Page 2 of 16

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 01:42
by H.E
Pmst oleks alfamaailmas selle saanud lahendada ehk ...1999ccm, 2000ccm-2499ccm ja 2500... . Seda muidugi niikaua, kui räägime vabalthingavatest. Kui mõne 129kW või veel enam 100kW 2,4diisel tahab rajale pääseda, ei jää tal muud üle, kui oma arvutusliku (1,7*2,4) 4,0mootoriga võistelda 3,2vastu :lol:

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 01:56
by veiks
Slicer wrote:Nii ta on. Eelmine nädal öeldi, et selle nädala esimesel poolel saab kätte. Kuna viga tuvastati. Väideti, et kütuse pump ei saa 12v kätte. Mingite releede viga, et tuleb kuskil midagi ära vahetada. Täna helistasin ja uurisin kuidas lood on. Öeldi, et see ikka ei lahendanud probleemi. Öeldi, et minu autoga tegeletakse igal vabal hetkel... :roll: see ajab tegelt natuke vihale. Kui mu auto on juba seisnud seal juba tükk aega, siis võiks ikka selle prioriteediks võtta, mitte teiste tööde vaheaegadel minu autoga tegeleda... :evil: Nõnda võibki ju ootama jääda. Kui aprill täis jookseb siis juba 3.kuud autota :cry:


Tegelikult on seda võimalik parandada ka koduste vahenditega. Tuleb vaadata sihuke relee mis süüte sisse keeramisel annab 12v ja sealt viia juhe pumbani. Kui asi korralikult teha siis peaks timm jääma...kaitse vahele loomulikult :wink:

Endal loobusin (ainult armatuur jäi autose) vea otsimisest ja töötab tänase päevani tõrgeteta.

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 02:06
by VML
:roll: ehk saab 75 ka selleks momendiks sõidukorda... palju on küll teha... kuid kui muidu ei saa siis q4-jaga ehk pealtvaatajana... 8)

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 10:18
by inz164
VML wrote::roll: ehk saab 75 ka selleks momendiks sõidukorda... palju on küll teha... kuid kui muidu ei saa siis q4-jaga ehk pealtvaatajana... 8)


jälle 1 alfa kaotab

kui jääb pealtvaatajaks :cry:

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 11:32
by E.T.
oleme sel kus iga üritusega



hetkel klassid nii ja ei ole plaanis enne muuta kui ei ole veenvat tõestust mittetoimimise kohta...



kalvo 75 on juba mitmendat aastat kuuris seisvana üsna ohutu minu meelest ;)







Sauga osas on klassides plaan veel korrektuur teha LIHTSUSE POOLE !

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 12:49
by ts
E.T. wrote:Sauga osas on klassides plaan veel korrektuur teha LIHTSUSE POOLE !


:mrgreen:

klass 1-> Autod mis on rajal :roll:

klass 2-> sõidu katkestajad

klass 3-> pealtvaatajad



:roll:



EDIT: isegi kuuris seisvana on Kalvo sõiduk suhteliselt ohtlik :twisted: ning auhinna vääriline 8)

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 12:51
by starfild
ts wrote:
E.T. wrote:Sauga osas on klassides plaan veel korrektuur teha LIHTSUSE POOLE !
:mrgreen:
klass 1-> Autod mis on rajal :roll:
klass 2-> sõidu katkestajad
klass 3-> pealtvaatajad


klass 3.1 - > kahe alfa vahepeal olevad inimesed :)

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 13:59
by inz164
mina võin igas klassis sõita kui vaja 8)

lükkad aga mõne püti välja ja asi tahe 8)

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 14:10
by E.T.
no... kes loeb juhendist välja piirangu, et rajale võib ainult alfaga tulla tõstku käsi



klass kahe alfa vahel jääb seega ära ;)



Sauga - 2 klassi kaalumises

KIIRED SÕITJA

VEEL KIIREMAD SÕITJAD



jaotus toimub kogemuse ja sõitja südametunnistuse alusel...



eelmisel aastal paosalu kangutas ntx 2,0 156 samas tempos, kus bnd 2,5 156...



omavahel oleks neil huvitav

vanade litraazireeglite järgi mitte...



santa simplicitas



igaüks valib klassi oma tempo järgi ja keegi ei tunne oma (kiire / aeglase) tempo pärast mingeid piiranguid...



meenutan, et sõidame selleks, et sõitma õppida ja igapäevases liikluses selleläbi tasakaalukalt ja proffessionaalselt käituda ja olla valmis kõige ootamatumates olukordades käituma nii, et jääme ise terveks ja säästame teisi!

