
AR155 plokk
#17
seda küll-> alati on muidugi alternatiiviks kõik jahutussärgi komponendid maha võtta ning korraliku survega läbi pesta (kinnise jahutussüsteemi baarine rõhk ei ole just eriti suur surve-> kui sealt tükke ka irduma peaks, siis jäävad need kindlasti kuhugi mujale kinni

Tegelikult ma olen normaalne....
AR155 plokk
#18kuis a võrdled radika hinda ntx moto uuesti lahtivõtmisega, sest kaan kõver, siis...
ei olegi nii kallis enam
OOOO saab täna uue radika - sest on imepisike leke... kuuga valgub alla liitri välja...
aga ma ei taha ka olla olukorras kus keskuvel kuskil hiiumaa läbimatus metsas lärts mahla välja lööb...
radikas alla 2 keeksi... keenud V6 nõu shit... ei taha teada!
ei olegi nii kallis enam

OOOO saab täna uue radika - sest on imepisike leke... kuuga valgub alla liitri välja...
aga ma ei taha ka olla olukorras kus keskuvel kuskil hiiumaa läbimatus metsas lärts mahla välja lööb...
radikas alla 2 keeksi... keenud V6 nõu shit... ei taha teada!
AR155 plokk
#19Võtan radika maha koos paisupaagiga ja teen korraliku pesu siis vaatame mis edasi saab.
Selline asi veel oskab öelda keegi kui mootor on töödanud ja siis paned seisma ning mõõdad kohe õli taset kui palju on tollel hetkel karteris õli vist väga vähe
ja kui kaua peab auto seisma kui saab õige õli näidu. 
Selline asi veel oskab öelda keegi kui mootor on töödanud ja siis paned seisma ning mõõdad kohe õli taset kui palju on tollel hetkel karteris õli vist väga vähe


AR155 plokk
#21cyber wrote:Lase ikka mingi 5-10 minutit seista, siis jõuab õli alla vajuda.
ja auto peab enamvähem loodis olema.
Muuseas-> õli on soovitatav kontrollida siiski külma mootoriga

P.S. soojana õli paisub, seega on tase kõrgemal... kui nüüd selle järgi vaadata, et õli on kriips üle min, siis külma mootoriga on asi natuke kurjasti
Tegelikult ma olen normaalne....
AR155 plokk
#23kas sellel mootoril on ka vahetatavad hülsid ja oskab keegi öelda mis on nende orienteeruv hind 
selline asi ka veel et sai soojale mootorile õli juurde valatud näitas ülemist mõõtu nüüd tükk aega seistes näitab kuskil veerandi juures.
Kui on mootorile tehtud pesu kas siis pesuaine jäämisel karterisse on ka õli kadu suur kuna pesuaine on vedelam kui täis sünteetiline õli et kaob mootorist ära

selline asi ka veel et sai soojale mootorile õli juurde valatud näitas ülemist mõõtu nüüd tükk aega seistes näitab kuskil veerandi juures.
Kui on mootorile tehtud pesu kas siis pesuaine jäämisel karterisse on ka õli kadu suur kuna pesuaine on vedelam kui täis sünteetiline õli et kaob mootorist ära
AR155 plokk
#24ei tohi sealt midagi kaduda
pesuaine peaks koos vana õlisogaga piisavalt välja jooksma, et mitte edaspidi nalja valmistada
kui tahad EKSTREEMPESU mootorile, siis keera küünlad maha, lase õli välja,
julge mees kallab nüd diislikütuse õli asemele ja keerab mootorit ringi...
lahti tuleb kõik...
võib saada puhtaks
võib saada täiesti ummistunud kanalid...
risk on teostajal.
pesuaine peaks koos vana õlisogaga piisavalt välja jooksma, et mitte edaspidi nalja valmistada
kui tahad EKSTREEMPESU mootorile, siis keera küünlad maha, lase õli välja,
julge mees kallab nüd diislikütuse õli asemele ja keerab mootorit ringi...
lahti tuleb kõik...
võib saada puhtaks
võib saada täiesti ummistunud kanalid...

AR155 plokk
#25
õli tasub alati kontrollida samadel tingimustel-> ehk siis kui sooja mootoriga lisad, siis ka kontrolli sooja mootoriga

Pesuainega saad igasuguse sodi õlikanalitest ära ning kahjuks võib ka juhtuda, et mõnest tihendist lahti

Aga voolavuse osas-> otsi kuskohast õli kaob, kui ühtegi leket väliselt näha ei ole, siis pakuks klapisääre tihendeid pigem (selle pildi saad heitgaaside mõõtmisel selgeks.)
Hülsside vahetatavuse koha pealt jään vastuse võlgu... minu mälu järgi ei ole vahetatavad (aga võin ka eksida...)
Tegelikult ma olen normaalne....
AR155 plokk
#27deuce wrote:Võtan radika maha koos paisupaagiga ja teen korraliku pesu siis vaatame mis edasi saab.
Selline asi veel oskab öelda keegi kui mootor on töödanud ja siis paned seisma ning mõõdad kohe õli taset kui palju on tollel hetkel karteris õli vist väga väheja kui kaua peab auto seisma kui saab õige õli näidu.
mis radika pesust sai

mul tuli meelde, et laki tänaval saab radika elemente vahetada
kallis see eriti pole volvo vdeoauto radika elemendi vahetus oli
3 tuhhi juures hind

AR155 plokk
#28TS
mis äädikas tihenditega teeb?
pesumasinas ja kohvikeetjas mõjub ta imeliselt igasugusele settele ja katlakivile...
mis äädikas tihenditega teeb?
pesumasinas ja kohvikeetjas mõjub ta imeliselt igasugusele settele ja katlakivile...
AR155 plokk
#29heitgaasid olid paigast ära jah kui käisin ülevaatusel
eks tuleb siis diagnostikas ära käia
Aga enne peaks trk-sse helistama ja uurima asja mis protsessid nemad minu autol tegid koos plokikaane ja selle tihendi vahetamisel.
Kui suur on tõenäosus et plokikaas uuesti kõveraks läheb ja palju ta kannatab keetmist

eks tuleb siis diagnostikas ära käia
Aga enne peaks trk-sse helistama ja uurima asja mis protsessid nemad minu autol tegid koos plokikaane ja selle tihendi vahetamisel.
Kui suur on tõenäosus et plokikaas uuesti kõveraks läheb ja palju ta kannatab keetmist
AR155 plokk
#30kõveraks läheb, kui kuuma saab, kui sul sellega probleemi pole olnud, siis suure tõenäosusega ei lähe kõveraks. Kui aga mahlad endiselt segamini on, siis on võimalus, et vana tihendit ei puhastatud korralikult ära alt (ma olen kuulnud juttu ka sellisest vahetusest, kus isegi vana jäänuseid vahelt ei võetud, tõsteti pea, pisteti teine tihend vahele ja laks, kaas peale tagasi..
, see ei ole nüüd kuidagi antud looga seotud asutuste teema). Pingutati valesti võibolla, tihend oli vigane... kõike võib olla.
Mootori sisepesu on samas ka üsna ohtlik, kui seal eelnevalt jumal teab, mis ajast asfaldikiht sees oli. Äkiline kraam paneb kõik selle sodi liikuma ja siis on ummistused kerged tulema.

Mootori sisepesu on samas ka üsna ohtlik, kui seal eelnevalt jumal teab, mis ajast asfaldikiht sees oli. Äkiline kraam paneb kõik selle sodi liikuma ja siis on ummistused kerged tulema.