Tips&Tricks rajapäevadel
Posted: 13 Mar 2008, 11:20
Lamell ei ole ju "lamell" vaid konkreetse tootja konkreetne mudel, mis on peale tootmist seisnud/sõitnud konkreetse arvu aastaid s.t. kummisegu on muutunud kõvemaks. Seetõttu võrdleva testi tulemus ei ole päris otseselt kõikidele lamellidele üle kantav....
Olen ise mingi protilamelliga kunagi kiirendanud Mustangiga, see oli 10-kond aastat tagasi kui kogu asi lapsekingades ja siis oli see hea valik, tänapäeval enam mitte. Hiljem rahvasprintide algusaegadel olen lamelli kaasas vedanud vihmase ilma tarbeks. Kuiva ilmaga minu meelest pole mõtet üritada, lamellrehv sulab ära.
Mingi seltskond inimesi on sõitnud ringrada ärahooratud kruusarehviga - pidi suht pehme segu olema ja libiseb küll veidi aga tükke välja ei viska. Ise ei ole proovinud aga mingi point võib selles olla. Krusarehvi külgsein on ka hea tugev, see peaks abiks olema ringrajal. Kui mõni rallur tuttav siis seesugust rehvi peaks aitäh eest saama millega enam kruusale minna ei kannata.
Kes asja põhjalikumalt tahab ette võtta siis nn. rajapäeva rehv on väga hea valik, mu viimane sett Toyo R888 kestis peaaegu 3 hooaega rajaüritusi (kerge auto all). Kui arvestada, et mõned inimesed on oma tutikatest tänavarehvidest ühe rajapäevaga lahti saanud siis on see spets rajapäeva rehv pikapeale odavam.
Tavalised tänavarehvid kipuvad rajal üle kuumenema, mõned neist viskavad seepeale tükke välja (ing. k. chunking) ja teised sulavad ning kuluvad seetõttu kiiresti. On ka tänavarehve, mis käituvad täiesti rahuldavalt, ma ise pole küll ammu tavalise rehviga proovinud ja ei oska kommenteerida aga kallimad "performance" rehvid võiks olla üldjuhul OK. Eesti superkrossisari sõidab sel aastal asfaldil odava tänavarehviga, mis pidi päris hästi ringrada taluma, Mastersteel on rehvi nimi, saada on vist ainult üht 15-tollist mõõtu 195-50-15 aga hind ka ei tapa, 580.-, küsida võib www.erkisport.com
Olen ise mingi protilamelliga kunagi kiirendanud Mustangiga, see oli 10-kond aastat tagasi kui kogu asi lapsekingades ja siis oli see hea valik, tänapäeval enam mitte. Hiljem rahvasprintide algusaegadel olen lamelli kaasas vedanud vihmase ilma tarbeks. Kuiva ilmaga minu meelest pole mõtet üritada, lamellrehv sulab ära.
Mingi seltskond inimesi on sõitnud ringrada ärahooratud kruusarehviga - pidi suht pehme segu olema ja libiseb küll veidi aga tükke välja ei viska. Ise ei ole proovinud aga mingi point võib selles olla. Krusarehvi külgsein on ka hea tugev, see peaks abiks olema ringrajal. Kui mõni rallur tuttav siis seesugust rehvi peaks aitäh eest saama millega enam kruusale minna ei kannata.
Kes asja põhjalikumalt tahab ette võtta siis nn. rajapäeva rehv on väga hea valik, mu viimane sett Toyo R888 kestis peaaegu 3 hooaega rajaüritusi (kerge auto all). Kui arvestada, et mõned inimesed on oma tutikatest tänavarehvidest ühe rajapäevaga lahti saanud siis on see spets rajapäeva rehv pikapeale odavam.
Tavalised tänavarehvid kipuvad rajal üle kuumenema, mõned neist viskavad seepeale tükke välja (ing. k. chunking) ja teised sulavad ning kuluvad seetõttu kiiresti. On ka tänavarehve, mis käituvad täiesti rahuldavalt, ma ise pole küll ammu tavalise rehviga proovinud ja ei oska kommenteerida aga kallimad "performance" rehvid võiks olla üldjuhul OK. Eesti superkrossisari sõidab sel aastal asfaldil odava tänavarehviga, mis pidi päris hästi ringrada taluma, Mastersteel on rehvi nimi, saada on vist ainult üht 15-tollist mõõtu 195-50-15 aga hind ka ei tapa, 580.-, küsida võib www.erkisport.com