
see kuradima ZEV või?

näeb välja nagu elevandi alla jäänud jaaris, sisu nagu saqpperil ning põhi tahab kohe kohe alt ära kukkuda (kogu salong tegelikult ragiseb), kiirendus 0-50 võtab tugeva taganttuulega kaks nädalat

Võttes veel arvesse, et see kuradimase junn maksab 170k, siis mina nimetaksin selle sõiduki omamise luksuseks ning maksustaksin selle 30keeksiga aastas (ning igale ostjale kohustuslikuks paldiski mnt läbivaatus)
TEEMASSE kah

Saastemaksu kehtestamise aluseks võiks ministeeriumi peaspetsialisti sõnul võtta võimsuse, mootorimahtu, kaalu, sõiduki maksumuse, CO2 eritamise või kütuse tarbimise.
PÜHA PEE....S
Saastemaksu on võimalik koguda VAID saastamsie järgi ->seega KAS:
A) võttes aluseks auto VANUSE-> uue auto tootmiseks kulub kordi energiat. toorainet jne jne jne mille tulemusena on reostus pea kolm korda suurem, kui 10 aasta jooksul sellega sõites on võimalik reostada
B) CO2 eristamine-> nooh jah TEGELIKULT kuna ainus asi, mida meil TÜV ei mõõda on CO2 emissioon, siis selle võiks aluseks võtta küll
C) Võimsus-> WTF???? mismoodi väike võimsus näitab loodussõbralikkust? paneme kõrvuti '83 aasta 2,0 MB diisli (40kw?) ja näiteks 2005 aasta 2,0 Impreza STI -> isiklikult panustaks kõigil heitgaaside, tahmaosakeste CO emissooni jms mõõtmistel täielikult STI peale (olgugi, et "sama" töömaht)
D) Töömaht-> eelmise näite juurest laiendaks sinnani, et rusikareegel (there's no replacement for displacement) kehtib täielikult. Seeläbi kehtib ka kütusekulu reegel... REEGLINA on suuremad mootorid janusemad, kui väiksemad. kuigi REEGLINA EI OLE kõik sama töömahuga mootorid tootjatel sama janused (IRw@MB bensukad)
E) Sõiduki maksumus-> GO FOR IT... Luksus ongi defineeritud läbi hinna. Kuna Luksusautod on oma segmendi teistest autodest palju kallimda, siis loomulikult ostetakse neid"eputamiseks" ning sealt tulev raha ei kao eal... (tegelikult võiks kõik branditooted maksutada IMHO)
F) KÜTUSE tarbimine-> TAASKORD on leitutatud jalgratas (kuradi deb**l) MEIL on ju aktsiis EKSJU, me maksame vastavalt tarbitud kütusele ONJU ja KUI nüüd peaks hakkama maksa VEEL selle eest, et Sul on auto, mis kulutab "AUTODATA" andmetel 30L100-le seega maksad lisaks VÕI siis tõsta,me aktsiisi kahekordseks (pergel-> mina oma mikromootoriga pilliga kannatan puhtalt seepärast, et ma palju sõidan) oi jah ma tahaks näha seda seltskonda, kes suvatseb niivõrd haige idee läbi lasta... ja näha neid kuskil rippumas (või pigem keskaegsel kombel neljaks tiritamas ... kuskil võistlustel n.t.)
----------------------------------------------------------------------------
Ülejäänud osas:
Reformierakonna mittepooldajana siiski tooks inuimsed maa peale tagasi ja mainiks, et Reform ei ole oma sõna veel õelnud-> rahandus on Põllumees Padari ja sotside asi ruiata praeguses valitsuses
-----------------------------------------------------------------------------
To E.T.
Alates homsest siiralt loodan, et seda 29 ja suitsiidivärki ei tule

-------------------------------------------------------------------------------
Tegelikult ma vägivalda ei poolda, mõtetut laristamist samuti mitte, kuid AMETNIK või RIIGIKOGULANE peaks siiski natukenegi MÕTLEMA, mida kuradit suust välja aetakse
P.S. tegelikult olen automaksu poolt

Viheks-> maksustama peaks kõik registreeritud sõidukid ning eristada massi ja töömahu ja tootmisaasta järgi (näiteks väikeautod oleksid ühes klassis ning saksid maksuvabastust). Seega oleks võimalik ka tegelikult klaaside järgi suuta inimestele selgeks teha mida neil tegelikult vaja on (kas iokka peab kolme-viie aasta takka autot vahetama? kas ikka on vaja keskklassi sedaani või piisab vähemast jne jne jne..)
paganamase pikk jutt sai....