli keskluku vastuvõtja luku enda relee küljes (võin praegu eksida

Tegelikult ma olen normaalne....
Mure 166-ga
#26Patareis asi olla ei tohiks, alles sai vahetatud.
Kas vastuvõtja kuskil taga aknapeal või seal kandis ei ole? Sest eile sai tagumine iste korra välja võetud ja peale seda lõpetas keskluku juhtimine töö.
Kas vastuvõtja kuskil taga aknapeal või seal kandis ei ole? Sest eile sai tagumine iste korra välja võetud ja peale seda lõpetas keskluku juhtimine töö.
Mure 166-ga
#27Eks sa võta uuesti tagaiste maha ja vaata kõik ühendused, mis sinna istme taha jäid kriitiliselt üle. Vaevalt sa istme eemaldamisega mingi juhtme pidid lahti võtma, et istet kätte saada? Muidugi on variant, et lihtsalt halbade asjade kokkusattumus, või istme tagasi panemisel tegid mõnele juhtmele liiga :icon_crazy:
Minul on selle kontaktidepuhastus aerosooli peal kirjas "Professional contact cleaner" Motipi kaubamärk ja saad seda Salome kauplusest, muidugi ka mujalt kindlasti :icon_thumbup:
Edu!
Minul on selle kontaktidepuhastus aerosooli peal kirjas "Professional contact cleaner" Motipi kaubamärk ja saad seda Salome kauplusest, muidugi ka mujalt kindlasti :icon_thumbup:
Edu!
Mure 166-ga
#28Teadmiseks siis teistele kellel tulevikus 166 keskluku vastuvõtjaga mingi jama on siis vastuvõtja asub lisa piduritule juures taga aknalaual ::itpnt:: .
Mure 166-ga
#29mrt wrote:Teadmiseks siis teistele kellel tulevikus 166 keskluku vastuvõtjaga mingi jama on siis vastuvõtja asub lisa piduritule juures taga aknalaual ::itpnt:: .
Hea teada, aga kas said ka oma mure korda?
Mure 166-ga
#30Kesklukk nüüd korras :icon_thumbup:
Nüüd oleks vaja kuidagi abs tööle saada, hetkel töötab siis kui tahab.
Nüüd oleks vaja kuidagi abs tööle saada, hetkel töötab siis kui tahab.