immo tööpõhimõte varga pildu läbi. Kiipi on salvestatud kood, sama ka saatjasse.
kui võti pannakse süütelukku, seda keeratakse, siis küsib immo võtmelt koodi. võti saadab koodi ja immo võrdleb seda kiibile kriibitud andmetega.
Kui kood on õige, lubatakse käivitada; kui mitte siis käivitamine blokeeritakse.
vargasiganägudel on aga agregaat, mis saadab ettenähtud pikkuse ja vahemikuga "TUTTAVA" süsteemi "master mastereid" (nagu juba mainisin)
ehk siis plokke saadetakse minutis tuhandeid (ja sealt siis tuleb õige kätte)
AR immo aga on nii "rumal", et ei saada vale koodi peale vastust
Nimelt siis agregaadi jaoks uue ploki edastamiseks on vaja saada saada teada, mis on õige jada (seda skännitakse aga võdrlusvastuse saatmisega)
ehk siis piltlikult: õige plokk on 12345; seade võrdleb seda talletatud infoga 54123 ning saadab immosse tagasi vastuse "12345 ei ole õige vastus"-> selle vastuse paneb nägude aparaat vasakule ning kukub ECU-d kõrvalt uute "teadaolevate masteritega" pommitama
niikaua, kuni võimalikud kombinatsioonid on läbi katsetaud (kuni 5 min) on sealt ka juba õige vastus leitud
immoploki ja ECU vahetamine on kah polulaarne, kuid seda harjutatakse pigem tellimusena saadud varguse juures (kuuldatavasti näiteks XC90 volvod olid selliselt vasakule läinud)
P.S. kuna Immo ja ecu asuvad samal mudelil alati sama koha peal, siis võetakse lihtsalt katted maha (10 min) ning pistikud visatakse ümber-> 2 min...)