Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#1
Ühesõnaga mõned kuud käisid minu kodus vargad ja üritasid lahkudes kaasa võtta ka Suve autot

Tookoord tänu sellel et värava pult oli teises autos siis nad aiast välja e saanud aga kaasa võtsid võtmed,



Nüüd mure järgmine

Sai tellitud uued võtmed aga A1 (vist nii nimetati koodi) ei ole ühilduvad



Vaja oleks leida moodus kuidas ma saaksin minna mööda tehase immobilaiserist Kuna ma ei ole rahalislt võimeline ostma uut aju ja kütte süsteemi



Ühesõnaga kõik kes oskavad arvavad et oskavad j,n,e palun andke endast teada



Ma vajan abi või muidu on 20 000 krooni hind millega ma auto käima saaksin.



55562556



Kindlasti suudan ma teie aja kuidagi heastada.

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#3
kOOD KOODIKS



Kuna originaal võtit pole enam olemas ja replicaga vähemalt fakto auto vendade sõnade järgi midagi teha ei saa



Kas on siis tehase koodiga ühendades auto arvuti mingi välise seadmega võimalik immo välja lülitada ????



või sain mka nüüd millestki valesti aru ?



Kas on võimalik üldse tehase immot välja lülitada n.ö tarkvaraliselt ?

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#4
:roll:



lähed Pilotisse. Ütled, et Sul on master kadunud. VIN kooodi järgi saadetaske päring tehasesse...



Tehases läheb Luigi (või keegi teine) sinnasamma seifi juurde ja võtab sealt master koodi, laseb selle võtmesse ja saadab võtme siiapoole teele :roll:



lihtne tegelikult ju :wink:



Immost lahtiühendamise teel mööda minna ei saa :roll: see ju ongi immo mõte :wink:



Põhimõttelsielt peaks olema küll võimalik immo "nurka visata" kuid sellel teemal ei tahaks kaasa rääkida (Pilot'ist saad kõik võimalused teada) :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#6
:shock:



pisike uuring näitab, et olen natuke liig optimistlik-> ilma koodikaardita ei ole kiirkorras tõesti midagi teha :?



koodikaardiga aga on põhimõtteliselt (vähemalt 16V TS mootorite puhul paistab niimoodi) võimalik uusi võtmeid õpetada (kasutades selleks alfatestrit)



samuti, kui Sul koodikaart olemas on, siis saad auto ilusti-kenasti ka tööle





hauever-> kui Sul Master jalutama läks, siis saab mastervõtme omanik igal ajal autoga paarutama minna (kuniks ECM ja ECU vahetamata on) :?





BTW-> ECM peaks siiski olema tehases arvel (võibolla mitte VIN koodi vaid ECM enda seeratunnuse järgi?) ja põhimõtteliselt peaks olema võimalik saada siiski taastada ka Master võtit
Tegelikult ma olen normaalne....

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#10
:roll:



niisiis-> võtan sõnad tagasi



TD puhul ei ole ilma masterita mitte midagi ette võtta (koodiga on võimalik vaid tuvastada immo olek)



BTW-> master key (155 puhul hall 145/6 puhul pisike ja lapik) koos koodikaartidega EI TOHI asuda koos teiste võtmetega :roll:



kui neid ei ole, siis on hambad-> CCE ja CCM vahetus ootab :(



ja odav see lõbu ei ole (kui just kuskilt teise ringi asju ei saa-> diisli puhul aga on see väga ebatõenäoline)



to E.T. laiatarbesõidukite (kahe, kolme ja neljatäheliste lühenditega) immod kasutavad kõik ühte "master master" koodi kombinatsiooni :roll: millega on võimalik immo maha lülitada.

AR & Co (sama ajastu fiati grupi sõidukid) on sellest pahest vabad-> ehk siis üldkoodi ei ole ja auto omanikuks on see, kellel on master ja koodid :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Immobilaiseriga probleem 145 JTD 99.a

#12
alfaman wrote:Paeb olema MASTER KEY ja koodi kaart, neid asju kahjuks tellida ei saa. ...


Hmm.. Ma vist saan äkki millestki valesti aru, kuid minul nt. koodikaarti ei olnud, kuid uue sai täitsa tellida koos lisavõtmega. (see kaart maksis kusjuures alla saja krooni):?



Ja praegu mõtlen, et ma sõidan siis ka iga päev vist master võtmega ringi? :shock: Tellitud lisavõti on näituseks hoopis teistsugune..

Vana: http://forum.alfa145.com/uploads/post-1 ... _thumb.jpg

Uus (punane): http://i11.ebayimg.com/06/i/000/dd/4b/2fe5_2.JPG



Et siis peaks selle esimese raudkappi luku taha panema ning kasutama hoopis toda uut?



-edit-

Tegelikult ma aiman, et 156'l on asjad ilmselt pisut teisiti...