ühtegi alfasport üritust ei korraldata selleks, et lihtsalt kihutama minna!

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 15:05
by bnd
Klassideks jaotamine on ikka ilgelt tänamatu töö. Alati on keegi, kes jääb napilt ühest välja ja satub tema jaoks ääretult ebasobivasse klassi.

Kunagisest ajast on meeles, kui tegime Tõrvas jäärada, ja oli ka klassi teema üleval.

Ideaalvers oleks:

esisild + lamell

esisild + nael

tagasild + lamell

tagasild+nael

nelivedu+ lamell

nelivedu+nael

siis olid veel masinad

sõiduauto+ kaubikunael

ja need klassid veel jagada kolmeks st mees/naine/noor. eee- milline oleks siis auhinnafond?



Sama ka iga aasta üritust korraldades. kuidas jagada. hetkel tundub hea mõte olema kW järgi. litraaži annad turbode ja korrutus koefitsentidega lolliks ajada. nt saabi lpt ei anna ju nii palju juurde, et korrutada 2,0l 1,7-ga ? (saabimehed, ärge nüüd lööge- pole spets)

Saugaks aga eelmise aasta ajad ja eneseHINNANG :D. Kui ikka arvad, et oled kõva sõidumees, aga tegelt jääd nn kiiremas klassis jalgu, siis kolid klass allpoole ja kõik. Aga hetkel veel töötame selle kallal.

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 15:13
by cyber
kW on ilmselt parem jah. Täiesti identse rauaga Saab 9000 2.3 on LPT puhul 125kW ja FPT puhul 147. Vahe on softis ja ühes klapis/MBC-s..:) Samas on jälle see teema, et passis võib ju mingi number olla, aga järeleaidatuna on seal tugevalt rohkem..:) Võta siis kinni, kus ta olema peab. Tean isegi ühte, mil passis 110kW aga tegelik elu kipub sinna 200 alla vist juba..:) ja siis ühte mil passis oleva 169 asemel sinna 400 kW kanti... jne jne..:) Aga eks ta selline südametunnistuse asi ole..:)

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 15:47
by rustang
E.T. wrote:no... kes loeb juhendist välja piirangu, et rajale võib ainult alfaga tulla tõstku käsi


Vat see suhtumine mulle meeldib, kuna 4-st autost mul vaid 1 on Alfa :D

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 16:44
by E.T.
Elame näeme

juhend kohendub aasta aastalt aina paremaks, võttes arvesse aina kasvavat kogemust, osalejate profiili ja soovide muutust.



püüame alati teha nii, et ka väiksema sõidukogemusega juht saaks päevast midagi...

et ka pisema mootoriga masina roolis saaks ennast hästi tunda.



mina vähemalt püüan anda endast maksimumi, vastavalt oskustele ja võimalustele, et osalejate päev korda läheks ning sellest ka mingit kasu sünniks.

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 17:16
by inz164
igasugune juhend on hea siis

kui ta vastab neile omadustele 8)



lihtne, väike, arusaadav :)

20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008

Posted: 04 Apr 2008, 17:16
by E.T.
inz164 wrote:igasugune juhend on hea siis
kui ta vastab neile omadustele 8)

lihtne, väike, arusaadav :)




ÜHESELT MÕISTETAV





kõige paremad asjad mahuvad 1 lausesse



Eesti politseis sai kunagi aastas üle miljoni krooni kokkuhoidu seoses jüri mõisaga kes ütles



kurat, ma pole raamatutki lugenud, mis kuradi dokument see nii pikk on



kehtis reegel

- memo 5 lauset

- ükskõik kui tähtis dokument max pikkus 1 A4 lehekülg



(jürka ammu läinud aga reeglit järgitakse senimaani)