Karikasarja I etapp: Sprint
JUHEND
1. Aeg ja koht
1.1 Võistluse korraldab Alfasport MTÜ. Võistlus toimub Pühapäeval, 20. aprillil 2008. a. Harju maakonnas, Tabasalu kardiraja õppeväljakul.
2. Eesmärk:
2.1 Üldise liiklusohutuse tõstmine ning osalejate sõiduoskuste ja kurviläbimistehnika täiustamine keskmisel kiirusel ning tehnilisel rajal.
3. Programm:
13.30 – kogunemine Pilot Motors esisel parkimisalal;
13.45 – kolonnis liikumine võistluspaika;
14:00 - stardijärjekorra loosimine, jalgsi rajaga tutvumine;
14:15 – esimese auto start;
16:00 – võistluse lõpetamine ja autasustamine
4. Võistlusklassid:
4.2.1 kuni 125kW
4.2.2.kuni 155kW
4.2.3.üle 155kW
5. Üldised reeglid:
5.1 Võistelda võib ühe ja sama autoga mitu võistlejat, autol võib korraga näha olla ainult üks stardinumber
5.2 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel.Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjale või kolmandatele osapooltele ning mis võivad häirida võistluste kulgu
5.3 Stardijärjekord määratakse loosi alusel
5.4 Võistluse tulemused vormistatakse protokollina. Protokollis peavad olema kõigi võistlejate tulemused. Protokoll on aluseks auhindamisele;
5.5 Võistleja vastutab ise oma tervisliku seisundi eest, samuti kehtib omavastutus rajal toimuva võimaliku tervisekahjustuse korral;
5.6 Organisaator ei vastuta võistlustrassil toimunud varalise kahju eest;
5.7 Võistleja peab olema kinnitatud turvavööga;
5.8 Võistleja on kohustatud starditsooni saabuma stardikohtuniku antava märguande peale. Märguande alguseks võib kõige varem olla eelmise sõidu start.
5.9 Start paigalt, töötava mootoriga. Stardi märguandeks on stardilipu langemise hetk.Finish märgitud alale seismapidurdamisega;
5.10 Märgitud finisialas mitte pidama saamine võrdub +10 sek.
5.11 Aega mõõdetakse käsitsi, stopperitega, täpsusega vähemalt 1/20 sekundit;
5.12 Võistlus koosneb kolmest sõidust. Paremusjärjestuse selgitamiseks läheb arvesse kahe parema soorituse aeg;
5.13 Kui startinud võistleja ei lõpeta 1 vooru sõitu, kuid soovib startida järgmises voorus, omistatakse talle konkreetse klassi viimane aeg+ 10 sek
5.14 Raja lühendamine ja rajapiirde puude +5 sek, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.
6. Rehvidele kehtivad tingimused:
6.1 Kasutada ei tohi naastrehve;
6.2 Lamellrehvide kasutamine on lubatud;
6.3 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve.
7. Korraldaja vastutus
7.1 Kõik korraldamisega seotud iskud vastutavad kehtestatud reeglite ja üldjuhendi täitmise eest.
8. Osalustasu
8.1 Osalustasu on 250.-kr ja tasutakse ülekandega Alfasport MTÜ arveldusarvele 221040635007, hiljemalt 16.04.2008. Kohapeal saab tasuda sularahas, sel juhul on osalustasu suurus 300.-kr.
9. Registreerumine
9.1Registreerumiseks saata e-mail erki@alfasport.ee hiljemalt 16.04.2008.a. Registreerumiskirjas ära märkida:
Osaleja nimi
Auto mark ja mudel
Auto võimsus kW
9.2Registreeruda saab maksimaalselt 25 osalejat.
10. Autasustamine
10.1Eesti Alfa Romeo Klubi autasustab karikasarja 3 paremat mitterahaliste auhindadega klasside lõikes.
Rajaskeem:

Registreerunud:
kuni 125kW
Andrus Kuusik - 114kW Alfa 156 - MAKSTUD
Külli Tamberg - 110kW Alfa 156 - MAKSTUD
Andri Valk - 122kW Alfa GT - MAKSTUD
Veiko Paas - 106kW Alfa 164 - MAKSTUD
Kert Kuusik - 106kW Alfa 164 - MAKSTUD
Valdo Urb - 47kW Saab 97 - MAKSTUD
Kaspar Jürgens - 103kW BMW 318
Mario Pildre - 114kW Alfa 145QV - MAKSTUD
Arno Vega - 103kW Alfa 156 2,4tdj - MAKSTUD
Martin Langerpaur - 110kw Porsche 924S
kuni 155kW
Taavi Liis - 139 / 170kW Alfa 75/164Q4
Toomas Sai - 138kW Alfa 164 - MAKSTUD
Indrek Laanetu - 138kW Alfa 164 - MAKSTUD
Henrik Eeltee - 136kW Alfa 159 - MAKSTUD
Martin Marmor - 147kW Saab 9000CSE
üle 155kW
Stelle Bend - 184kW Alfa 156 GTA - MAKSTUD
Tõnis Paljupuu - 162kW Alfa GTV - MAKSTUD
Tiit Luman - 191kW Alfa 159Q4 - MAKSTUD
Toomas Leemets - 184kW Volkswagen Golf GTI
Ivo Aasma - ???kW Saab 9000 - MAKSTUD